پخش زنده سپاهان و نفت مسجد سلیمان 3 دی 1401

پخش زنده سپاهان و نفت مسجد سلیمان 3 دی 1401

برای تماشای پخش زنده سپاهان و نفت مسجد سلیمان 3 دی 1401 بر روی لینک زیر کلیک کنید.

لینک پخش زنده سپاهان و نفت مسجد سلیمان 3 دی 1401

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فوتبال

در این صفحه لینک پخش زنده سپاهان و نفت مسجد سلیمان 3 دی 1401 در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است. سایت fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال های داخلی و لیگ برتر امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و نفت مسجد سلیمان را روز شنبه به تاریخ 3  دی (24 دسامبر 2022) از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

 تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر 02-1401، این بار بین دو تیم پرطرفدار سپاهان و نفت مسجد سلیمان برگزار می شود و لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهد گذاشت.

نگاهی بر بازی های گذشته سپاهان و نفت مسجد سلیمان در سری دیدارهای لیگ برتر

در هفته سیزدهم لیگ برتر 02-1401، دو تیم سپاهان و نفت مسجد سلیمان به مصاف یکدیگر می روند. تیم فوتبال سپاهان اصفهان میزبان تیم نفت مسجد سلیمان است.

عملکرد دو تیم در هفته های گذشته لیگ به شرح زیر می باشد.

تیم سپاهان طی 12 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد  تا 5 برد، 6 مساوی و 1 باخت داشته باشد و  با تفاضل 7 گل، 21 امتیاز را به دست آورد و در جایگاه چهارم جدول قرار گیرد. حال اگر به جدول نگاه کنیم، مشاهده می کنیم که تیم سپاهان فقط 4 امتیاز با صدر جدول فاصله دارد. بنابراین اگر تیم سپاهان موفق شود، 3 امتیاز بازی را به دست آورد و با اندکی خوش ‌شانسی در نتایج بازی تیم ‌های استقلال و گل ‌گهر، می‌ توانند به صدر جدول راه یابند.

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم مسجد سلیمان نگاه کنیم، مشاهده می کنیم که این تیم در قعر جدول قرار گرفته است. این تیم با 12 بازی، تاکنون 2 برد، 3 مساوی و 7 باخت به دست آورده است. این تیم با کسب تفاضل 17- گل و کسب 12 امتیاز، مقام شانزدهم جدول را از آن خود کرده است و در واقع این نتیجه عملکرد ضعیف تیم مسجد سلیمان را نشان می دهد.

گفتنی است، تیم نفت مسجد سلیمان هفته گذشته مقابل فولاد با نتیجه پرگل 4 بر یک شکست خورد تا روند ناکامی‌ های این تیم هم چنان ادامه داشته باشد. البته جالب است بدانید که، نفتی ‌ها با تیم ‌های صنعت نفت و مس کرمان هم ‌امتیاز هستند و اگر در بازی روز شنبه مقابل تیم سپاهان پیروز شوند، می ‌توانند به جهشی 2 پله ‌ای دست یابند.

از سویی دیگر زردپوشان اصفهانی در دو بازی آخرشان 2 تساوی پیاپی را کسب کرده‌ اند و در واقع این بازی می ‌تواند فرصت مناسبی برای شاگردان مورایس به شمار آید تا با کسب یک پیروزی دلچسب روند ناکامی ‌هایشان را خاتمه دهند و در آخرین هفته های لیگ به صدر جدول برسند.

بنابراین بازی روز شنبه، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همین امر باعث شده تا در بازی لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده تیم فوتبال سپاهان و نفت مسجد سلیمان؟    

ساعت بازی دو تیم سپاهان و نفت مسجد سلیمان نیز ساعت 15:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.