پخش زنده پرسپولیس و پیکان 27 اسفند 1402

پخش زنده پرسپولیس و پیکان 27 اسفند 1402

در این صفحه لینک پخش زنده پرسپولیس و پیکان 27 اسفند 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده پرسپولیس و پیکان 27 اسفند 1402

پخش شبکه 3

 سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های داخلی لیگ برتر، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم  پرسپولیس و پیکان را روز یک‌شنبه به تاریخ 27 اسفند (17 مارس 2023) در ساعت 18:45، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم کرده است.

 تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات لیگ برتر، این بار بین دو تیم پرطرفدار پرسپولیس و پیکان برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته پرسپولیس و پیکان در سری دیدارهای لیگ برتر

در هفته بیست و یکمین از بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر کشورمان، دو تیم  پرسپولیس و پیکان، در استادیوم آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند.

پخش زنده پرسپولیس و پیکان 27 اسفند 1402
پخش زنده پرسپولیس و پیکان 27 اسفند 1402

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته به شرح زیر می‌باشد.

تیم پرسپولیس، طی 5 بازی اخیر خود که تا کنون انجام داده است، 4 برد و 1 نتیجه مساوی را به دست آورده است. این تیم در بازی گذشته خود طی مسابقات لیگ برتر ایران، مقابل تیم استقلال قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا این بازی را با نتیجه مساوی بدون گل زده خاتمه دهد.

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم پیکان نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم در 5 بازی اخیر خود، تاکنون 2 برد و 3 نتیجه مساوی به‌ دست آورده است. این تیم در بازی گذشته خود طی مسابقات  لیگ برتر ایران، مقابل تیم ملوان قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا این بازی را با نتیجه 1 بر 0 از تیم حریف ببرد.

اگر بخواهیم 5 بازی اخیر دو تیم که مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند را بررسی کنیم، مشاهده می‌کنیم، تیم پرسپولیس 4 بار پیروز میدان بوده است و 1  بار هم برای این دو تیم نتیجه مساوی ثبت شده است.

 با توجه به نتایج به دست آمده در بازی‌های اخیر، پیش‌بینی می‌شود بازی روز یک‌شنبه به نفع تیم پرسپولیس تمام شود و در واقع همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.

در جدول رده بندی این رقابت‌ها، تیم پرسپولیس طی 20 بازی خود، با کسب 40 امتیاز و تفاضل  13  گل، در رتبه دوم جدول لیگ برتر قرار گرفته است و تیم پیکان هم، طی 20 بازی خود، با کسب 20 امتیاز و تفاضل 7- گل، در رتبه یازدهم جدول جای گرفته‌ است.

پخش زنده پرسپولیس و پیکان 27 اسفند 1402
پخش زنده پرسپولیس و پیکان 27 اسفند 1402

 دو تیم تا پیش از برگزاری این دیدار در بیست و سومین دوره لیگ برتر ۳۷ بار به مصاف هم رفته‌اند که از این تعداد ۲۷ برتری برای پرسپولیس و ۵ پیروزی برای پیکان بوده و ۵ دیدار با تساوی خاتمه یافته است. دیدار رفت به میزبانی پیکان در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شد و پرسپولیس با نتیجه ۳ بر یک برنده شد.

جالب است بدانید، باشگاه پیکان که ۲ میزبانی اخیر خود مقابل پرسپولیس را در ورزشگاه‌های آزادی و سردار آزادگان قزوین انجام داده خواستار در اختیار گرفتن ظرفیت کامل ۱۰ درصدی تیم میهمان برای بازی یکشنبه است. هر چند پیکان هوادار خاصی ندارد اما یکی از اهدافش، جلوگیری از حضور پرسپولیسی‌ها در جایگاه مخصوص به این تیم است.

البته لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم  پرسپولیس و پیکان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه برد را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان چه ساعتی است؟            

ساعت بازی دو تیم  پرسپولیس و پیکان نیز ساعت 18:45 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز یک‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV