پخش زنده بازی انگلیس و اوکراین 6 فروردین 1402

در این صفحه لینک پخش زنده بازی انگلیس و اوکراین 6 فروردین 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده بازی انگلیس و اوکراین 6 فروردین 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌ جام ملت‌های اروپا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم انگلیس و اوکراین را روز یک‌شنبه به تاریخ 6 فروردین (26 مارس 2023) در ساعت 19:30، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار جام ملت‌های اروپا، این بار بین دو تیم ملی انگلیس و اوکراین برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی به جزئیات بازی انگلیس و اوکراین

تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و اوکراین در هفته دوم مسابقات یورو ۲۰۲۴ در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم می‌روند. لازم به ذکر است، تیم ملی انگلیس تاکنون در ۸ دوره از جام ملت‌های اروپا حضور داشته ‌است که بهترین رتبه آن‌ها در این پیکارها مقام سومی در ۱۹۶۸ ایتالیا با سرمربی‌گری آلف رمزی فقید بوده‌ است.

تیم فوتبال اوکراین هرگز به مرحله پایانی جام ملت‌های اروپا راه نیافته ‌است. در سال ۲۰۱۲ با کشور لهستان میزبان مشترک مرحله پایانی جام ملت‌های اروپا بود و در گروه سوئد، انگلستان و فرانسه قرار گرفت. با پیروزی مقابل سوئد و دو شکست مقابل انگلستان و فرانسه در مرحله گروهی حذف شد. در پایان رقابت‌ها به رتبه سیزدهم رسید. در حال حاضر در مقدماتی جام ملت‌های 2024 برای صعود به مرحله پایانی تلاش می‌کند.

یورو ۲۰۲۰ | انگلیس و اوکراین؛ بازی در غربت! - همشهری آنلاین

رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ در کشور آلمان برگزار خواهد شد و جالب است بدانید تیم ملی روسیه به دلیل محرومیت ناشی از حمله نظامی‌اش به اوکراین جزو تیم‌های این دوره از رقابت‌ها نیست. بازی‌های مرحله مقدماتی یورو 2024 از روز 23 مارس سال 2023 آغاز می‌شود و روز 21 ماه نوامبر همان سال به پایان خواهد رسید. پس از آن بازی‌های پلی‌آف برای تعیین سهمیه‌های باقی‌مانده در حد فاصل 21 تا 26 مارس سال 2024 انجام می‌شود. مرحله نهایی رقابت‌ها نیز 14 ژوئن سال 2024 آغاز می‌شود.

انگلیس و اوکراین در گروه سوم این رقابت‌ها قرار گرفته‌اند. حالا باید دید مصاف دو تیمی که روی کاغذ بیشترین شانس را در این گروه برای صعود مستقیم به مسابقات یورو ۲۰۲۴ آلمان دارند، به کجا خواهد رسید.

البته تاکنون این دو تیم، دو بار دیگر هم در سری مسابقات جام ملت‌های اروپا، مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند و حاصل این رقابت‌ها دو  برد برای تیم انگلیس ثبت شده است.

اگر بخواهیم 5 بازی اخیر تیم اوکراین را بررسی کنیم، باید گفت، این تیم تاکنون 2 برد، 2 مساوی و 1 باخت به دست آورده و بازی آخر را که با تیم اسکاتلند داشته، موفق شده تا با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه دهد.

تیم انگلیس هم در 5 بازی اخیرش 3 برد،  1 مساوی و 1 باخت کسب کرده و در آخرین بازی‌اش با تیم ایتالیا، موفق شد تا بازی را با نتیجه 2 بر 1 از تیم حریف ببرد.

زمان پخش بازی تیم‌های انگلیس و اوکراین چه ساعتی است؟     

ساعت بازی دو تیم انگلیس و اوکراین نیز ساعت 19:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز یک‌شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV