ثبت نام مسابقه معرکه

ثبت نام مسابقه معرکه

ثبت نام مسابقه معرکه: چند وقتی بود که از دیدن چهره‌ها در تلویزیون صدا و سیمای جمهوری اسلامی محروم شده بودیم وهمین امر باعث شده بود تا تلویزیون بخش زیادی از مخاطبانش را از دست بدهد.  اما اخیر صدا و سیما گویی رویه خود را عوض کرده و کنداکتور برنامه‌های را متحول کرده است.

در کنداکتور جدید مشاهده می‌کنیم که برنامه‌های تکراری و خسته‌کننده، جای خود را به برنامه‌هایی جدید و مخاطب‌پسند داده است. یکی از این برنامه‌ها که این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده، مسابقه تلویزیونی معرکه با اجرای سید جواد رضویان است.

به مناسبت شروع این مسابقه تلویزیونی جذاب و پرمخاطب ما هم تصمیم گرفتیم تا این مقاله از سایت فام را به برنامه معرکه اختصاص دهیم و درباره نحوه ثبت نام در مسابقه، نحوه برگزاری و زمان پخش آن از شبکه سوم سیما اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

اطلاعاتی در خصوص مسابقه معرکه

ثبت نام مسابقه معرکه
ثبت نام مسابقه معرکه

برنامه تلویزیونی معرکه را می‌توانیم به عنوان تازه‌ترین برنامه اجتماعی شبکه سوم سیما بشناسیم. این برنامه در قالب یک مسابقه با تمرکز بر وجه سرگرمی تولید شده است. این مسابقه با اجرای سیدجواد رضویان، به تهیه کنندگی حمید مراوندی و کارگردانی محمدرضا رضاییان است.

گرچه ما بیشتر جواد رضویان را به عنوان بازیگر فیلم‌های کمدی و در سال‌های اخیر کارگردان می‌شنایم، اما در این برنامه در نقش یک مجری پرانرژی و توانمند ظاهر می‌شود. البته این اولین اجرای وی در برنامه‌های تلویزیونی نیست، بلک هرضویان که پیش از این هم اجرای برنامه‌های «عید حسابی» و «جشن رمضان» را برعهده داشته است.

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه سه، قرار است که مسابقه معرکه شب‌های جمعه، شنبه و یکشنبه حوالی ساعت ۲۲:۳۰ پخش شود. تکرار هر قسمت هم، فردای همان روز حوالی ساعت 15:15 پخش می شود.

نحوه برگزاری مسابقه تلویزیونی معرکه

در هر قسمت دو گروه برای شرکت در مسابقه حاضر می‌شوند. گروه های شرکت کننده، دو نفره و غالبا زوج هستند و برای کسب جایزه ۶۰ میلیونی با هم به رقابت می‌پردازند.

ثبت نام مسابقه معرکه
ثبت نام مسابقه معرکه

در هر قسمت ۶ نفر که توانایی، استعداد و یا شغل ویژه‌ای دارند، به صورت جداگانه در صحنه حضور پیدا می‌کنند و گروه‌های شرکت ‌کننده باید از طریق سرنخ‌هایی که در اختیارشان قرار می‌گیرد، حرفه یا توانایی آن ۶ نفر را حدس بزنند. به عنوان مثال در اولین قسمت برنامه، شاهد حضور افراد با استعداد‌های مختلفی مانند شعبده باز، خواننده محلی، قصاب، سیخ زنی کباب با سرعت و… بودیم.

شرکت‌کنندگان هر کدام از این مهارت‌ها را درست حدس می‌زدند، وارد مرحله بعد می‌شدند. نحوه امتیازگیری هم به این صورت بود که:

در مرحله اول ۱۰۰۰ امتیاز، در مرحله دوم ۲۰۰۰ امتیاز، در مرحله سوم ۴۰۰۰ امتیاز، در مرحله چهارم ۸۰۰۰ امتیاز و مرحله ماقبل از فینال ۱۵۰۰۰ امتیاز دریافت کردند که در انتها به گروه برنده ۶۰ میلیون تومان تعلق می‌گیرد.

چگونه در مسابقه معرکه ثبت کنیم؟

شرکت در مسابقه معرکه برای عموم آزاد است و هر شخص با هر استعداد، مدرک و سن و سالی می تواند در این برنامه شرکت کند.   البته تولید و ساخت این برنامه، در سکوت  کامل خبری انجام شد و هنوز برای شرکت و ثبت نام در مسابقه معرکه منبعی معرفی نشده است. در صورت کسب اطلاعات بیشتر، نحوه شرکت در مسابقه را از طریق همین صفحه اعلام خواهیم کرد.

تماشای مسابقه معرکه از سایت فام

ثبت نام مسابقه معرکه
ثبت نام مسابقه معرکه

این مسابقه با اجرای زیبای جواد رضویان، می تواند لحظاتی شاد و سراسر هیجان را برای شما به وجود آورد. حتی شما، می توانید، ضمن مشاهده مسابقه از قاب تلویزیون، با شرکت کنندگان همراه شده و شغل فرد مورد نظر را حدس بزنید.

حال اگر دسترسی به تلویزیون نداشتید، می‌توانید برنامه مورد نظرتان را از طریق سایت فام دنبال کنید. برای مشاهده برنامه تلویزیونی معرکه از این طریق، فقط کافی است، به سایت فام مراجعه کنید و با وارد کردن نام برنامه در قسمت مرورگر، به تمامی قسمت های مسابقه معرکه دسترسی خواهید داشت.

در صورت مشاهده این برنامه تلویزیونی به صورت زنده، می توانید از سایت فام، گزینه پخش زنده شبکه سوم سیما را انتخاب کرده و در ساعت مقرر مسابقه تلویزیونی معرکه را مشاهده کنید.

پخش شبکه سه

سخن آخر

براساس جدول پخش شبکه سه، برنامه معرکه روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه ساعت 22:30 از شبکه 3 سیما پخش می‌شود و می‌توانید تکرار آن را ساعت 15:15 روز بعد تماشا کنید.