پخش زنده فولاد خوزستان و ذوب آهن 3 دی 1401

پخش زنده فولاد خوزستان و ذوب آهن 3 دی 1401

لینک پخش زنده فولاد خوزستان و ذوب آهن 3 دی 1401

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فوتبال

در این صفحه پخش زنده فولاد خوزستان و ذوب آهن 3 دی 1401 در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است. سایت fam.ir  برای علاقه مندان به فوتبال های داخلی و لیگ برتر امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم فولاد خوزستان و ذوب آهن را روز شنبه به تاریخ 3  دی (24 دسامبر 2022) از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ برتر 02-1401، این بار بین دو تیم پرطرفدار فولاد خوزستان و ذوب آهن برگزار می شود و لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به یادگار خواهد گذاشت.

نگاهی بر بازی های گذشته فولاد خوزستان و ذوب آهن در سری دیدارهای لیگ برتر

در هفته سیزدهم لیگ برتر 02-1401، دو تیم فولاد خوزستان و ذوب آهن در ورزشگاه  فولاد آرنا به مصاف یکدیگر می روند. عملکرد دو تیم در هفته های گذشته لیگ به شرح زیر می باشد.تیم ذوب آهن طی 12 بازی خود که از اول لیگ تا کنون انجام داده است، موفق شد تا 3 برد، 7 مساوی و 2 باخت داشته باشد و  با تفاضل 4 گل، 16 امتیاز بازی را به دست آورد و در جایگاه هفتم جدول قرار گیرد.  

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم فولاد خوزستان نگاهی بیندازیم، مشاهده می کنیم که این تیم طی 12 بازی، تاکنون 3 برد، 6 مساوی و 3 باخت به دست آورده است. این تیم با کسب تفاضل 1 گل و 15 امتیاز، مقام دهم جدول را از آن خود کرده است.  این دو تیم در جدول، فقط یک امتیاز تفاوت دارند. بنابراین تیم ذوب ‌آهن در یکی از حساس ‌ترین بازی‌ های هفته سیزدهم، باید مقابل فولاد خوزستان به میدان برود و در این دیدار جذاب و کسب 3 امتیاز بازی باید بتواند، فاصله خود با تیم فولاد خوزستان را بیشتر کرده و جایگاه بهتری به دست آورد. البته جایگاه تیم ذوب آهن به دیگر بازی های این هفته هم بستگی خواهد داشت.

ذوب آهن و فولاد خوزستان

ذوب ‌آهن در شرایطی آماده مصاف با فولاد خوزستان می‌ شود که هفته گذشته با تک گل صادقی از سد آلومینیوم اراک گذشت و سومین برد فصلش را به دست آورد. در آن سو فولادی‌ ها هفته گذشته با نتیجه پرگل 4 بر یک از سد نفت مسجد سلیمان گذشتند و به روند ناکامی ‌هایشان خاتمه دادند. بنابراین شاگردان نکونام باید برای بهبود جایگاه‌ شان در جدول، 3 امتیاز بازی روز شنبه را به دست آورند و به همین دلیل برای کسب پیروزی در این بازی خانگی انگیزه بالایی دارند. به جرات می توان گفت، بازی روز شنبه، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همین امر باعث شده تا در بازی لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده فولاد خوزستان و ذوب آهن 3 دی 1401 ?  

ساعت بازی دو تیم فولاد خوزستان و ذوب آهن نیز ساعت 17:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید روز شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

iptv