از برنامه طبیب چطور سوال بپرسیم؟

سوال از برنامه طبیب

سوال از برنامه طبیب را چگونه مطرح کنیم؟ زمان پخش برنامه طبیب چه ساعتی است؟ مهمان برنامه امروز برنامه طبیب کیست؟ با ما همراه باشید تا به سوالات شما پاسخ دهیم. برنامه طبیب از دیگر برنامه های پرمخاطب شبکه 3 سیما است که در حوزه پزشکی و سلامت هر روز از آنتن شبکه 3 به صورت زنده پخش می شود. این برنامه با هدف اطلاع رسانی و ارتقا سطح سلامت جامعه تولید شده و به دلیل ایجاد راه های ارتباطی مختلف با مردم و پاسخ به سوالات پزشکی آن از طریق کارشناسان و متخصصان برنامه، به عنوان یک برنامه پزشکی مخاطب محور شناخته شده است. بنابراین در این مقاله به معرفی کامل این برنامه می پردازیم و راه های ارتباطی مردم با این برنامه را شرح خواهیم داد.

سوال از برنامه طبیب امروز

برنامه طبیب راه های ارتباطی آسان و راحتی را برای مخاطبینش ایجاد کرده است. به گونه ای که افراد برای طرح سوالات خود در برنامه می توانند به صفحه اینستاگرام طبیب  به آدرس https://www.instagram.com/tabibtv3/ در فضای مجازی مراجعه کرده و سوالات پزشکی خود را در خصوص موضوع روز در زیر پست مربوط به سوال مخاطبان مطرح کنند.

 در طی  برنامه سوالات مطرح شده مخاطبین توسط مجری از کارشناسان پرسیده می شود و از این طریق افراد پاسخ های خود را دریافت خواهند کرد.

درباره برنامه طبیب بیشتر بدانیم

برنامه طبیب در راستای ارتقای سطح دانش افراد و سلامت جامعه، آموزش عموم مردم در زمینه پیشگیری و شناخت برخی مشکلات زمینه ‌ای بیماری ‌ها تولید گردید و هر روز مطالب مفیدی را از طریق کارشناسان و متخصصان در این حوزه از طریق آنتن شبکه 3 سیما در اختیار بینندگان قرار می دهد.

این برنامه مخاطب محور به تهیه کنندگی علی زاهدی و اجرای پیمان طالبی برای اولین بار در تاریخ 20 آذر 1395 از طریق شبکه سه سیما پخش گردید و از آن سال تا کنون موفق گردید همواره مخاطبان زیادی را به خود جذب نماید. برنامه طبیب از شنبه تا چهارشنبه هر روز ساعت 11 به صورت زنده از تلویزیون پخش می گردد و در آن به موضاعات مختلف پزشکی، روانشناسی و تغذیه می پردازد و بخشی از برنامه را برای پاسخ به سوالات بینندگان با توجه به موضوع روز اختصاص داده است.

این برنامه در سه حوزه تغذیه، ورزش،  پیشگیری و درمان فعالیت دارد و با بهره گیری از یافته های طب سنتی و طب مدرن به شکلی متفاوت راه حل های مختلفی را ارائه خواهد داد. علاوه بر گفتگو با پزشکان حاذق کشور در خصوص بیماری های مختلف و شایع در بین مردم، شاهد پخش آیتم های دیگری نظیر معرفی دمنوش ها، غذاهای مفید برای سلامت افراد و نگاهی بر اخبار پزشکی در کشور خواهیم بود.

برنامه طبیب
سوال از برنامه طبیب

علت موفقیت برنامه طبیب چیست؟

در طول سال های گذشته شاهد پخش برنامه های متعددی در حوزه سلامت و با محوریت موضوعات پزشکی، از طریق شبکه های صدا و سیما بودیم، اما طبق نظرسنجی های انجام شده، برنامه طبیب، به عنوان موفق ترین برنامه در این حوزه معرفی گردید. چرا که در این برنامه  دیگر خبری از فضای سنگین پزشکی با دکوراسیونی تکراری و اصلاحاتی ثقیل که برای بینندگان گیج کننده بود، نیست، بلکه طبیب با سبکی متفاوت به بررسی مسائل روز پزشکی می پردازد و با ایجاد دکوراسیونی متفاوت، تنوع در بخش های مختلف برنامه و اضافه کردن بخش هایی که برای مردم جذاب تر است، توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب نماید و ارتباط نردیکی با آن ها برقرار کند.

از دیگر تمایز برنامه طبیب نسبت به دیگر برنامه های پزشکی، انتخاب کارشناسانی است که در مدت زمانی معلوم، به نیازهای ساده و روزمره افراد می پردازند و در واقع همین ارتباط بی واسطه با مخاطب، آن را تبدیل به برنامه ای مخاطب محور کرده است.

برنامه طبیب
سوال از برنامه طبیب

چگونه سوال از برنامه طبیب را مطرح کنیم؟

سوال های مطرح شده در این برنامه از جنس سوالات روزمره مردمی است که ممکن است در طول شبانه روز از فکر و ذهن هر کدام از ما بگذرد و دوست داریم پاسخ به این سوالات را از زبان کارشناسان متخصص به صورت علمی و منطقی با ذکر منابع معتبر دریافت کنیم. البته برنامه طبیب راه های ارتباطی آسان و راحتی را برای مخاطبینش ایجاد کرده است. به گونه ای که افراد برای طرح سوالات خود در برنامه می توانند به صفحه اینستاگرام طبیب در فضای مجازی مراجعه کرده و سوالات پزشکی خود را در خصوص موضوع روز در زیر پست مربوط به سوال مخاطبان مطرح کنند.

 در طی  برنامه سوالات مطرح شده مخاطبین توسط مجری از کارشناسان پرسیده می شود و از این طریق افراد پاسخ های خود را دریافت خواهند کرد.

دیدگاه ها 1

  1. زهرا می‌گوید:

    سلام ممنون از برنامه ی خوبتون