هفت سر اژدها کی پخش می شود؟

هفت سر اژدها کی پخش می شود؟

هفت سر اژدها کی پخش می شود؟ هر ساله با شروع ماه رمضان و عید نوروز، به خود نوید  پخش سریال‌های جدید، جذاب و پرمخاطب می‌دهیم. حالا فکرش را بکنید ماه رمضان امسال با ایام عید نوروز ۱۴۰۳ مقارن شده است و چه مبارک سالی خواهیم داشت.  شبکه سوم سیما، امسال هم مانند سال‌های گذشته به خاطر این مبارکی و میمنت، اقدام به پخش سریالی دیدنی، به نام هفت سر اژدها کرده است.

تمامی قسمت های هفت سراژدها

قسمت اول هفت سراژدها

جالب این‌جاست که این سریال، قبل از این‌که از آنتن شبکه پخش شود، حسابی سر و صدا به‌پا کرده است. چراکه علاوه بر فیلم‌نامه قوی و استفاده از بازیگران حرفه‌ای، در این سریال شاهد حضور خواننده محبوب رپ زیرزمینی کشورمان، حمیدرضا امیری صفت با نام هنری حمید صفت خواهیم بود.

با توجه به محبوبیت و اهمیت این سریال پرمخاطب، تصمیم گرفتیم تا این مقاله از سایت فام را به معرفی سریال هفت سر اژدها اختصاص دهیم.

همه چیز درباره سریال هفت سر اژدها

هفت سر اژدها کی پخش می شود؟
هفت سر اژدها کی پخش می شود؟

هفت سر اژدها، سریالی به کارگردانی ابوالقاسم طالبی است. این سریال که پیش از این با نام “طلاق” شناخته می‌شد، جدیدترین ساخته طالبی است و از آن جایی که اتفاقات روز کشورمان را به تصویر کشیده، توانسته میان سریال‌های تلویزیونی جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص دهد.

گویا نام جدید سریال، از سخنان رهبری در خصوص فساد اقتصادی برگرفته شده است. زیرا رهبر معظم انقلاب در این خصوص فرموده‌اند:

«عدالت لازم است. باید با فساد و ظلم مبارزه شود، البته خیلی سخت است. فساد مثل اژدهای هفت ‌سر افسانه‌هاست. یک سرش را که می‌زنی با شش سر دیگر حرکت می‌کند. از بین بردنش آسان نیست. آن کسانی که متنفع از فساد هستند برخورد با این‌ها کار بسیار سختی است ولی حتما باید انجام بگیرد.»

 ساخت هفت سر اژدها از سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱ به طول انجامید، تولید این سریال مدتی در ایام کرونا متوقف شده بود.

 بالاخره پس از چندسال قرار است در ایام نوروز و رمضان ۱۴۰۳ مهمان خانه‌های مخاطبان شود. این مجموعه تقریبا 80 قسمت دارد، پس به احتمال زیاد، پخش آن تا اواخر فصل بهار 1403 ادامه خواهد یافت.

 سریال هفت سر اژدها در تهران و چند کشور خارجی فیلمبرداری شده است و با تماشای تیزری که از این سریال منتشر شده می‌توان فضای پر تب وتاب قصه، به روز بودن آن وهمچنین حضور چهره هایی را دید که قطعا درزمان پخش می تواند مخاطبان را با خودهمراه کند.

 یکی ازاین چهره‌ها حمید صفت است که پیش ازاین مخاطبان او را به عنوان خواننده رپ می‌شناختند.البته به نظرمی‌رسد، در این سریال، یکی از نقش‌های اصلی را ایفا می‌کند. در مقابل او هم بازیگر توانمند کشورمان مجید واشقانی در نقش اصلی یک آقازاده به نام سلطان خواه قرار گرفته است.

مجید واشقانی تاکنون آثار درخشانی چون برادر، ماتادور، انقلاب زیبا، میکائیل، مسیر انحرافی و غیره از خود به جای گذاشته است. وی همچنین درقامت مجری اجرای برنامه «ایران بین» درشبکه نسیم را هم تجربه کرده است.

خلاصه داستان سریال هفت سر اژدها

سریال هفت سر اژدها، از جمله سریال‌های سیاسی و جنایی صدا و سیماست که حسابی مخاطب را به فکر واداشته و درگیر می‌کند.

البته این سریال اول قرار بود، با عنوان طلاق پخش شود، اما بعدا عوامل ساخت این مجموعه، تصمیم به تغییر نام آن گرفتند و عنوان هفت سر ازدها را برایش انتخاب کردند تا موضوع داستان، سنخیت بیشتری داشته باشد.

این سریال بیشتر روی اختلاس‌ها، مفاسد اقتصادی سیاسیون و مسائلی که این روزها کشورمان را به خود درگیر کرده است، تمرکز دارد و یک دید انتقادی به این مسائل را نمایش می‌دهد. به عبارتی ساده تر، این مجموعه به چالش‌ها و دردسرهایی که پیگیری مسائل اقتصادی بزرگ کشوری دارد، می‌پردازد و موضوعی اخلاقی و پند آموز، قرار است بینندگان را میخکوب کند.

آشنایی با عوامل سریال هفت سر اژدها

هفت سر اژدها کی پخش می شود؟
هفت سر اژدها کی پخش می شود؟

در این سریال بازیگرانی توانمند و نام آشنا حضور دارند و همین امر محبوبیت آن را دو چندان کرده است. از بازیگران این سریال می‌توان به مجید واشقانی، جعفر دهقان، حمید صفت، محمدرضا رهبری، حمید گودرزی، زنده یاد شهرام عبدلی، سروش طاهری، امین زارع، بهارمحمدپور، فاطمه الطافی، مجید رحمتی، مهران مرادی، هدیه رضایی، بهناز پور فلاح، بهزاد اقطایی، حسن ولیخانی، حمیدرضا عرب ‌سرخی، رامین یحیی ‌زاده، سیدحمید فتوحی، شیلر کی، مینو شیخان، عسل غروی، علیرضا جلیلی و مهدی شاکریان اشاره کرد

همچنین در مرحله‌ای از تصویربرداری چهره‌هایی نظیر شاهین فرهنگ، مهرداد ضیایی، حمیدرضا هدایتی، فرید قبادی و علیرام نورایی به گروه بازیگران این مجموعه اضافه شدند.

ازدیگر عوامل این سریال می‌توان به این افراد اشاره کرد:

 مدیر فیلمبرداری: امیر کریمی، طراح گریم: داریوش صالحیان، مدیر صدابرداری: منصور شهباز، طراح صحنه: جهانگیر میرزاجانی، طراح لباس: مهرناز اکبری. البته گفته می‌شود در فازدوم تصویربرداری، برخی عوامل پشت دوربین تغییر کردند که از آن جمله می‌توان به منصور ظهوری (فیلمبردار)، فرشید کیوانمهر(صدابردار)،طراح گریم(علی عارفی) اشاره کرد.

سخن آخر

سریال هفت سر اژدها، بدون شک از جمله سریال‌های محبوب تلویزیونی است که قرار است از سه شنبه 22 اسفند 1402، مقارن با شروع ماه مبارک رمضان، از آنتن شبکه سوم سیما پخش شود. چنان چه زمان پخش این مجموعه دسترسی به تلویزیون نداشتید، می‌توانید آن را از سایت فام به نشانی www.fam.ir  دنبال کنید و یا قسمت‌های پخش شده آن را از بخش فیلم و سریال سایت جستجو کرده و دنبال کنید.