معرفی و بررسی فیلم سینمایی کیل بوکسون(kill boksoon)

معرفی و بررسی فیلم سینمایی بوکسون را بکش Kill Boksoon

هشدار اسپویل : ممکن است در بخش هایی از مقاله قسمت هایی از داستان فیلم لو برود . اگر قصد مشاهده فیلم سینمایی بوکسون را بکش یا سینمایی کیل بوکسون(kill boksoon) را دارید بهتر است از مطالعه این مقاله صرفه نظر کنید.

Kill Boksoon یک فیلم اکشن کره ای هیجان انگیز است که به کارگردانی سونگ هیون بیون توسط دو شرکت See At Film و Seed Films تولید و نمایش داده شده است. فیلمنامه این فیلم نیز توسط سونگ هیون بیونگ نوشته شده است. بسیاری آن را با فیلم های اکشن جان ویک مقایسه می کنند. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی بیون سونگ هیون و تهیه کنندگی یی جین هی ساخته شده است. Killing Boksoon یک فیلم 137 دقیقه و به زبان کره ای است. در 18 فوریه 2023 در برلیناله نمایش داده شد و بعداً در 31 مارس 2023 در  آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، چین، کره جنوبی، سوئد، هلند، دانمارک، فنلاند، بلژیک، تایوان، تایلند و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر در نتفلیکس منتشر شد.

معرفی و بررسی فیلم سینمایی بوکسون را بکش Kill Boksoon
معرفی و بررسی فیلم سینمایی بوکسون را بکش Kill Boksoon

فیلم سینمایی کیل بوکسون(kill boksoon) شباهت زیادی به سری فیلم های جان ویک John Wick دارد و اگر از تماشای سری فیلم های جان ویک لذت بردید میتوانید از تماشای این فیلم نیز لذت ببرید.  داستان فیلم درباره مادر یک دختر 16 ساله است و نمی تواند به طور عادی با دخترش ارتباط برقرار کند. او یک قاتل خونسرد و ماهر است که حالا باید بین یک قاتل حرفه ای و مادرش یکی را انتخاب کند. که این داستان روایت اصلی فیلم را نمایش می دهد.

داستان فیلم کیل بوکسون(kill boksoon)

داستان فیلم Killing Boksoon داستان شخصیت اصلی یعنی گیل باکسون می باشد که سال‌ها یک قاتل سرشناس برای یک سندیکای ترور درجه یک بود. اما او همچنین مادر یک دختر شانزده ساله است که هیچ ایده و راهکاری برای برقراری ارتباط با او ندارد. زیرا یک بوکسور به ظاهر صادق و قوی در واقع یک قاتل خونسرد است. اما با افزایش تنش‌ها بین شرکت‌های قتل، بوکسون بین مادر بودن یا یک قاتل حرفه‌ای بودن درگیر می‌شود.این تنش ها میان دو شخصیت کالا جدا از هم به جذابیت فیلم می افزاید. همچنین در فیلم کیل بوکسون(kill boksoon) هیچ پلیس یا مقامی ارزش کشتن ندارد و روسای شرکت های جنایتکار دیکته می کنند که چه کسی زنده بماند و چه کسی بمیرد.

فیلم سینمایی کیل را بکش درباره رابطه پیچیده بین مادر و دختر است. هر دوی آنها از ترس عدم تایید طرف مقابل رازهایی را در دل خود نگه می دارند و به همین دلیل زندگی آنها تحت فشار قرار می گیرد. با پیشرفت فیلم و گیج شدن همه چیز، آن دو متوجه می شوند که باید با یکدیگر صادق باشند و برای زنده ماندن رازها را کنار بگذارند. این نگاه تکان دهنده به آنچه که هر پدر و مادر و فرزندی با هم می گذرانند، از دریچه مادری که اتفاقاً یک قاتل نیز هست، تنها یکی از پیچش های خاص فیلم است. یکی دیگر از دشواری ها انتخاب بین قاتل بودن و مادر بودن است.

معرفی و بررسی فیلم سینمایی کیل بوکسون(kill boksoon)
معرفی و بررسی فیلم سینمایی کیل بوکسون(kill boksoon)

البته باید گفت که این فیلم پس از یک شروع هیجان انگیز و ریتم شدید و وحشیانه ، به سرعت ریتم اصلی خود را از دست می دهد و به داستانی آرام و آشنا تبدیل می شود. در جایی که سازندگان می توانستند این فیلم را ساده و سرراست نگه دارند، ژانرهای مختلفی را در آن گنجانده اند. همین موضوع ممکن است برای بسیاری جذاب باشد و حتی بتواند طیف گسترده ای از کاربران را پوشش دهد.

بازیگران این فیلم

همانطور که بالاتر اشاره کردیم این فیلم ساخت کره جنوبی است و در آن بازیگران مطرح این کشور نیز بازی میکنند.

  • Jeon Do-yeon جئون دو-یون در نقش Gil Bok-Soon
  • Sol Kyung-gu سول کیونگ-گو در نقش Cha Min-Kyu
  • Kim Si-a در نقش Gil Jae-Yeong
  • Esom یا اسوم در نقش Cha Min-Hee
  • Koo Kyo-Hwan کو کیو-هوان در نقش Han Hee-Seong
  • Lee Yeon لی یئون در نقش Kim Yeong-Ji
  • Park Kwang-Jae پارک کوانگ-جی در نقش Gwang-Man
  • Jang In-Sub جانگ این-ساب در نقش Yoon-Seok
  • Choi Byung-Mo چوی بیونگ-مو در نقش Hyun-Chul
  • Kim Sung-Oh کیم سونگ-اوه در نقش Sergeant Shin
  • Kim Ki-Cheon در نقش Soo-Geun
  • Gi Ju-Bong در نقش CEO Ki
  • Kim Jun-Bae در نقش CEO Bae
  • Jang Hyun-Sung در نقش Gil Bok-Soon’s Father

از بازیگران این فیلم می باشند که توانسته اند بازی خود را به بهترین نحو اجرا کنند.

امتیاز فیلم IMDB

وب سایت IMDB امتیاز این فیلم را 6.6/10 نمایش می دهد ، در حالی که وب سایت راتن تومیتو Rotten Tomatoes به آن امتیاز 81 درصد داده است. 93 درصد از کاربران گوگل این فیلم را پسندیدند و آن را به دیگران توصیه کردند. بنابراین این فیلم تا حد زیادی برای بینندگان جذاب بوده و توانسته نظر آنها را جلب کند.

معرفی و بررسی فیلم سینمایی کیل بوکسون(kill boksoon)
معرفی و بررسی فیلم سینمایی کیل بوکسون(kill boksoon)

تماشای سینمایی کیل بوکسون(kill boksoon)

کاربران می توانند برای تماشای فیلم بوکسون را بکش به وبسایت فام مراجعه کنند و در قسمت فیلم های سینمایی و گزینه پخش فیلم سینمایی کیل بوکسون(kill boksoon) ، اقدام به نمایش و تماشای آنلاین فیلم نمایند. همچنین میتوانید از لینک زیر نیز این فیلم سینمایی را مشاهده کنید.

سینمایی کیل بوکسون(kill boksoon)