پخش زنده گل گهرسیرجان و مس رفسنجان 19 آبان 1402

پخش زنده گل گهرسیرجان و مس رفسنجان 19 آبان 1402

در این صفحه لینک پخش زنده گل گهرسیرجان و مس رفسنجان 19 آبان 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده گل گهرسیرجان و مس رفسنجان 19 آبان 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های داخلی لیگ برتر، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم گل گهرسیرجان و مس رفسنجان را روز جمعه به تاریخ 19 آبان (10 نوامبر 2023) در ساعت 15:00، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

 تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات لیگ برتر، این بار بین دو تیم پرطرفدار گل گهرسیرجان و مس رفسنجان برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته گل گهرسیرجان و مس رفسنجان در سری دیدارهای لیگ برتر

در هفته دهم از بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر کشورمان، دو تیم گل گهرسیرجان و مس رفسنجان، به مصاف یکدیگر می‌روند.

پخش زنده گل گهرسیرجان و مس رفسنجان 19 آبان 1402
پخش زنده گل گهرسیرجان و مس رفسنجان 19 آبان 1402

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته به شرح زیر می‌باشد.

تیم گل گهرسیرجان، طی 5 بازی اخیر خود که تا کنون انجام داده است، 1 برد، 3 نتیجه مساوی و 1 باخت کسب کرده است. این تیم، در هفته گذشته، مقابل تیم استقلال خوزستان قرار گرفت که البته این بازی را موفق شد تا با نتیجه مساوی تک گل زده خاتمه دهد.

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم مس رفسنجان نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم در 5 بازی اخیر خود، تاکنون 4 برد و 1 باخت به‌ دست آورده است. تیم مس رفسنجان در بازی گذشته خود طی مسابقات لیگ برتر ایران، مقابل تیم فولاد قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا این بازی را با نتیجه 3 بر 0 از تیم حریف ببرد.

پخش زنده گل گهرسیرجان و مس رفسنجان 19 آبان 1402
پخش زنده گل گهرسیرجان و مس رفسنجان 19 آبان 1402

اگر بخواهیم بازی‌های اخیر این دو تیم را با یکدیگر بررسی کنیم، مشاهده خواهیم کرد که دو تیم 5 بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند و در این بازی‌ها تیم گل گهرسیرجان، تنها یک بار پیروز میدان بوده است و 4 بار هم، هر دو تیم نتیجه مساوی به‌دست آورده‌اند. بنابراین با توجه به نتایج به دست آمده در بازی‌های اخیر، پیش‌بینی می‌شود، بازی روز جمعه به نفع تیم مس رفسنجان تمام شود، اما همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.

ناگفته نماند، شاگردان الهامی مقابل تیمی قرار می‌گیرند که در چهار بازی قبلی‌اش رنگ برد را ندیده و باید دید شرایط فعلی گل گهر، به سود مس رفسنجان تمام خواهد شد یا نه.

در 6 تقابل قبلی مس رفسنجان و گل گهر در لیگ برتر، محمد ربیعی و امیر قلعه‌نویی هدایت دو تیم را بر عهده داشتند و حالا نوبت به تقابل ساکت الهامی با مارینوس اوزونودونیس رسیه است.

در جدول رده بندی این رقابت‌ها، تیم گل گهرسیرجان با کسب 10 امتیاز و تفاضل 3 گل، در رده نهم جدول لیگ برتر قرار گرفته است و تیم مس رفسنجان با کسب 14 امتیاز و تفاضل 2 گل، در رده ششم جدول جای گرفته‌ است.

البته لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم گل گهرسیرجان و مس رفسنجان، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه برد را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال گل گهرسیرجان و مس رفسنجان چه ساعتی است؟          

ساعت بازی دو تیم گل گهرسیرجان و مس رفسنجان نیز ساعت 15:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز جمعه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV