سریال هفت سر اژدها از کجا پخش می شود؟

سریال هفت سر اژدها از کجا پخش می شود؟

سریال هفت سر اژدها از کجا پخش می شود؟ سریال هفت سر اژدها، از جمله سریال های محبوب و پرطرفدار رمضان و نوروز 1403 است که قرار است با شروع ماه رمضان از طریق آنتن شبکه سوم سیما پخش شود.

تماشای سریال

قسمت اول هفت سراژدها

قسمت دوم هفت سراژدها

تمامی قسمت های هفت سراژدها

این سریال معمایی و پر از ماجرا، جدیدترین ساخته ابوالقاسم طالبی است و نقش های اصلی آن را مجید واشقانی و حمید صفت برعهده دارند. پیش بینی می‌شود، سریال هفت سر اژدها از پرمخاطب‌ترین سریال های اخیر صدا و سیما باشد. از آن دسته سریال‌هایی که مخاطب را در ساعت مقرر پای تلویزیون می‌نشاند و در آن ساعت خیابان‌ها خالی از جمعیت خواهد شد.

به‌همین دلیل در این مقاله از سایت فام می‌خواهیم با هم نگاهی به بیوگرافی و عوامل سریال هفت سر اژدها بیندازیم و با آن‌ها بیشتر آشنا شویم.

نگاهی به سریال هفت سر اژدها

سریال هفت سر اژدها از کجا پخش می شود؟
سریال هفت سر اژدها از کجا پخش می شود؟

هفت سر اژدها، سریالی پلیسی- سیاسی است که به موضوعاتی نظیر اختلاس و فساد مالی می پردازد. ابتدا برای این سریال، نام طلاق را انتخاب کرده بودند و با شنیدن نامش فکر می کردیم، یک درام خانوادگی است. اما بعدها سازندگان این مجموعه تصمیم گرفتند تا برای آن هفت سر اژدها را انتخاب کنند.

علاوه بر موضوع جذاب سریال، حضور حمید صفت، خوانند محبوب کشورمان هم مزید بر علت شده تا نظر مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.

آشنایی با بازیگران سریال هفت سر اژدها

سریال هفت سر اژدها از کجا پخش می شود؟
سریال هفت سر اژدها از کجا پخش می شود؟

در این سریال بازیگران محبوب و نام آشنایی حضور دارند. حضور این بازیگران برجسته در کنار یکدیگر با تنوع سنی و سابقه بازیگری، نشان می دهد که یک سریال جذاب و دیدنی پیش رو خواهیم داشت و همین امر باعث شده تا مجموعه هفت سر اژدها، سریالی پرمخاطب محسوب شود.

 نقش اول سریال بر عهده مجید واشقانی و حمیدرضا امیری صفت با نام هنری حمید صفت است. برخلاف مجید واشقانی که تاکنون در فیلم ها و سریال‌های زیادی ایفای نقش کرده است، این اولین تجربه بازیگری حمید صفت در این سریال است.

بیوگرافی مجید واشقانی

مجید واشقانی، متولد تهران است که در ششم خرداد ماه 1359 دیده به جهان گشود. او فرزند یک خانواده چهار نفره است و تنها یک خواهر دارد. مجید واشقانی دارای لیسانس مهندسی متالوژی است و علاقه او به بازیگری با دیدن بازی ابوالفضل پورعرب در فیلم “بهشت پنهان” شکل گرفته است.

 به دنبال این علاقه مندی وی در سال ۱۳۷۷ در کلاس‌های آزاد بازیگری امین تارخ شرکت کرد و در همان سال اول، در تله تئاتر “همراه آفتاب” بازی کرد. واشقانی در سال ۱۳۷۸ با فیلم “هشدار پلیس” بازیگری در تلویزیون را تجربه کرد و  در سال ۱۳۸۰ دوره‌های تکمیلی بازیگری را با پوریا پورسرخ گذراند.

بیوگرافی حمید صفت

حمیدرضا امیری صفت با نام هنری حمید صفت، در تهران و در 18 مرداد سال 1372 متولد شد. حمید صفت، خواننده رپ فارسی است. او در ابتدا با نام حمید ابتکار شناخته می‌شد و بعدها این نام و نام خانوادگی را به‌عنوان نام هنری برگزید.

وی فعالیت موسیقی خود را از دوران راهنمایی با علی رهرو آغاز کرد و با انتشار آهنگ‌هایی نظیر “خیابانی‌ها”  و “(چ)” به شهرت رسید و ترانه هایش به‌ دلیل لحن اعتراضی و مضامین اجتماعی مورد توجه قرار گرفت.

صفت علاوه‌ بر خوانندگی، در زمینه بازیگری هم فعالیت داشته است  و جدیدترین تجربه بازیگری او، همین هفت سر اژدهاست که قرار است در آینده‌ای نزدیک از شبکه سوم سیما پخش شود.

بیوگرافی حمید گودرزی

حمید گودرزی، متولد سال 1356، از دیگر بازیگران توانمند کشورمان است. وی فعالیت هنری خود را از سال 1378 را با حضور در صحنه تئاتر  آغاز کرد و با فیلم سهراب وارد سینما شد. گودرزی در ۲۲ سالگی و با استفاده از رشته تحصیلی خود در دانشگاه، برای اولین بار در تئاتر “کشتی اسپرانزا” بازی کرد.

وی از همان ابتدای کار با بازی در سریال دانی و من، موفق شد تا در تلویزیون حضور پیدا کند و با بازی در مجموعه‌هایی نظیر تب سر و مسافری از هند، به اوج شهرت رسید. البته گودرزی در این سال‌ها، به بازیگری اکتفا نکرد و اجرای برنامه‌هایی مانند “پنج ستاره”، “۱۳ شمالی” و “کودک شو” را عهده‌دار شد.

بیوگرافی بهار محمد پور

بهار محمد پور، بازیگر ایرانی، متولد 1 بهمن 1366 است. وی فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرده است. سال‌های  ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ برای او در عرصه تئاتر بسیار پربار بود و در نمایش‌های متعددی به ایفای نقش پرداخت. از شاخص‌ترین آثار او در عرصه تئاتر می توان به “بن بست” اشاره کرد، که در کنار بازیگرانی چون جهانگیر الماسی، سیاوش خیرابی و رز رضوی همبازی بود.

وی در فیلم هایی مانند “سکوت گبرا”، “کودک پنجاه ساله”، “یتیم خانه ایران” نقش آفرینی کرده است. جدیدترین نمایش وی هم،  “حقیقت ایکاروس” بوده و پس از آن هم سریال هفت سر اژدهاست که قرار است از تلویزیون پخش شود.

سخن آخر

سریال هفت سر اژدها ، قرار است، از سه‌شنبه ۲۲ اسفند همزمان با اول ماه مبارک رمضان، هر شب بعد از اذان مغرب و افطار از شبکه سه سیما پخش شود. چنان چه در این ساعت به تلویزیون دسترسی نداشتید، می توانید این سریال پرمخاطب را از پخش زنده شبکه سوم سیما در سایت فام دنبال کنید. برای تماشای همه قسمت های پخش شده سریال هم تنها کافی است در قسمت جستجو نام سریال نه سر اژدها را وارد کرده از آن‌جا به تمام قسمت های پخش شده سریال دسترسی داشته باشید.