پخش زنده دربی چهارشنبه ۱۴۰۳ رایگان

پخش زنده دربی چهارشنبه ۱۴۰۳ رایگان

در این صفحه لینک پخش زنده دربی چهارشنبه ۱۴۰۳ رایگان 23 اسفند 1401 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده دربی چهارشنبه ۱۴۰۳ رایگان 23 اسفند 1401

پخش شبکه 3

پخش زنده شبکه 3

صد و سومین دربی پایتخت، بین دو تیم پرسپولیس و استقلال روز چهارشنبه 23  اسفند 1402، ساعت ۲۰ ، در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود. سایت  fam.ir  امکان تماشای آنلاین این بازی را از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم کرده است تا علاقه مندان به فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند.

این مسابقه مثل همیشه از اهمیت ویژه و حساسیت زیادی برخوردار است. به خصوص این‌که این دو تیم در رده‌های اول و دوم جدول قرار گرفته‌اند و برای قهرمانی تمام تلاش خود را می‌کنند. بنابراین طرفداران دو تیم می‌توانند با تماشای این بازی، لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را تجربه کرده و از تماشای آن با تمام وجود لذت ببرند.

تحلیل بازی استقلال و پرسپولیس

پخش زنده دربی چهارشنبه ۱۴۰۳ رایگان
پخش زنده دربی چهارشنبه ۱۴۰۳ رایگان

در حال حاضر استقلال با ۴۲ امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است و پرسپولیس با ۳۹ امتیاز در رده دوم جدول جای دارد. این اختلاف نزدیک باعث شده تا بسیاری از کارشناسان بر این باور باشند که قهرمان لیگ از دل همین بازی  بیرون خواهد آمد.

جالب است بدانید، تیم پرسپولیس از اول بازی‌ها تاکنون، در خط دفاعی اش، تلفات زیادی داشته است. بنابراین برای این بازی نیاز به یک ترکیب جدید خواهد داشت.

پورعلی گنجی، کنعانی زادگان و گولسیانی، ۳ مدافع مرکزی پرسپولیس هستند که این مسابقه را به دلیل مصدومیت و محرومیت از دست داده‌اند و حالا اوسمار ویرا باید از میان علی نعمتی، فرشاد فرجی و وحدت هنانوف دو مدافع میانی تیمش را انتخاب کند.

در این میان حضور گئورگی گولسیانی در تمرین که دو بازی آخر سرخ‌ها را به علت مصدومیت از دست داده بود، موجی از امیدواری را میان هواداران این تیم به راه انداخت.

در سوی مقابل، تیم استقلال با همان ترکیب قبلی و کاملا مسلح پا به میدان بازی خواهند گذاشت و مقابل تیم پرسپولیس قد علم می‌کنند. مربی تیم پرسپولیس از ابتدای نیم فصل دوم که هدایت تیم پرسپولیس را به دست گرفته، عملکرد قابل قبولی داشته و توانسته بازیکنان را در بازی‌ها به خوبی رهبری کرده است.

در حالی که جواد نکونام در بیشتر بازی‌ها با همان استراتژی و قانون خودش بازی می‌کند و به همین خاطر اکثر مسابقاتش را با حداقل اختلاف ممکن برنده شده است.

این دو تیم در مجموع در ۱۰۲ دیدار رسمی به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ۲۷ پیروزی سهم پرسپولیس و ۲۶ برد برای استقلال بوده و ۴۹ دیدار هم با نتیجۀ تساوی به پایان رسیده است

سیدوحید کاظمی به عنوان داور دیدار برگشت استقلال و پرسپولیس انتخاب شد و سعید قاسمی و حسن انتظاری کمک‌های او خواهند بود و پیام حیدری هم داور چهارم است. گلمراد سعدالله از تاجیکستان به همراه موعود بنیادی ‌فر و مهسا قربانی داوران اتاق (VAR) هستند.

پیش بینی نتیجه بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس

پخش زنده دربی چهارشنبه ۱۴۰۳ رایگان
پخش زنده دربی چهارشنبه ۱۴۰۳ رایگان

اگر بخواهیم نتیجه این بازی را پیش بینی کنیم، باید گفت، هر تیمی که از لحاظ روحی و روانی در شرایط آمادگی بهتری قرار داشته باشد پیروز میدان می‌شود. البته به خاطر فاصله ۳ امتیازی دو تیم، استقلال با نتیجه مساوی هم می‌تواند در صدر باقی بماند. اما پرسپولیس نیاز مبرم به پیروزی در این دیدار و کسب ۳ امتیاز آن دارد تا خودش را به صدر بیش از پیش نزدیک بکند.

بنابراین هر دو تیم برای بازی فردا کار سختی پیش‌رو دارند. تیمی که به دنبال ۳ امتیاز است، باید از لحاظ روحی و روانی در بالاترین و بهترین سطح ممکن خود باشد. البته با توجه به نتایج پیشین، کفه ترازو در دربی ۱۰۳ به سود پرسپولیس سنگینی می‌کند و این احتمال وجود دارد که تیم پرسپولیس صدر جدولی را از آن خود کند.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال چه ساعتی است؟            

ساعت بازی دو تیم  پرسپولیس و استقلال نیز ساعت 20:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز چهارشنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV