پخش زنده پرسپولیس استقلال چهارشنبه رایگان

پخش زنده پرسپولیس استقلال چهارشنبه رایگان

در این صفحه لینک پخش زنده پرسپولیس استقلال چهارشنبه رایگان 23 اسفند 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده پرسپولیس استقلال چهارشنبه رایگان 23 اسفند 1401

پخش شبکه 3

پخش زنده شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های داخلی لیگ برتر، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم  پرسپولیس و استقلال  را روز چهارشنبه به تاریخ 23 اسفند (13 مارس 2023) در ساعت 20:00، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم کرده است.

 تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات لیگ برتر، این بار بین دو تیم پرطرفدار پرسپولیس و استقلال برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته پرسپولیس و استقلال در سری دیدارهای لیگ برتر

پخش زنده پرسپولیس استقلال چهارشنبه رایگان
پخش زنده پرسپولیس استقلال چهارشنبه رایگان

در هفته بیستم از بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر کشورمان، دو تیم  پرسپولیس و استقلال، در استادیوم آزادی و با داوری   سیدوحید کاظمی به مصاف یکدیگر می‌روند. این بازی یکصد و سومین بار است که دو تیم قرمز و آبی مقابل یکدیگر قرار گرفته اند و  برای دومین ‌بار در تاریخ این رقابت‌هاست که قرار است این دیدار با سیستم کمک داور ویدیویی(VAR) برگزار شود.

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته به شرح زیر می‌باشد.

تیم پرسپولیس، طی 5 بازی اخیر خود که تا کنون انجام داده است، 4 برد و 1 باخت را به دست آورده است. این تیم در بازی گذشته خود طی مسابقات لیگ برتر ایران، مقابل تیم فولاد قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا این بازی را با نتیجه 4 بر 2 از تیم حریف ببرد.

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم استقلال نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم در 5 بازی اخیر خود، تاکنون 3 برد، 1 باخت و 1 نتیجه مساوی  به‌ دست آورده است. این تیم در بازی گذشته خود طی مسابقات  لیگ برتر ایران، مقابل تیم استقلال خوزستان قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا این بازی را با نتیجه 1 بر 0 از تیم حریف ببرد.

اگر بخواهیم 5 بازی اخیر دو تیم که مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند را بررسی کنیم، مشاهده می‌کنیم، تیم پرسپولیس 2 بار پیروز میدان بوده است و 3  بار هم برای این دو تیم نتیجه مساوی ثبت شده است.

 با توجه به نتایج به دست آمده در بازی‌های اخیر، پیش‌بینی بازی روز چهارشنبه تقریبا سخت و غیر ممکن است و در واقع همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.

در جدول رده بندی این رقابت‌ها، تیم پرسپولیس طی 19 بازی خود، با کسب 39 امتیاز و تفاضل  13  گل، در رتبه دوم جدول لیگ برتر قرار گرفته است و تیم استقلال هم، طی 19 بازی خود، با کسب 42 امتیاز و تفاضل 17 گل، در صدر جدول جای گرفته‌ است.

پخش زنده پرسپولیس استقلال چهارشنبه رایگان
پخش زنده پرسپولیس استقلال چهارشنبه رایگان

 این یازدهمین تقابل استقلال و پرسپولیس در ماه اسفند خواهد بود. طبق آمار و ارقام به دست آمده می‌توان به این نتیجه رسید که تیم فوتبال استقلال نتایج بهتری در دربی‌های اسفند داشته است. آبی‌ها موفق شدند در این ماه پنج پیروزی به‌دست بیاورند و پرسپولیسی‌ها تنها ۲ برد دشت کردند که یکی از آنها در ضربات پنالتی حاصل شد. ۳ دیدار نیز با تساوی به پایان رسید.

البته لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم  پرسپولیس و استقلال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه برد را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال چه ساعتی است؟            

ساعت بازی دو تیم  پرسپولیس و استقلال نیز ساعت 20:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز چهارشنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از  پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV