اخبار شبکه خبر امروز کشور

اخبار شبکه خبر امروز کشور

همه ما علاقه داریم تا درباره اخبار و اتفاقاتی که در ایران و دیگر کشورهای جهان رخ می‌دهد اطلاعاتی کسب کنیم، البته به شرط این که این اطلاعات از منبعی موثق به دست ما برسد. راه‌های زیادی برای کسب خبر وجود دارد، اعم روزنامه، رادیو، تلویزیون، فضای مجازی و غیره! اما این‌که کدام یک از این‌ها موثق‌تر است و کدام یک بیشتر به دل ما می‌نشیند، جای تفکر و اندکی بحث دارد. اما اگر خوب بیندیشیم به این نتیجه می‌رسیم یکی از بهترین منابع خبری حال حاضر کشور ما، شبکه خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی است. به جرات می‌توان گفت، اخبار شبکه خبر امروز کشور، یکی از بهترین راه‌های کسب اطلاعات از وضعیت کشور و جهان است.

به همین دلیل در این مقاله می خواهیم شما را به این شبکه بیشتر آشنا کرده و درباره راه‌های دسترسی به شبکه خبر بیشتر بدانیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

درباره شبکه خبر بیشتر بدانیم.

اخبار شبکه خبر امروز کشور
اخبار شبکه خبر امروز کشور

 شبکه‌ خبر از سال 1378 با سه شعار «سرعت، صحت و دقت» افتتاح شد و هم اکنون 24 سال از زمان تاسیسش گذشته است. شبکه‌ خبر تنها شبکه‌ اطلاع‌ رسانی و پوشش خبری و تصویری است که گردآوری ، تنظیم ، پخش اخبار و گزارش‌های خبری از ماموریت‌های اصلی آن است. علاوه بر آن بنا به اعلام مسوولان آن، شبکه خبر به منظور پخش برنامه‌های سیاسی در چارچوب خط مشی‌ها و ضوابط کلی سازمان صدا و سیما در جهت اطلاع رسانی سریع و تنویر افکار عمومی تاسیس شده است.

شما می‌توانید شبکه خبر را علاوه بر تلویزیون، در بستر اینترنت و از طریق سایت فام هم دنبال کنید تا در هر زمان و مکان به اخبار ایران و جهان دسترسی داشته باشید.

نگاهی به عملکرد شبکه خبر در سال‌های اخیر

اخبار شبکه خبر امروز کشور
اخبار شبکه خبر امروز کشور

شاید شبکه خبر در ابتدای تاسیس، فقط برخی از امکانات ابتدایی چون سیستم‌های ضبط پخش نوار برخوردار بود، اما مدتی بعد به سیستم پیشرفته نیوز روم و جایگزین سیستم قدیمی ضبط و پخش نوار مجهز شد و در حال حاضر هم به صورت شبانه روزی مشغول به فعالیت است و با بهره مندی از سه استودیو در شبانه روز بیست و نیم ساعت خبر و برنامه پخش می‌کند.

شبکه خبر در حال حاضر اخبار مربوط به سخنگوی وزارت امور خارجه، سخنگوی دولت، سخنگوی قوه قضائیه، به اضافه رویدادهای مختلف و همچنین رویدادهایی همچون پرتاپ ماهواره و رویدادهای بسیار دیگری را پوشش می‌دهد.

از دیگر فعالیت های این شبکه ارتباط مستقیم تصویری با شهرستان‌های سراسر کشور و برخی از مراکز در خارج از کشور از جمله مرکز لندن  است تا بدین طریق اخبار و تحولات ایران وجهان را در سریعترین زمان به اطلاع مخاطبان خود برساند.

علاوه بر آن استودیوهای ویژه شبکه‌ خبر در سازمان حمل و نقل و ترافیک استان تهران، مرکز پلیس 110 ، مرکز اورژانس و سازمان اتش نشانی ، به صورت شبانه روزی با برقراری ارتباط مستقیم تازه ترین را به اطلاع شنوندگان می ‌رسانند.

جدیدترین اخبار عمومی ، سیاسی ، اقتصادی ، هواشناسی ، مذهبی ، ورزشی هم، در سریع‌ترین زمان ممکن به صورت زیرنویس در اختیار بینندگان قرار می‌گیرد.

شبکه خبر در حال حاضر با 61 بخش خبری شامل اخبار مشروح ، اخبار نیمه مشروح ، کوتاه، تصویری ، ورزشی ، بازار و تجارت ، حوزه و دانشگاه ، فرهنگی و هنری و پزشکی اطلاع رسانی می‌کند.

طبق آخرین اطلاعات به دست آمده، تصویر شبکه خبر، در بیش از 80 درصد مناطق کشور و بیش از 140 کشور دنیا دریافت می‌شود و موفق شده تا بیش از 84 درصد مخاطب، داخل کشور و 37 درصد مخاطب در خارج از کشور کسب کند.

شبکه خبر را چگونه از طریق سایت فام دریافت کنیم؟

برای دسترسی به شبکه خبر از طریق سایت فام، در بستر اینترنت راه‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه شما را با این راهکارها آشنا می‌کنیم.

دسترسی به شبکه خبر از طریق مرورگر اینترنتی

در این روش کافی است در نوار جستجوی مرور گر خود آدرس tv.fam.ir وارد کنید. این آدرس شما را به سایت فام می برد. بعد از باز شدن سایت فام، گزینه شبکه خبر زنده را انتخاب کنید و برنامه خبری مورد علاقه خود را مشاهده کنید. البته در این صفحه، علاوه بر شبکه خبر، می‌توانید به دیگر شبکه‌های سراسری و استانی دیگری هم دسترسی داشته باشید.

دانلود برنامه فام از طریق کافه بازار

شمابرای دسترسی دائمی به شبکه خبر از طریق دنیای رسانه‌ای فام، می‌توانید، برنامه فام را از طریق کافه بازار به آدرس اینترنتی https://cafebazaar.ir/app/com.fam.app.fam ، دانلود کرده و از آن‌جا برنامه تلویزیونی فام را بر روی گوشی هوشمند خود، نصب و اجرا کنید. در این حالت، شما می‌توانید، بدون نیاز به جستجوی مجدد، هر زمان که خواستید، برنامه را باز کرده و از خدمات آن استفاده کنید. تلویزیون اینترنتی فام، به شما این امکان را می‌دهد تا برنامه پخش شده در چندین روز قبل را هم مشاهده کنید و یا به مجموعه‌ای برنامه‌های آرشیو شده، دسترسی داشته باشید.

سخن آخر

برای دریافت اخبار شبکه خبر امروز کشور و دسترسی به آخرین اخبار جهان در هر زمان و مکان، دنیای رسانه‌ای فام بهترین گزینه است. این سایت، به عنوان یک تلویزیون اینترنتی، به شما این امکان را می دهد تا اخبار مورد علاقه خود را بدون نیاز به تلویزیون در هر نقطه از جهان که هستید، مشاهده کنید. از مزایای سایت فام این است که همه شبکه های تلویزیون و به ویژه شبکه خبر را به صورت زنده، با بهترین کیفیت و بدون قطعی در اختیار شما قرار می‌دهد. لازم به ذکر است، در صورت خرید اشتراک از سایت فام، ترافیک اینترنت برای شما نیم بها محاسبه می‌شود.