بازیگران سریال انقلاب دوم

بازیگران سریال انقلاب دوم

همه ما علاقه بسیار زیادی به فیلم های دوران انقلاب داریم. چرا که این فیلم ها نه تنها بزرگترها را به روزگاران گذشته می‌برد، بلکه جوان‌ترها را هم با وقایع آن دوران آشنا می‌کند و فرزندانمان متوجه می‌شوند چه دوران‌های را گذرانده‌ایم تا به این‌جا رسیده‌ایم و بدین طریق قدر این روزها را بیشتر می‌دانند.

تا کنون درباره اتفاقات دوران انقلاب و اوایل آن، سریال‌ها ساخته شده و فیلم‌ها بر پرده سینما نمایش داده شده است. هر کدام از این مجموعه‌ها، اتفاقات آن دوران را به‌نوعی بیان کرده‌اند و مردم عصر حاضر را آگاه و آگاه‌تر کرده‌اند. یکی از فیلم‌های اخیر که به‌تازگی از شبکه یک سیما پخش شده، سریال انقلاب دوم است. در این سریال وقایع تاریخی در جریانی عاشقانه اقدام شده است و ما را به داستانی زیبا و پرفراز و نشیب از روزگاران گذشته می‌برد. بخش عمده‌ای از جذابیت‌های این سریال، حضور بازیگران حرفه‌ای و نام آشناست. به‌همین دلیل در این مقاله از سایت فام می‌خواهیم شما  را با این مجموعه و بازیگران سریال انقلاب دوم آشنا کنیم، پس تا انتها با ما همراه باشید.

نگاهی به سریال انقلاب دوم

بازیگران سریال انقلاب دوم
بازیگران سریال انقلاب دوم

سریال انقلاب دوم به کارگردانی و نویسندگی جواد شمقدری تهیه شده است. این سریال در ژانر تاریخی، خانوادگی، درام و اجتماعی است و همین امر توانسته، مخاطبان زیادی را به خود اختصاص دهد و جزو سریال‌های الف صدا و سیما به شمار آید.

داستان این سریال درباره دو جوان به نام های مهناز و مهدی است که از نظر اعتقادی با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. این دو جوان  بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، بنابه دلایلی مجبور می‌شوند به سرتاسر ایران سفر کنند که البته در طی آن رازی برایشان آشکار می‌شود. انقلاب دوم به ماجرای تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳آبان ۱۳۵۸ اشاره می‌کند و اتفاقاتی همچون انقلاب اسلامی،‌ اسارت جاسوسان آمریکایی، حوادث ۴۴۴ روز، قرارداد الجزایر و… در این سریال مورد توجه قرار می‌گیرد.

قرار است، فصل‌های دوم و سوم این سریال هم ساخته شوند.

فصل دوم این مجموعه به حوادث بعد از تسخیر لانه جاسوسی و اسارت جاسوسان آمریکایی اختصاص دارد و آمریکا می‌فهمد که به راحتی نمی‌تواند گروگان‌ها را آزاد کند و تئوری‌های جدیدی را شکل می‌دهد و به حوادث 444 روز و حوادث و اتفاقاتی که در این مدت رخ می‌دهد، می‌پردازد.

در فصل سوم سریال هم به قرارداد الجزایر و دیگر وقایع می‌پردازد و همچنین به قراردادی پرداخته می‌شود که در آن به توافقی رسیدیم که جاسوسان آمریکایی آزاد می‌شوند و دوره جدیدی شروع می‌شود که قرار است آمریکا در مسائل ایران دخالت نکند و روابط شکل پیچیده‌تری پیدا می‌کند.

 آشنایی با بازیگران انقلاب دوم

بازیگران سریال انقلاب دوم
بازیگران سریال انقلاب دوم
 بازیگران اصلی این فیلم، ترکیبی از بازیگران جوان هستند که برای اولین بار مقابل دوربین قرار گرفته‌اند و عده‌ای از بازیگران هم، از میان بازیگران حرفه ای سینما و تلویزیون انتخاب شده‌اند.

نقش اول سریال، زاییده تخیل نویسنده است، اما آن‌چه برای جزئیات شخصیتی او در نظر گرفته شده، از واقعیت‌های موجود و مستندات تاریخی برگرفته شده است. در ادامه به معرفی بازیگران سریال انقلاب دوم می‌پردازیم.

احمد نجفی در نقش پرویز

سید احمد نجفی شوشتری، متولد سال 1327 در شوشتر است. وی بازیگر سینما و مجری برنامه تلویزیونی است. وی در سال 1352 بعد از اخذ دیپلم روانه آمریکا شد و در آن دیار در رشته طراحی صحنه تحصیلات دانشگاهی خود را به پایان رساند. احمد نجفی در سالی 1359 معاون شبکه دو سیما شد.

رحیم نوروزی در نقش سرخو

بازیگران سریال انقلاب دوم
بازیگران سریال انقلاب دوم

رحیم نوروزی متولد سال 1346 در رشت است.  وی تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی در تئاتر ادامه داد و به تدریس در دانشگاه سوره هم می‌پردازد. وی در خوشنویسی تبحری خاص دارد و به ورزش بسیار علاقه دارد. رحیم نوروزی بازیگری را با حضور در کلاس‌های بهزاد عشقی، بهروز بقایی و امیر ثابت در رشت آغاز کرد و بعد از آن وارد دنیای بازیگری شد.

علیرام نورایی در نقش بکتاش

علیرام نورایی در سال 1356 در تهران متولد شد. او فارغ التحصیل رشته کامپیوتر از دانشگاه جهاد است. وی از سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را در زمینه تئاتر شروع کرد و فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۴ با ایفای نقش در فیلم سینمایی گرگ و میش آغاز کرد. از دیگر فعالیت‌های وی می‌توان به حضور در تئاترهای مختلف، فیلم‌های کوتاه، جشنواره تئاتر دانشجویی و مجموعه‌های تلویزیونی اشاره کرد.

حمید گودرزی در نقش نفیسی

حمید گودرزی در آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد. او در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران فارغ التحصیل رشته بازیگری شده است.

فیلیپ ساپرکین در نقش مایکل

فیلیپ ساپرکین متولد ۱۳۵۳ در تهران است.وی  فارغ التحصیل رشته مدیریت ارشد کسب و کار از آلمان است و فعالیت خود را با سخنرانی انگیزشی کسب و کار شروع کرد. وی اولین بار سال ۱۳۹۵ در نقش کوتاهی در فیلم قاتل اهلی بازی کرد و سال ۹۸ نیز با سریال گاندو دیده شد.

سخن آخر

شما هم اگر علاقه دارید این سریال زیبا و پرطرفدار را تماشا کنید. می‌توانید سری به سایت فام به نشانی fam.ir بزنید و از بخش فیلم و سریال، مجموعه انقلاب دوم را انتخاب کنید. در این بخش می‌توانید، از تماشای همه قسمت‌های سریال انقلاب دوم، با بهترین کیفیت لذت ببرید.