پخش زنده جمهوری ایرلند و فرانسه 7 فروردین 1402

پخش زنده جمهوری ایرلند و فرانسه 7 فروردین 1402

در این صفحه لینک پخش زنده جمهوری ایرلند و فرانسه 7 فروردین 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده جمهوری ایرلند و فرانسه 7 فروردین 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌ جام ملت‌های اروپا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم جمهوری ایرلند و فرانسه را روز دو‌شنبه به تاریخ 7 فروردین (27 مارس 2023) در ساعت 22:15، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار جام ملت‌های اروپا، این بار بین دو تیم ملی جمهوری ایرلند و فرانسه برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی به جزئیات بازی جمهوری ایرلند و فرانسه

تیم‌های ملی فوتبال جمهوری ایرلند و فرانسه در هفته دوم مسابقات یورو ۲۰۲۴ به مصاف هم می‌روند.

تیم ملی فوتبال فرانسه تیمی متشکل از بازیکنان برگزیده فرانسوی است که به نمایندگی از کشور فرانسه و تحت نظارت فدراسیون فوتبال فرانسه در مسابقات بین‌المللی رقابت می‌کند. این تیم عضو یوفا است و تا کنون یک بار قهرمان جام ملت‌های اروپا شده است. در سال ۱۹۸۴ به کمک اسطوره تکرار نشدنی تاریخ تیم فوتبال فرانسه، یعنی میشل پلاتینی، قهرمانی جام ملت‌های اروپا را به دست آوردند. در جام ملت‌های اروپای ۲۰۰۰ فرانسه با سرمربیگری روژه لمر قهرمان شد و برای اولین بار در تاریخ فوتبال این تیم در رنکینگ فیفا در جایگاه اول قرار گرفت.

تیم ملی فوتبال جمهوری ایرلند زیر نظر اتحادیه فوتبال ایرلند فعالیت می‌کند و نماینده جمهوری ایرلند در مسابقات بین‌المللی فوتبال محسوب می‌شود. این تیم در واپسین رده‌بندی جهانی فیفا در رتبه ۳۱ام جهان قرار دارد. جمهوری ایرلند بازی‌های ملی خود را در ورزشگاه آویوا شهر دوبلین برگزار می‌کند.

پیش بینی بازی ایرلند و فرانسه

جمهوری ایرلند و فرانسه در گروه دوم این رقابت‌ها قرار گرفته‌اند. حالا باید دید مصاف دو تیمی که روی کاغذ بیشترین شانس را در این گروه برای صعود مستقیم به مسابقات یورو ۲۰۲۴ آلمان دارند، به کجا خواهد رسید.

البته تاکنون این دو تیم، دو بار دیگر هم در سری مسابقات دوستانه و جام ملت‌های اروپا، مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند و حاصل این رقابت‌ها دو  برد برای تیم فرانسه ثبت شده است.

اگر بخواهیم 5 بازی اخیر تیم فرانسه را بررسی کنیم، باید گفت، این تیم تاکنون 4 برد و 1 مساوی به دست آورده و در بازی آخرش با تیم هلند ، موفق شده تا با نتیجه 4 بر 0 بازی را از تیم حریف ببرد. اگرچه کیلیان امباپه ستاره فرانسوی‌ها، دو گل  این بازی را به ثمر رساند، اما نباید به‌سادگی از کنار عملکرد فوق‌العاده دروازه‌بان این تیم، یعنی مایک مانیان، عبور کرد. گلری که با ثبت کلین‌شیت راه را برای پیروزی قاطع خروس‌ها باز کرد.

تیم جمهوری ایرلند هم در 5 بازی اخیرش 3 برد و 2 باخت کسب کرده و در آخرین بازی‌اش با تیم لتونی، موفق شد تا بازی را با نتیجه 3 بر 2 از تیم حریف ببرد.

زمان پخش زنده جمهوری ایرلند و فرانسه 7 فروردین 1402 ؟  

ساعت بازی دو تیم جمهوری ایرلند و فرانسه نیز ساعت 22:15 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز دوشنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV