پخش زنده بازی مالت و ایتالیا 6 فروردین 1402

در این صفحه لینک پخش زنده بازی مالت و ایتالیا 6 فروردین 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده بازی مالت و ایتالیا 6 فروردین 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌ جام ملت‌های اروپا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم مالت و ایتالیا را روز یک‌شنبه به تاریخ 6 فروردین (26 مارس 2023) در ساعت 22:30، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار جام ملت‌های اروپا، این بار بین دو تیم ملی مالت و ایتالیا برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی به جزئیات بازی مالت و ایتالیا

تیم‌های ملی فوتبال مالت و ایتالیا در هفته دوم مسابقات یورو ۲۰۲۴ به مصاف هم می‌روند. تیم مالت اولین بازی ملّی خود را در تاریخ ۲۴ مارس ۱۹۵۷ مقابل تیم اتریش در ورزشگاه امپراتور انجام داد  و فدراسیون فوتبال مالت در تاریخ ۱۹۵۹ به فیفا و یک سال بعد به یوفا پیوست.

تیم ملی ایتالیا در مسابقات جام ملت‌های اروپا 2 بار مقام قهرمانی، 2 بار نایب قهرمانی و یک بار مقام چهارم را کسب کرده است. جالب است بدانید، تیم ملی ایتالیا به آتزوری معروف می‌باشد (آتزوری به معنای آبی لاجوردی می‌باشد)، رنگی که در لباس اول این تیم معمولاً به چشم می‌خورد و دلیل آن رنگ سنتی قلعه خاندان سلطنتی ساوی بود که از سال ۱۸۶۰ تا سال ۱۹۴۶ در ایتالیا حکمرانی می‌کردند.

تیم ملی ایتالیا در چارچوب دو مسابقه مقدماتی یورو 2024 به مصاف انگلیس و مالت می‌رود. آتزوری ابتدا در استادیوم دیگو مارادونای ناپولی از سه‌شیرها میزبانی می‌کند و سپس مهمان مالت خواهد بود.

ایتالیا 1-0 مالت؛ پیروزی دشوار شاگردان کنته در شب بی دقتی مهاجمان | طرفداری

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا برای این دو مسابقه فهرست 30 نفره‌ای برگزیده که متئو رتگی، مهاجم 23 ساله آرژانتینی که مادربزرگ پدری‌اش ایتالیایی است، برای نخستین بار به جمع لاجوردی‌پوشان ملحق شد. ولادیمیرو فالکونه و الساندرو بونجورنو دیگر بازیکنانی هستند که برای نخستین بار به تیم ملی ایتالیا دعوت شده‌اند. غیبت مانوئل لوکاتلی و نیکولو فاجولی، دو هافبک فیکس یوونتوس از دیگر نکات جالب توجه لیست مانچینی است..

ایتالیا و مالت در گروه سوم این رقابت‌ها قرار گرفته‌اند. حالا باید دید مصاف دو تیمی که روی کاغذ بیشترین شانس را در این گروه برای صعود مستقیم به مسابقات یورو ۲۰۲۴ آلمان دارند، به کجا خواهد رسید.

البته تاکنون این دو تیم، دو بار دیگر هم در سری مسابقات جام ملت‌های اروپا، مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند و حاصل این رقابت‌ها دو  برد برای تیم ایتالیا ثبت شده است.

اگر بخواهیم 5 بازی اخیر تیم مالت را بررسی کنیم، باید گفت، این تیم تاکنون 1 برد، 1 مساوی و 3 باخت به دست آورده و بازی آخر را که با تیم مقدونیه داشته است و بازی را با نتیجه 2 بر 1 به تیم حریف واگذار کرد.

تیم ایتالیا هم در 5 بازی اخیرش 3 برد و 2 باخت کسب کرده و در آخرین بازی‌اش با تیم انگلیس، بازی را با نتیجه 2 بر 1 به تیم حریف واگذار کرد.

زمان پخش بازی تیم‌های مالت و ایتالیا چه ساعتی است؟     

ساعت بازی دو تیم مالت و ایتالیا نیز ساعت 22:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز یک‌شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV