پخش زنده بازی ایران و امارات 3 بهمن 1402

پخش زنده بازی ایران و امارات 3 بهمن 1402

در این صفحه لینک پخش زنده بازی ایران و امارات 3 بهمن 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده بازی ایران و امارات 3 بهمن 1402

پخش شبکه 3

سایت fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی جام ملت‌های آسیا، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم ملی ایران و امارات را روز سه شنبه به تاریخ 3 بهمن (23 ژانویه 2024) در ساعت 18:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم کرده است.

 تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات جام ملت‌های آسیا، این بار بین دو تیم ملی ایران و امارات برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی به وضعیت تیم‌های ملی ایران و امارات

پخش زنده بازی ایران و امارات 3 بهمن 1402
پخش زنده بازی ایران و امارات 3 بهمن 1402

تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت ۱۸:۳۰ در چارچوب دیدارهای گروه C جام ملت‌های آسیا در ورزشگاه اجوکیشن‌سیتی دوحه به مصاف امارات می‌رود.

تیم ملی فوتبال در دو بازی قبلی برابر فلسطین و هنگ‌کنگ به ترتیب با نتایج ۴ بر یک و همچنین یک بر صفر به پیروزی رسیده و با ۶ امتیاز صعودش را قطعی کرده است.

ایران با ۶ امتیاز در صدر جدول گروه C قرار دارد و با کسب یک تساوی از این بازی می‌تواند صدرنشینی خود را قطعی کند. از طرفی هنوز صعود امارات به مرحله یک هشتم نهایی قطعی نشده و این تیم برای نهایی کردن صعود خود باید از ایران امتیاز بگیرد در غیر این صورت باید منتظر نتیجه دیگر دیدار این گروه که بین تیم‌های فلسطین و هنگ کنگ برگزار خواهد شد، باشد.
آخرین دیدار رو در روی دو تیم هم به مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بر می‌گردد که در هر دو بازی ایران موفق شد حریف خود را با نتیجه مشابه یک بر صفر شکست دهد.

بررسی وضعیت تیم ایران و امارات در دیدارهای گذشته

تیم‌های ملی ایران و امارات تاکنون ۱۸ بار در مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند. حاصل این ۱۸ بازی، ۱۴ پیروزی برای تیم ایران، یک پیروزی (بازی دوستانه) برای تیم امارات و ۳ تساوی بوده است.

این بازی‌ها مجموعاً ۳۰ گل زده شده است که سهم تیم ایران ۲۶ گل زده و سهم تیم امارات ۴ گل بوده و بازی اول این دو تیم با برتری ایران به پایان رسیده و تیم امارات در پنج بازی اول در برابر ایران موفق به گلزنی نشده است.

ترکیب بندی بازیکنان تیم های ایران و امارات

پخش زنده بازی ایران و امارات 3 بهمن 1402
پخش زنده بازی ایران و امارات 3 بهمن 1402

تیم ملی در این دیدار با ترکیب علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، صادق محرمی، سامان قدوس، سعید عزت‌اللهی، مهدی قایدی، مهدی طارمی، علی قلی‌زاده و سردار آزمون مقابل امارات قرار می‌گیرد.

سید مجید حسینی مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان این بازی را به دلیل مصدومیت از دست داده و تنها غایب ایران برابر امارات خواهد بود.

با بازگشت شجاع خلیل زاده این بازیکن زوج محمدحسین کنعانی زادگان در قلب خط دفاعی ایران را تشکیل خواهند داد.
تیم ملی امارات هم دو بازیکن اصلی خود را برای این بازی در اختیار ندارد. «خلیفه مبارک الحمدی» مدافع تیم ملی امارات در دیدار برابر فلسطین با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد و به همین دلیل نمی‌تواند شاگردان پائولو بنتو را در بازی با ایران همراه کند. «سلطان عادل» مهاجم این تیم از ناحیه مینیسک زانوی چپ دچار مصدومیت شده و با اعلام کادر پزشکی تیم ملی امارات این بازیکن حداقل به یک هفته تا ۱۰ روز استراحت لازم دارد تا بتواند شرایط حضور در زمین را به دست آورد.

زمان پخش بازی تیم‌های ایران و امارات چه ساعتی است؟           

ساعت بازی دو تیم ملی ایران و امارات ساعت 18:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز سه شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV