پخش زنده منچسترسیتی و منچستریونایتد 13 اسفند 1402

پخش زنده منچسترسیتی و منچستریونایتد 13 اسفند 1402

در این صفحه لینک پخش زنده منچسترسیتی و منچستریونایتد 13 اسفند 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده منچسترسیتی و منچستریونایتد 13 اسفند 1402

پخش شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم منچسترسیتی ومنچستریونایتد را روز یک‌شنبه به تاریخ 13 اسفند (3  مارس 2024) در ساعت 19:00، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم کرده است.

 تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات لیگ برتر انگلیس، این بار بین دو تیم پرطرفدار منچسترسیتی ومنچستریونایتد برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته منچسترسیتی و منچستریونایتد در سری دیدارهای لیگ برتر انگلیس

در هفته بیست و هفتم از سری مسابقات لیگ برتر انگلیس 2024-2023، دو تیم منچسترسیتی ومنچستریونایتد، به مصاف یکدیگر می‌روند.

پخش زنده منچسترسیتی و منچستریونایتد 13 اسفند 1402
پخش زنده منچسترسیتی و منچستریونایتد 13 اسفند 1402

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته به شرح زیر می‌باشد.

تیم منچسترسیتی، طی 5 بازی اخیر خود که تا کنون انجام داده است، 4 برد و 1 نتیجه مساوی کسب کرده است. این تیم در بازی گذشته خود طی مسابقات جام حذفی انگلستان، مقابل تیم  لوتون  قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا این بازی را با نتیجه 6 بر 2 از تیم حریف ببرد.

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم منچستریونایتد نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم در 5 بازی اخیر خود، تاکنون 4 برد و 1 باخت به‌ دست آورده است. این تیم در بازی گذشته خود طی مسابقات جام حذفی انگلستان، مقابل تیم ناتینگهام فارست قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا این بازی را با نتیجه 1 بر 0 از تیم حریف ببرد.

در جدول رده بندی این رقابت‌ها، تیم منچسترسیتی طی 26 بازی خود، با کسب 59 امتیاز و تفاضل  33  گل، در رتبه دوم جدول لیگ برتر قرار گرفته است و تیم منچستریونایتد هم، طی 26 بازی خود، با کسب 44 امتیاز و تفاضل  بدون گل، در رده ششم جدول جای گرفته‌ است.

پخش زنده منچسترسیتی و منچستریونایتد 13 اسفند 1402
پخش زنده منچسترسیتی و منچستریونایتد 13 اسفند 1402

اگر بخواهیم 5 بازی اخیر دو تیم که مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند را بررسی کنیم، مشاهده می‌کنیم، تیم منچستریونایتد 1 بار پیروز میدان بوده است، 4 بار هم برد از آن تیم منچسترسیتی بوده است.  با توجه به نتایج به دست آمده در بازی‌های اخیر، پیش‌بینی می‌شود در بازی روز یک‌شنبه، تیم منچسترسیتی پیروز میدان شود،  اما همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.

ناگفته نماند، منچستریونایتد تقریبا در همین بازه زمانی و پس از خداحافظی سر الکس فرگوسن از دنیای فوتبال با مشکلات بسیاری روبرو شده که کار را برای آنها سخت و دستشان را برای مدتی طولانی از جام قهرمانی کوتاه کرده است. بنابراین منچستریونایتد باید کنار زدن منچسترسیتی را تا زمانی که پپ گواردیولا هنوز در فوتبال انگلیس حضور دارد به دست فراموشی بسپارد چون بعید به نظر می‎‌رسد که این کار شدنی باشد.

البته لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم منچسترسیتی ومنچستریونایتد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه برد را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و منچستریونایتد چه ساعتی است؟            

ساعت بازی دو تیم منچسترسیتی ومنچستریونایتد نیز ساعت 19:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز یک‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV