پخش زنده بازی ایران و هنگ کنگ 29 دی 1402

پخش زنده بازی ایران و هنگ کنگ 29 دی 1402

در این صفحه لینک پخش زنده بازی ایران و هنگ کنگ 29 دی 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده بازی ایران و هنگ کنگ 29 دی 1402

پخش شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی جام ملت‌های آسیا، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم ملی ایران و هنگ کنگ را روز جمعه به تاریخ 29 دی (14 ژانویه 2024) در ساعت 21:00، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم کرده است.

 تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات جام ملت‌های آسیا، این بار بین دو تیم ملی ایران و هنگ کنگ برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی به وضعیت تیم‌های ملی ایران و هنگ کنگ

پخش زنده بازی ایران و هنگ کنگ 29 دی 1402
پخش زنده بازی ایران و هنگ کنگ 29 دی 1402

تیم ملی فوتبال ایران  روز 29 دی ماه در چارچوب دومین بازی خود در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا از ساعت ۲۱:۰۰ در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه مقابل تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ قرار خواهد گرفت.

تیم ملی ایران جام ملت‌های آسیا را با برد مقتدرانه آغاز کرد. تیم عزیز کشورمان موفق شد تا در همان دیدار نخست 4 گل به ثمر برساند و در قواره یک مدعی اصلی جام ظاهر شود.

هنگ کنگ دومین حریف مرحله گروهی  است که اگرچه لقب اژدها به آن داده‌اند؛ اما در زمین فوتبال برخلاف نامش حریف رام و بی دردسری است و خطر چندانی تیم ما را تهدید نمی‌کند.

تیمی که تنها سه دوره در جام ملت های آسیا حضور داشته و در سال ۱۹۵۶ در این رقابت‌ها به مقام سومی رسیده و ۱۹۶۴ هم در این تورنمنت چهارم شده است!

هنگ کنگ بعد از ۵۵ سال بار دیگر  با بالاتر ایستادن از کامبوج و افغانستان به جام ملت‌ها رسیده و فردا مقابل ایران خوش بین‌ترین هوادارش هم تصور امتیاز گرفتن از تیم ملی کشورمان را ندارد!

انتظار داریم که تیم ملی کشورمان با سرمربیگری امیر قلعه‌نویی فوتبالی تهاجمی ارائه دهد و دروازه حریف را با مهاجمان ششدانگ کشورمان که تجربه بین المللی دارند، پی در پی باز کند.

در تاریخ فوتبال مان ۶ مرتبه با هنگ کنگ بازی کرده‌ایم که البته در تمام بازی‌ها برد از آن ما بوده است.

آخرین بار ۲۵ آبان ماه 1402 در مقدماتی جام جهانی بود که توانستیم این تیم را با ۴ گل ببریم.

به همین دلیل تیم ملی هنگ کنگ با مربی نروژی و ۶۰ ساله اش، این امید را دارد که حداقل با تعداد گل‌های کم مقابل ایران بازنده شود! تیم ملی کشورمان هم می‌خواهد با جشنواره‌ای از گل، هنگ کنگ را بدرقه کند تا خیالش برای صدرنشینی در گروه راحت باشد.

در این بازی به احتمال زیاد، شجاع خلیل ‌زاده به دلیل مصدومیت بازی فردا را از دست می‌دهد. بر اساس امیر قلعه نویی، نفرات ترکیب اصلی بر اساس عملکرد بازیکنان در ترکیب و تاکتیک تیمی انتخاب می‌شود و بازیکنان هم بر همین اساس در زمین چیده می‌شوند.

پیش بینی نتیجه بازی ایران با هنگ کنگ

پخش زنده بازی ایران و هنگ کنگ 29 دی 1402
پخش زنده بازی ایران و هنگ کنگ 29 دی 1402

البته در این جام هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست و بازی به بازی شرایط تیم‌ها متفاوت می‌شود. بازی با هنگ‌کنگ نیز، چون اطلاعات دقیق و کاملی از این تیم نداریم هرگونه پیش‌بینی کار درستی نیست. جالب است بدانید، بازی با هنگ کنگ خیلی مهم است و وضعیت ما را در جدول مشخص خواهد کرد؛ بنابراین نتیجه بازی برابر هنگ‌کنگ اهمیت زیادی برای تیم ما دارد و با پیروزی برابر این تیم، خیالمان از صعود مرحله یک شانزدهم راحت خواهد شد.

زمان پخش بازی تیم‌های ایران و هنگ کنگ چه ساعتی است؟           

ساعت بازی دو تیم ملی ایران و هنگ کنگ ساعت 21:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز جمعه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV