پخش زنده بازی برزیل و مراکش 6 فروردین 1402

در این صفحه لینک پخش زنده بازی برزیل و مراکش 6 فروردین 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده برزیل و مراکش 6 فروردین 1402

پخش شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های دوستانه امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم برزیل و مراکش را روز یک‌شنبه به تاریخ 6 فروردین (26 مارس 2023) در ساعت 01:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.

تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار دوستانه فوتبال، این بار بین دو تیم ملی برزیل و مراکش برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی به جزئیات بازی برزیل و مراکش

تیم ملی برزیل مقابل مراکش در جام جهانی بازی شگفت‌انگیزی را به نمایش گذاشتند. در این دیدار هم این دو تیم برای اجرای یک بازی دوستانه با شماری از بازیکنان غیراصلی و یا دوم خود پای به میدان خواهند گذاشت. بازی دو تیم در ورزشگاه گرند استاد ده تانگر برگزار می شود.

برزیل در 10 بازی اخیر خود، 8 بار پیروز میدان بوده است و تیم مراکش هم در 5 بازی اخیر خود، پیروز میدان نبوده است و بازی را به تیم حریف واگذار کرده است. جالب است بدانید، برزیل در هر دو دیدار گذشته خود برابر مراکش به پیروزی دست پیدا کرده است.

مراکش در رتبه یازدهم و برزیل در رده اول رنکینگ جهانی فوتبال جای دارند.

در لیست دعوت شده‌های جدید رامون منزس اسامی بازیکنانی دیده می‌شود که همگی جوان هستند و کمتر بازیکن نام آشنایی در میان آن‌ها دیده می‌شود.

رامون منزس برای انجام بازی دوستانه با مراکش نام بازیکنانی همچون نیمار، تیاگو سیلوا و گابریل ژسوس را خط زده است. بازیکنانی که با بهبود نسبی مصدومیت تا روز 25 اسفند روز برگزاری مسابقه مواجه می شدند. بازیکنان بزرگی که در ورزشگاه ابن بطوطه مراکش حضور نخواهند داشت و جزو دعوت شدگان برزیل نیستند.

عدم حضور نیمار در تیم ملی برزیل از دیگر نکات قابل توجه این بازی دوستانه است. پیش‌بینی می‌شد که این بازیکن تا روز زمان برگزاری مسابقه مصدومیتش رفع شود. اما در کمال ناباوری مشاهده کردیم که نامی از او در میان بازیکنان آورده نشده است.

همچنین اسامی بسیاری از بازیکنان برزیلی حاضر در جام جهانی نیز در دیدار دوستانه با مراکش دیده نمی شوند. باید دید برزیل با این نسل جدید خود در ادامه مسابقات ظاهر می‌شود و یا این که تنها برای بررسی شرایط بازیکنان جدید این تصمیم توسط رامون منزس در تقابل با مراکش گرفته شده است.

سرمربی مراکش هم در مورد غایب‌های این تیم توضیح داده است که رضا التكناوتی، دروازه‌بان تیم، مصدوم است و بیش از 45 روز غایب خواهد بود و این برای باشگاه و هواداران تاسف‌آور است. سایر بازیکنان کاملا آماده هستند. سرمربی تیم ملی مراکش، از هواداران درخواست کرد تا برای حمایت از این تیم در دیدار دوستانه برابر برزیل در استادیوم حاضر شوند.

زمان پخش زنده بازی برزیل و مراکش 6 فروردین 1402 ؟  

ساعت بازی دو تیم برزیل و مراکش نیز ساعت 01:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز یک‌شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV