پخش زنده منچستریونایتد و لیورپول 27 اسفند 1402

پخش زنده منچستریونایتد و لیورپول 27 اسفند 1402

در این صفحه لینک پخش زنده منچستریونایتد و لیورپول 27 اسفند 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده منچستریونایتد و لیورپول 27 اسفند 1402

پخش شبکه ورزش

 سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم منچستریونایتد و لیورپول را روز یک‌شنبه به تاریخ 27 اسفند (17 مارس 2023) در ساعت 19:00، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم کرده است.

 تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات جام حذفی انگلیس، این بار بین دو تیم پرطرفدار منچستریونایتد و لیورپول برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته به شرح زیر می‌باشد.

پخش زنده منچستریونایتد و لیورپول 27 اسفند 1402
پخش زنده منچستریونایتد و لیورپول 27 اسفند 1402

هماوردی منچستریونایتد و لیورپول بازی بین دو تیم فوتبال منچستریونایتد و لیورپول معروف به دربی انگلستان است که مهم‌ترین مسابقه فوتبال باشگاهی در انگلیس است.

تیم لیورپول، طی 5 بازی اخیر خود که تا کنون انجام داده است، 4 برد و 1 نتیجه مساوی را به دست آورده است. این تیم در بازی گذشته خود طی مسابقات لیگ اروپا، مقابل تیم اسپارتاپراگ قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا این بازی را با نتیجه 6 بر 1 از  تیم حریف ببرد.

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم منچستریونایتد نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم در 5 بازی اخیر خود، تاکنون 3 برد و 2 باخت به‌ دست آورده است. این تیم در بازی گذشته خود طی مسابقات لیگ برتر انگلیس، مقابل تیم اورتون قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا این بازی را با 2 بر 0 از تیم حریف ببرد.

اگر بخواهیم 5 بازی اخیر دو تیم که مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند را بررسی کنیم، مشاهده می‌کنیم، تیم منچستریونایتد، 2 بار پیروز میدان بوده  است، 2 بار هم برد از آن تیم لیورپول بوده و 1 بار هم نتیجه مساوی برای هر دو تیم ثبت شده است.

 با توجه به نتایج به دست آمده در بازی‌های اخیر، پیش‌بینی می‌شود بازی روز یک‌شنبه به نفع تیم لیورپول تمام شود و در واقع همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد. یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، امیدوار است تیمش در بازی خارج از خانه مقابل منچستریونایتد به بهترین شکل ممکن بازی کند.

وضعیت بازیکنان تیم لیورپول از این قرار است، محمد صلاح قطعا برای یکشنبه آماده است. ابراهیما کوناته وضعیت نامعلومی داشته و  بابی کلارک مقداری تورم دارد، رایان گراونبرخ آماده است. بقیه مصدومان هم بعد از فیفادی در دسترس هستند.

پخش زنده منچستریونایتد و لیورپول 27 اسفند 1402
پخش زنده منچستریونایتد و لیورپول 27 اسفند 1402

در جدول رده بندی این رقابت‌ها، تیم استقلال طی 20 بازی خود، با کسب 43 امتیاز و تفاضل  17  گل، در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفته است و تیم هوادار هم، طی 19 بازی خود، با کسب 19 امتیاز و تفاضل 7- گل، در رتبه دوازدهم جدول جای گرفته‌ است.

البته لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم منچستریونایتد و لیورپول از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه برد را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و لیورپول چه ساعتی است؟            

ساعت بازی دو تیم منچستریونایتد و لیورپول نیز ساعت 19:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز یک‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV