برنامه‌های سیمای رسانه ملی در ماه مبارک رمضان و نوروز 1403

برنامه‌های سیمای رسانه ملی در ماه مبارک رمضان و نوروز 1403

سیمای رسانه ملی با مجموعه‌های تلویزیونی در گونه‌های مختلف اجتماعی، طنز، پلیسی و امنیتی و ماورایی در ماه مبارک رمضان و نوروز همراه مخاطبان است.

شبکه یک سریال زیر خاکی و نون خ را خواهیم داشت. از اول ماه رمضان سریال زیر خاکی پخش شده و تا لیالی قدر ادامه پیدا می‌کند. از ایام قدر تا عید سعید فطر هم، سریال نون خ از طریق آنتن شبکه یک پخش می‌شود.

شبکه دو سریال رستگاری را پخش خواهد کرد. مجموعه رستگاری یک سریال ماورایی است که توسط آقای مسعود ده نمکی تهیه و تولید شده است.

شبکه سه، سریال هفت سر اژدها پخش خواهد شد. البته از زمان تولید این سریال توسط آقای طالبی، مدت زمان زیادی گذشته است. سریال هفت سر اژدها، مجموعه‌ای امنیتی، پلیسی و سیاسی است و حتما مخاطبان ویژه‌ای را به خود جذب خواهد کرد.

شبکه‌های مختلف سیما، هم‌چنین با ویژه برنامه‌های افطار، سحر و لحظه سال نو همراه بینندگان هستند.

نه ویژه برنامه برای سحر ماه مبارک رمضان و 10 ویژه برنامه برای افطار از شبکه‌های مختلف سیما پخش خواهد شد. 15 برنامه ترتیل خوانی خواهیم داشت، به این صورت که هر ساعت از شبانه روز، این امکان برای مخاطب وجود دارد تا برای گوش دادن به ترتیل قرآن با یکی از شبکه های تلویزیونی همراه شود.

  • برنامه مناجات خوانی و 20 برنامه سخنرانی هم، برای ماه مبارک رمضان پیش‌بینی شده است.
  • شبکه سه سیما، برنامه محفل و شبکه چهار هم، برنامه زندگی پس از زندگی را، ویژه ماه مبارک رمضان پخش می کند.
  • هم چنین برای ایام نوروز، 190 فیلم سینمایی داخلی و خارجی از شبکه‌های مختلف سیما پخش خواهد شد.

شما می توانید، برنامه های مختلف و جذاب صدا و سیمای جمهوری اسلامی را بدون نیاز به تلویزیون، از پخش زنده سایت فام به نشانی www.fam.ir دنبال کنید.