پخش زنده پورتو و آرسنال 2 اسفند 1402

پخش زنده پورتو و آرسنال 2 اسفند 1402

در این صفحه لینک پخش زنده پورتو و آرسنال 2 اسفند 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده پورتو و آرسنال 2 اسفند 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های  خارجی لیگ قهرمانان اروپا، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم پورتو و آرسنال را روز چهار‌شنبه به تاریخ 2 اسفند (21 فوریه 2023) در ساعت 23:30، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم کرده است.

 تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، این بار بین دو تیم پرطرفدار پورتو و آرسنال برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته پورتو و آرسنال در سری دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا

پخش زنده پورتو و آرسنال 2 اسفند 1402
پخش زنده پورتو و آرسنال 2 اسفند 1402

در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم پورتو و آرسنال، در دراگو (پرتغال) به مصاف یکدیگر می‌روند. داوری این بازی را سردار گوزوبویوک از کشور ترکیه، برعهده دارد.

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته به شرح زیر می‌باشد.

تیم پورتو، طی 5 بازی اخیر خود که تا کنون انجام داده است، 3 برد، 1 باخت و 1 نتیجه مساوی کسب کرده است. این تیم در بازی گذشته خود طی مسابقات لیگ برتر پرتغال، مقابل تیم استرلا قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا این بازی را با نتیجه 2 بر صفر از تیم حریف ببرد.

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم آرسنال نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم در 5 بازی اخیر خود، همواره پیروز میدان بوده است. این تیم در بازی گذشته خود طی مسابقات لیگ برتر انگلیس، مقابل تیم برنلی قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا این بازی را با نتیجه 5 بر 0 از تیم حریف ببرد.

این دو تیم تاکنون مقابل هم قرار نگرفته‌اند، البته با توجه به نتایج به دست آمده در بازی‌های اخیر، پیش‌بینی می‌شود در بازی روز چهارشنبه تیم آرسنال پیروز شود. اما همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.

پخش زنده پورتو و آرسنال 2 اسفند 1402
پخش زنده پورتو و آرسنال 2 اسفند 1402

ناگفته نماند، مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در تمرین روز گذشته تیمش از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شد و حضور او در بازی با آرسنال در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. در حال حاضر به جز طارمی، مارکانو، زیدو و گونسالو ریبیرو مصدومان پورتو هستند هم نمی‌توانند تیم خود را در بازی با آرسنال همراهی کنند.

جالب است بدانید، طارمی 31 ساله با ثبت 10 گل و 6 پاس گل از 25 مسابقه‌ای که در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده بهترین بازیکن ایرانی از این حیث به شمار می‌آید. بدون تردید نبودش در بازی پورتو در برابر آرسنال که قرار است در ورزشگاه دراگو برگزار شود برای اسب‌های آبی حسابی گران تمام شود.

البته لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم پورتو و آرسنال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه برد را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال پورتو و آرسنال چه ساعتی است؟            

ساعت بازی دو تیم پرسپولیس و تراکتور نیز ساعت  23:30  به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز چهار‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از  پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV