پخش زنده تیم ملی ایران و سوریه 11 بهمن 1402

پخش زنده تیم ملی ایران و سوریه 11 بهمن 1402

در این صفحه لینک پخش زنده تیم ملی ایران و سوریه 11 بهمن 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده تیم ملی ایران و سوریه 11 بهمن 1402

پخش شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی جام ملت‌های آسیا، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم ملی ایران و سوریه را روز چهارشنبه به تاریخ 11 بهمن (31 ژانویه 2024) در ساعت 19:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم کرده است.

 تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات جام ملت‌های آسیا، این بار بین دو تیم ملی ایران و سوریه برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی به وضعیت تیم ایران و سوریه

پخش زنده تیم ملی ایران و سوریه 11 بهمن 1402
پخش زنده تیم ملی ایران و سوریه 11 بهمن 1402

تیم ملی فوتبال ایران در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، روز چهارشنبه ۱۱ بهمن از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه، به مصاف سوریه می‌رود. این بازی در در ورزشگاه عبدالله‌ بن خلیفه در قطر برگزار می‌شود.

این ورزشگاه که 10 سال از تاسیس آن می‌گذرد، با گنجایش ۱۰ هزار تماشاگر تاکنون میزبان ۶ دیدار از بازی‌های این دوره از جام ملت‌های آسیا شده است و قرار است، آخرین میزبانی در جام ۲۰۲۳ ملت‌های آسیا در آن انجام شود.

ملی‌پوشان ایران با کسب ۳ برد متوالی در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا و به عنوان صدر نشین به مرحله حذفی این بازی‌ها رسیده‌اند، راهی دور بعد شدند و به دنبال رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی هستند. البته با توجه به ۱۷ پیروزی ایران و تنها یک برد سوریه در دیدارهای رودررو نمی‌توان منکر قدرت این تیم شد. این برد هم در ۵۰ سال پیش، سال ۱۳۵۲ اتفاق افتاد و در آن دیدار تیم سوریه موفق شد، یک ‌بار دروازه ایران را باز کند.

اختلاف بین تیم ایران و سوریه بسیار زیاد است و مقایسه این دو تیم غیرمنصفانه است. تیم ملی سوریه در حال بازسازی خود با سرمربی جدید است و هنوز در ابتدای راه قرار دارد. البته این نکته را نباید فراموش کرد که تیم ملی سوریه از امید و انگیزه زیادی برخوردار است. یوز‌های ایرانی در صورت برد این مسابقه، باید در مرحله بعد به مصاف برنده مسابقه ژاپن و بحرین بروند.

نگاهی به ترکیب احتمالی تیم ایران

شاگردان امیر قلعه ‌نویی در شرایطی در این بازی به میدان خواهند رفت که سامان قدوس، امید ابراهیمی و شجاع خلیل ‌زاده جدا از سایر بازیکنان در حال ریکاوری هستند تا خود را به این بازی برسانند. تنها غایب قطعی این بازی مجید حسینی، مدافع لژیونر ایران است.

تیم سوریه، از آن تیم‌هایی است که به سختی گل می‌خورد و همین کار را برای سردار آزمون و مهدی طارمی سخت‌تر از قبل کرده است. همچنین سوری‌ها در مسابقات پیشین، بازی درگیرانه و فیزیکی را به نمایش گذاشته‌اند و همین اتفاق باعث می‌شود تا امیر قلعه‌نویی در بازی روز چهارشنبه مقابل سوریه، از ستاره‌های جنگنده‌تر در زمین استفاده کند.

بنابراین بزرگ‌ترین دغدغه سرمربی تیم ملی کشورمان در این مسابقه، خط دفاعی تیم است. در چنین شرایطی قلعه نویی با توجه به  محرومیت کنعانی‌زادگان از این مسابقه و مصدومیت صادق محرمی و مجید حسینی، باید دست به ریسک بزرگی بزند و احتمالا روزبه چشمی را در قلب خط دفاعی به‌ عنوان زوج شجاع خلیل‌زاده به میدان بفرستند. در سمت راست هم رامین رضائیان جایگزین صادق محرمی می‌شود تا دغدغه‌های سرمربی تیم کمتر شود.

همچنین سوری‌ها در مسابقات پیشین، بازی درگیرانه و فیزیکی را از خود، به نمایش گذاشته‌اند و همین اتفاق باعث می‌شود تا امیر قلعه‌نویی در بازی فردا از ستاره‌های جنگنده‌تر در زمین استفاده کند.

پخش زنده تیم ملی ایران و سوریه 11 بهمن 1402
پخش زنده تیم ملی ایران و سوریه 11 بهمن 1402

با اعلام کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا، قرار است که کیم جونگ هیوک کره‌ای این مسابقه را قضاوت کند. داور کره‌ای که ۴۰ سال سن دارد و در رقابت‌های امسال جام ملت‌ها نیز بازی میان ژاپن و ویتنام را سوت زده بود.

این داور تاکنون بازی‌های زیادی از ایران را ققضاوت کرده است، اما آخرین قضاوت او برای تیم‌های ایرانی به بازی سپاهان و آلمالیق برمی‌گردد که با پیروزی ۹ بر صفر زردپوشان اصفهانی به پایان رسید. او همان داوری است که دیدار معروف الهلال و پرسپولیس را قضاوت کرد که با پیروزی چهار بر صفر تیم عربستانی و هت‌تریک عمر خریبین به پایان رسید.

زمان پخش بازی تیم‌های ایران و سوریه چه ساعتی است؟           

ساعت بازی دو تیم ملی ایران و سوریه ساعت 19:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز چهارشنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV