پخش زنده لیورپول و رئال مادرید 7 خرداد 1401 

پخش زنده لیورپول و رئال مادرید 7 خرداد 1401

پخش زنده لیورپول و رئال مادرید 7 خرداد 1401 : سایت fam.ir برای علاقه مندان به فوتبال های خارجی امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی لیورپول و رئال مادرید  را امشب 7 خرداد از شبکه 3 فراهم نموده است. تا در این راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون ، پخش زنده فینال لیگ قهرمانان اروپا را از طریق سایت فام دنبال کنند.

این رقابت های جذاب که کانون اصلی رقابت های باشگاهی در فوتبال جهان شناخته شده است، این بار بین دو تیم پرطرفدار لیورپول و رئال ما درید برگزار می شود و طی این مسابقه تیم برنده به عنوان قهرمان لیگ اروپا 2021-22 شناخته می شود.

نگاهی بر بازی های گذشته لیورپول و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا

 فینال لیگ قهرمانان اروپا 2021-22 ، شنبه شب (28 می 2022 ) بین دو تیم لیورپول و رئال مادرید در ورزشگاه استاد دو فرانس شهر پاریس برگزار می گردد. البته این سومین بار است که این دو تیم در فینال لیگ قهرمانان اروپا (جام باشگاه های اروپا ) با یکدیگر روبه رو می شوند. بار اول این دیدار در فینال سال 1980-81 رخ داد و با پیروزی تیم لیورپول با برتری صفر بر یک خاتمه یافت و دیدار دوم آن ها به چهار سال قبل (سال 2018 میلادی) در فینال چمپیونز لیگ برمی گردد و نتیجه فینال پیروی تیم رئال مادرید با نتیجه سه بر یک شد.

پخش زنده لیورپول و رئال مادرید 7 خرداد 1401
پخش زنده لیورپول و رئال مادرید 7 خرداد 1401

جالب است بدانید که تیم رئال مادرید برای هفدهمین بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده است که در 16 دیدار قبلی خود موفق به کسب 13 قهرمانی و 3 نایب قهرمانی گردید. در حالی که تیم لیورپول برای دهمین بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده است که در 9 دیدار قبلی، 6 قهرمانی و 3 نایب قهرمانی، برای این تیم ثبت شده است.

 با توجه به نتایج به دست آمده و عملکرد هر دو تیم در فصل گذشته، پیش بینی های مختلفی برای این دیدار ثبت شده است و همین امر باعث شده تا بازی بسیار حساس و مهیجی، پیش رو داشته باشیم. در این بازی هر دو تیم با آمادگی کامل در زمین بازی حاضر می شوند و تمام تلاش خود را برای کسب مقام قهرمانی و به دست آوردن جام خواهند کرد.

بنابراین به جرات می توان گفت که دیدار این دو تیم پرطرفدار و قدرتمند، شبی خاطره انگیز و مهیج را برای علاقه مندان به فوتبال های اروپایی به وجود می آورد.

ساعت پخش زنده لیورپول و رئال مادرید  7 خرداد 1401 کی است؟    

ساعت بازی دو تیم لیورپول و رئال ما درید نیز 23:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌ توانید شنبه شب از طریق سایت پرمخاطب fam.ir  و از قسمت پخش زنده شبکه 3 دنبال کنید.