پخش زنده پرسپولیس و ذوب آهن 9 اسفند 1402

پخش زنده پرسپولیس و ذوب آهن 9 اسفند 1402

در این صفحه لینک پخش زنده پرسپولیس و ذوب آهن 9 اسفند 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده پرسپولیس و ذوب آهن 9 اسفند 1402

پخش شبکه 3

سایت fam.ir برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های داخلی لیگ برتر، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن را روز چهار‌شنبه به تاریخ 9 اسفند (28 فوریه 2023) در ساعت 17:15، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم کرده است.

 تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات لیگ برتر، این بار بین دو تیم پرطرفدار پرسپولیس و ذوب آهن برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته پرسپولیس و ذوب آهن در سری دیدارهای لیگ برتر

پخش زنده پرسپولیس و ذوب آهن 9 اسفند 1402
پخش زنده پرسپولیس و ذوب آهن 9 اسفند 1402

در هفته هیجدهم از بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر کشورمان، دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن، در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته به شرح زیر می‌باشد.

تیم ذوب آهن، طی 5 بازی اخیر خود که تا کنون انجام داده است، 2 برد، 1 باخت و 2 نتیجه مساوی کسب کرده است. این تیم در بازی گذشته خود طی مسابقات لیگ برتر ایران، مقابل تیم ملوان قرار گرفت و سرانجام این بازی را با نتیجه 1 بر صفر به تیم حریف واگذار کرد.

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم پرسپولیس نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم در 5 بازی اخیر خود، تاکنون 3 برد، 1 باخت و 1 نتیجه مساوی  به‌ دست آورده است. این تیم در بازی گذشته خود طی مسابقات لیگ برتر ایران، مقابل تیم تراکتور قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا این بازی را با نتیجه 2 بر 0 از تیم حریف ببرد.

اگر بخواهیم 5 بازی اخیر دو تیم که مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند را بررسی کنیم، مشاهده می‌کنیم، تیم پرسپولیس 2 بار پیروز میدان بوده است، 3 بار هم برای هر دو تیم  نتیجه مساوی ثبت شده است.

 با توجه به نتایج به دست آمده در بازی‌های اخیر، پیش‌بینی می‌شود در بازی روز چهارشنبه تیم پرسپولیس پیروز شود. اما همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.

در جدول رده بندی این رقابت‌ها، تیم پرسپولیس طی 17 بازی خود، با کسب 33 امتیاز و تفاضل  10  گل، در رتبه دوم جدول لیگ برتر قرار گرفته است و تیم ذوب آهن هم، طی 16 بازی خود، با کسب 25 امتیاز و تفاضل 2 گل، در رده هفتم جدول جای گرفته‌ است.

پخش زنده پرسپولیس و ذوب آهن 9 اسفند 1402
پخش زنده پرسپولیس و ذوب آهن 9 اسفند 1402

 در این بازی  کار کمی برای تیم پرسپولیس سخت است.  چراکه علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس به علت ۴ اخطاره بودن در این بازی محروم است و رفیعی گلر جوان، جایگزین بیرانوند او می‌شود. و البته رفیعی اگر بتواند از دروازه پرسپولیس به خوبی مراقبت کند و گل نخورد، جایگاه ویژه‌ای میان پرسپولیسی‌ها به دست خواهد آورد.  به هر حال این شانسی است که به رفیعی روی کرده است و باید دید او می‌تواند از این فرصت استفاده کند یا نه! 

نکته قابل توجه این است که محمد ربیعی، سرمربی ذوب آهن، در ۸ باز‌ی قبلی خود مقابل پرسپولیس به برتری دست نیافته است و حاصل تقابل این مربی برابر سرخپوشان ۲ تساوی و ۶ شکست بوده است. 

آخرین برد ذوبی‌ها برابر پرسپولیس به ۴ سال قبل بازمی گردد که توانستند با تک گل وحید محمدزاده و هدایت لوکا بوناچیچ از سد پرسپولیس عبور کنند. 

البته لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه برد را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن چه ساعتی است؟            

ساعت بازی دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن نیز ساعت 17:15 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز چهار‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV