پخش زنده دربی پرسپولیس و استقلال آذر 1401

پخش زنده دربی پرسپولیس و استقلال آذر 1401

در این صفحه لینک پخش زنده دربی پرسپولیس و استقلال آذر 1401 در اختیار علاقمندان به قوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده دربی پرسپولیس و استقلال آذر 1401

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فوتبال

بعد از مدت ها انتظار و با تمام شدن بازی های جام جهانی، بالاخره زمان بازی مهم و حساس لیگ برتر بیست و دوم، میان دو تیم استقلال و پرسپولیس فرا رسید. این بازی یکی از پرطرفدارترین و جذاب ترین بازی های لیگ است و فوتبال دوستان و علاقه مندان به بازی های باشگاهی تمایل دارند تا این بازی حساس و زیبا را به صورت زنده مشاهده کنند و از لحظات به یاد ماندنی آن لذت ببرند.

به همین منظور سایت fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال های داخلی و لیگ برتر امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و پرسپولیس  را سه شنبه شب به تاریخ 29 آذر (20 دسامبر 2022) از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است تا افرادی که در زمان پخش مسابقه، به تلویزیون دسترسی ندارند، تماشای این بازی حساس را از دست ندهند.این دو تیم قرار است در ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر بروند و بازی زیبا و تماشایی را ارائه دهند و دوستداران فوتبال هم، می توانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر 02-1401، این بار بین دو تیم پرطرفدار استقلال و پرسپولیس  برگزار می شود و لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان فوتبال های داخلی، به یادگار خواهد گذاشت.

تاریخچه پخش زنده دربی پرسپولیس و استقلال آذر 1401

 در هفته دوازدهم لیگ برتر 02-1401، دو تیم استقلال و پرسولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می روند. تا کنون تصمیم بر این بوده که این بازی بدون حضور تماشاگر برگزار شود. با توجه به جدول لیگ برتر، این دربی نسبت به دیدارهای گذشته دو تیم پرسپولیس و استقلال حساس تر از گذشته است. چرا که هر دو تیم با تفاوتی اندک در صدر جدول قرار گرفته اند و طی بازی های گذشته، نتایج مشابهی را به دست آورده اند.

  • تیم پرسپولیس در 11 بازی گذشته خود، 7 برد، 3 مساوی و یک باخت را تجربه کرده است و با تفاضل 8 گل و کسب 24 امتیاز در جایگاه اول جدول قرار گرفته است. 
  • تیم استقلال هم، طی 11 بازی که تا کنون داشته است، 6 برد، 4 مساوی و 1 باخت را در کارنامه خود ثبت کرده است و با تفاضل گل 6 و کسب 22  امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار گرفته است.

اولین دربی ساپینتو در استقلال

دو تیم تا به امروز، فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته اند و در واقع تفاوت آن ها به مدت زمان حضور سرمربیان این دو تیم برمی گردد. ساپینتو فصل اول حضورش در استقلال را پشت سر می ‌گذارد و اولین دربی اش را تجربه می کند، اما یحیی گل محمدی سال ها است در پرسپولیس کار می کند و تجربه زیادی برای دربی دارد. طبق نتایج به دست آمده، هر دو تیم شرایط مشابهی دارند و با وجود بازیکنان باکیفیت و تاثیرگذاری که دارند، انتظار یک بازی جذاب و به یاد ماندنی را داشته باشیم. البته مهاجمان پرسپولیس برای دیدار دربی از تجربه بیشتری برخوردارند و می توانند دفاع استقلال را آزار دهند. به این نکته توجه داشته باشید، دور بودن بازیکنان از مسابقات باعث افت کیفی آن ها شده است و انجام بازی های دوستانه هم در این مسئله تفاوت زیادی ایجاد نمی کند. زیرا شرایط بازی‌ های رسمی با دوستانه بسیار متفاوت است. این موضوع قطعا در کیفیت دیدار دربی خودش را نشان خواهد داد، اما به هرحال شرایط برای هردو تیم یکسان است.

پخش زنده دربی پرسپولیس و استقلال آذر 1401
پخش زنده دربی پرسپولیس و استقلال آذر 1401

پیش بینی بازی پرسپولیس و استقلال آذر 1401

پیش بینی می شود، سیستم ۳-۴-۳ استقلال در مقابل سیستم ۲-۴-۴ پرسپولیس در نظر گرفته شده است. اگر بخواهیم نفرات خط حمله دو تیم را با یکدیگر مقایسه کنیم، به این نتیجه پی می بریم که در پرسپولیس لوکادیا و شیخ دیاباته بازیکنان تاثیرگذاری هستند و  چنان چه مدافعان استقلال به لوکادیا به عنوان یک مهاجم خیلی حرفه ای آزادی عمل بدهند، می تواند بازیکنی خطرساز باشد و آن ها را تنبیه کند. در مقابل هم استقلال، مهره های خوبی مثل محبی، قایدی، بابایی، مطهری، شهبازاده و رضا میرزایی را در این پست دارد که بازیکنان قابلی هستند، اما به در نظر داشته باشید، این بازیکنان از مهاجمان پرسپولیس تجربه کمتری دارند ولی قاعدتا هرتیمی بتواند از ضعف خط دفاع حریف استفاده کند و می تواند پیروز میدان شود.

نتیجه این بازی برای هواداران دو تیم پرسپولیس و استقلال، اهمیت ویژه ای دارد. طبق آخرین بازی های انجام شده و در سه بازی اخیر، هر دو تیم بازی را با نتیجه مساوی به اتمام رسانده اند. این بار هم پیش بینی نتیجه برای هواداران دو تیم اول و دوم جدول لیگ برتر بیست و دوم، بسیار سخت و تقریبا غیر ممکن است. زیرا بازیکنان در شرایطی مساوی مقابل یکدیگر قرار می گیرند.

داور دربی پرسپولیس و استقلال آذر 1401

فرمول انتخاب داور برای بازی های دربی بر اساس امتیاز بندی داوران می باشد و در واقع به داوری تعلق می گیرد که تا به حال بهترین نمره را از کمیته  داوران گرفته باشد. طبق گمانه زنی های انجام شده، درباره داور دربی تهران، ممکن است این وظیفه به امیر عرب براقی داور جوان و باتجربه لیگ برتری سپرده شود. عرب براقی 30 ساله که رکورد دار قضاوت در لیگ برتر بیست و دوم است، تا کنون در 6 بازی سوت زده و   اشتباه تاثیرگذاری هم نداشته است. بنابراین عرب براقی بیشترین شانس را برای این انتخاب داشته، تا قضاوت بازی ما بین دو تیم استقلال و پرسپولیس را برعهده بگیرد.

طبق شنیده‌ها احتمال دارد محمدرضا ابوالفضلی و محمدرضا منصوری نیز به عنوان کمک ‌های او در دربی انتخاب شوند. دو کمک داور بین ‌المللی فوتبال ایران که به تازگی از جام جهانی بازگشته‌ اند و احتمالا قضاوت در یکی از مسابقات حساس هفته دوازدهم را از سوی کمیته داوران بر عهده می ‌گیرند. البته نتیجه نهایی برای انتخاب داوران بازی دربی، طی جلسه ای در روز شنبه مشخص می شود تا اعضای کمیته داوران، درباره داور مسابقه استقلال و پرسپولیس تصمیم نهایی را بگیرند.

زمان پخش زنده دربی پرسپولیس و استقلال آذر 1401 ؟

ساعت پخش زنده دربی پرسپولیس و استقلال آذر 1401 نیز ساعت 17:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید سه شنبه شب از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

 

iptv