پخش زنده استقلال و هوادار 27 اسفند 1402

پخش زنده استقلال و هوادار 27 اسفند 1402

در این صفحه لینک پخش زنده استقلال و هوادار 27 اسفند 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده استقلال و هوادار 27 اسفند 1402

پخش شبکه 3

 سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های داخلی لیگ برتر، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم هوادار و استقلال را روز یک‌شنبه به تاریخ 27 اسفند (17 مارس 2023) در ساعت 21:00، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم کرده است.

 تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات لیگ برتر، این بار بین دو تیم پرطرفدار هوادار و استقلال برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته هوادار و استقلال در سری دیدارهای لیگ برتر

پخش زنده استقلال و هوادار 27 اسفند 1402
پخش زنده استقلال و هوادار 27 اسفند 1402

در هفته بیست و یکمین از بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر کشورمان، دو تیم هوادار و استقلال، در ورزشگاه دستگردی به مصاف یکدیگر می‌روند.

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته به شرح زیر می‌باشد.

تیم هوادار، طی 5 بازی اخیر خود که تا کنون انجام داده است، 4 برد، 1 باخت و 2 نتیجه مساوی را به دست آورده است. این تیم در بازی گذشته خود طی مسابقات لیگ برتر ایران، مقابل تیم تراکتور قرار گرفت و سرانجام این بازی را با نتیجه 4 بر 2 به  تیم حریف واگذار کرد.

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم استقلال نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم در 5 بازی اخیر خود، تاکنون 2 برد، 1 باخت و 2 نتیجه مساوی به‌ دست آورده است. این تیم در بازی گذشته خود طی مسابقات  لیگ برتر ایران، مقابل تیم پرسپولیس قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا این بازی را با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه دهد.

اگر بخواهیم 5 بازی اخیر دو تیم که مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند را بررسی کنیم، مشاهده می‌کنیم، تیم استقلال، همواره پیروز میدان بوده است.

پخش زنده استقلال و هوادار 27 اسفند 1402
پخش زنده استقلال و هوادار 27 اسفند 1402

 با توجه به نتایج به دست آمده در بازی‌های اخیر، پیش‌بینی می‌شود بازی روز یک‌شنبه به نفع تیم استقلال تمام شود و در واقع همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.

در جدول رده بندی این رقابت‌ها، تیم استقلال طی 20 بازی خود، با کسب 43 امتیاز و تفاضل  17  گل، در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفته است و تیم هوادار هم، طی 19 بازی خود، با کسب 19 امتیاز و تفاضل 7- گل، در رتبه دوازدهم جدول جای گرفته‌ است.

ناگفته نماند، بازی هوادار و استقلال بدون بازیگر برگزار خواهد شد. باتوجه به منطقه قرارگیری این ورزشگاه در نزدیکی شهرک اکباتان و همچنین مشکلات پارکینگ، گیت و بلیت فروشی، بازی‌های به میزبانی این ورزشگاه همواره بدون تماشاگر برگزار می‌شود و مجوز شورای تامین را نمی‌گیرد.

این موضوع به ضرر دو تیم هوادار و استقلال است. هوادار نمی‌تواند از بلیت فروشی این دیدار و دیگر مسابقات خود سودی به دست آورد و از طرف دیگر استقلال نیز در تهران از حضور هواداران خود محروم است. به نظر نمی‌رسد پیگیری‌ها و درخواست دو باشگاه هم گرهی از کار بگشاید.

از سویی دیگر تیم هوادار در سه فصل گذشته پنج تقابل با استقلال داشته‌اند که همه آنها با سرمربی‌ها استقلالی روی نیمکت‌شان رقم خورده است. رضا عنایتی دو بار، ساکت الهامی دو بار و محمود فکری یک بار مقابل استقلال به عنوان سرمربی هوادار شکست خوردند. البته در این بازی تیم هوادار سنت شکنی کرده و به نوعی اولین تقابل هوادار با استقلال است که این تیم سرمربی استقلالی ندارد.

البته لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم  هوادار و استقلال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه برد را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال هوادار و استقلال چه ساعتی است؟            

ساعت بازی دو تیم هوادار و استقلال نیز ساعت 21:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز یک‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV