پخش زنده ایران و ژاپن رایگان شنبه

پخش زنده ایران ژاپن رایگان شنبه

در این صفحه لینک پخش زنده ایران و ژاپن رایگان شنبه با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده ایران و ژاپن رایگان شنبه

پخش شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی جام ملت‌های آسیا، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم ملی ایران و ژاپن را روز شنبه به تاریخ 14 بهمن (3 فوریه 2024) در ساعت 15:00، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم کرده است.

پخش زنده ایران و ژاپن رایگان شنبه
پخش زنده ایران و ژاپن رایگان

 تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات جام ملت‌های آسیا، این بار بین دو تیم ملی ایران و ژاپن برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

پخش زنده ایران و ژاپن، جام ملت‌های آسیا

پخش زنده ایران ژاپن رایگان شنبه
پخش زنده ایران ژاپن رایگان شنبه

تیم ملی ایران ساعت ۱۵ شنبه ۱۴ بهمن در ورزشگاه اجوکیشن سیتی در مرحله یک چهارم جام ملت‌های آسیا به مصاف تیم ملی ژاپن می‌رود.

این جدال در شرایطی برگزار می‌شود که ۴ سال قبل نیز در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، با آن‌ها روبرو شده بودیم و پیش‌تر از آن هم در یک دیدار دوستانه در سال ۲۰۱۵ ایران و ژاپن به مصاف یکدیگر رفتند که آن بازی با نتیجه مساوی تک گل زده خاتمه پیدا کرد.

جالب این‌جاست که هیچکدام از بازیکنان تیم ملی ژاپن آن هم در شرایطی که ۳۰ ساله شدند و با تجربه خود می‌توانند، هر نتیجه‌ای را تغییر دهند ولی جایی در تیم ملی ژاپن ندارد.

اخراج مهدی طارمی و عدم حضور این بازیکن مقابل ژاپن در کنار فاصله کوتاه بازی ایران و سوریه تا بازی با ژاپن موضوعی است که می‌تواند چالشی جدی برای تیم ملی در دیدار برابر سامورایی‌ها باشد.

در همین راستا فدراسیون فوتبال درخواستی به ای‌اف‌سی ارسال کرده و از مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته کارت زرد اول مهدی طارمی را بازنگری کنند و ببخشند که البته بعید است ای‌اف‌سی با این موضوع موافقت کند. فدراسیون فوتبال عقیده دارد که کارت زرد اول طارمی اشتباه بوده است.

همچنین فدراسیون در درخواستی دیگر از عالی‌ترین مرجع فوتبال آسیا خواسته که باتوجه به فاصله زمانی کم بازی ایران در مرحله یک هشتم نهایی و یک چهارم، ساعت بازی با ژاپن را تغییر دهد تا تیم ملی فرصت کافی برای ریکاوری جهت انجام این مسابقه را داشته باشد.

نگاهی به وضعیت تیم‌های ایران و ژاپن

پخش زنده ایران ژاپن رایگان شنبه
پخش زنده ایران ژاپن رایگان شنبه

این دو تیم تاکنون ۹ بار به مصاف هم رفته‌اند. در این تقابل‌ها 2 برد از آن تیم ایران و 3 برد برای تیم ژاپن ثبت شده است. در حالی که دو تیم، 4  بار نتیجه مساوی کسب کرده‌اند.

آخرین تقابل دو تیم هم، مربوط به جام ملت‌های قبلی است که ژاپن با برتری سه بر صفر مقابل تیم تحت هدایت کارلوس کی‌روش به پیروزی رسید و به فینال مسابقات صعود کرد اما برتری ایران برابر حریف قدرتمند فردای خود چیزی حدود ۱۹ سال پیش رقم خورده که ایران توانست در مسابقه‌ای که در چارچوب انتخابی جام جهانی برگزار می‌شد، با دبل وحید هاشمیان با نتیجه دو بر یک از سد ژاپن بگذرد.

در حال حاضر هم، تیم ملی پس از صعود سخت و نفس‌گیر برابر سوریه باید به مصاف ژاپن یکی از قدرتمندترین تیم‌های آسیا برود؛ تیمی که با برتری ۳ بر ۱‌ مقابل بحرین حریف ایران شده است. البته اگر سامورایی‌ها می‌توانستند در گروه خود صدرنشین می‌شدند و از عراق نمی‌باختند، الان در سمت دیگر نمودار بودند و این بازی فقط می‌توانست در فینال اتفاق بیفتد.

 ولی قرارگیری ژاپن در جایگاه دوم گروه آبی‌ها را به سمتی که ایران حضور دارد، کشانده است.

ایران پس از تساوی یک بر یک در وقت‌های قانونی و اضافه در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۲ از سد سوریه گذشت و ژاپن هم با برتری ۳ بر ۱ مقابل بحرین به این مرحله صعود کرد.

مهم‌ترین اتفاق درباره ترکیب اصلی بازی با ژاپن، برگشتن محمدحسین کنعانی‌زادگان است. او که بازی با سوریه را به دلیل محرومیت از دست داده بود، برابر سامورایی‌ها به ترکیب اصلی برمی‌گردد تا شاید کمی به قدرت زوج مرکز خط دفاع افزوده شود و دیگر خبری از اشتباهات مرگبار بازی با سوریه نباشد.

زمان پخش بازی تیم‌های ایران و ژاپن چه ساعتی است؟           

ساعت بازی دو تیم ملی ایران و ژاپن ساعت 15:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV