پخش زنده بازی لوکزامبورگ و پرتغال 6 فروردین 1402

در این صفحه لینک پخش زنده لوکزامبورگ و پرتغال 6 فروردین 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده لوکزامبورگ و پرتغال 6 فروردین 1402

پخش فام اسپرت

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌ جام ملت‌های اروپا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم لوکزامبورگ و پرتغال را روز یک‌شنبه به تاریخ 6 فروردین (26 مارس 2023) در ساعت 22:30، از پخش زنده فام اسپرت فراهم نموده است.

تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار جام ملت‌های اروپا، این بار بین دو تیم ملی لوکزامبورگ و پرتغال برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی به جزئیات بازی لوکزامبورگ و پرتغال

تیم‌های ملی فوتبال لوکزامبورگ و پرتغال در هفته دوم مسابقات یورو ۲۰۲۴ به مصاف هم می‌روند.  ورزشگاه استاد ده لوکزامبورگ میزبانی این دیدار را بر عهده دارد.

تیم ملی فوتبال پرتغال یک تیم بین‌المللی فوتبال عضو یوفا است. از بازیکنان مهم تاریخ این تیم می‌توان به کریستیانو رونالدو اوزه بیو و لوئیس فیگو اشاره کرد. این تیم در جام ملت‌های اروپا یک بار مقام قهرمانی، یک بار نائب قهرمانی و 3 بار هم به مرحله نیمه نهایی راه یافته است.

 تیم ملی فوتبال لوکزامبورگ یک تیم فوتبال بین‌المللی است که به نمایندگی از کشور لوکزامبورگ به میدان می‌رود. این تیم زیر نظر فدراسیون فوتبال لوکزامبورگ فعالیت می‌کند.

یورو ۲۰۲۴ چالش تازه برای رونالدو

در هفته اول بازی‌های انتخابی یورو 2024،  پرتغال میزبان لیختن اشتاین بود و با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی رسید. در این دیدار ژائو کانسلو، برناردو سیلوا و کریستیانو رونالدو (2 بار) برای پرتغال گلزنی کردند تا شاگردان مارتینز شروع خوبی در این رقابت‌ها داشته باشند. تیم لوکزامبورگ هم با اسلواکی بازی داشت و نتیجه این رقابت‌ مساوی و بدون گل خاتمه یافت.

لوکزامبورگ و پرتغال در گروه دهم (گروه J) این رقابت‌ها قرار گرفته‌اند. حالا باید دید مصاف دو تیمی که روی کاغذ بیشترین شانس را در این گروه برای صعود مستقیم به مسابقات یورو ۲۰۲۴ آلمان دارند، به کجا خواهد رسید. دو تیم در گروه دهم این رقابت ها با کشورهای بوسنی، اسلوواکی، ایسلند و لیختن اشتاین همگروه هستند.

جالب است بدانید، پرتغال هر 12 دیدار اخیر خود برابر لوکزامبورگ را با پیروزی پشت سر گذاشته است. لوکزامبورگ در 10 بازی از 12 تقابل گذشته خود برابر پرتغال موفق به گلزنی نشده است. اگر بخواهیم 5 بازی اخیر تیم پرتغال را بررسی کنیم، باید گفت، این تیم تاکنون 3 برد و 2 باخت به دست آورده است و تیم لوکزامبورگ هم در 5 بازی اخیرش 1 برد و 4 مساوی کسب کرده است.

بنابراین طبق آخرین پیش بینی‌های انجام شده، به احتمال زیاد برد از آن تیم پرتغال می‌باشد. اما باید به این نکته هم توجه داشته باشید، فوتبال یک بازی غیر قابل پیش‌بینی است و در این مستطیل سبز احتمال هر اتفاقی وجود دارد.

زمان پخش بازی تیم‌های لوکزامبورگ و پرتغال چه ساعتی است؟     

ساعت بازی دو تیم لوکزامبورگ و پرتغال نیز ساعت 22:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز یک‌شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده فام اسپرت دنبال کنید.

IPTV