پخش زنده فولاد و آلومینیوم اراک 19 آبان 1402

پخش زنده فولاد و آلومینیوم اراک 19 آبان 1402

در این صفحه لینک پخش زنده فولاد و آلومینیوم اراک 19 آبان 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده فولاد و آلومینیوم اراک 19 آبان 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های داخلی لیگ برتر، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم فولاد و آلومینیوم اراک را روز جمعه به تاریخ 19 آبان (10 نوامبر 2023) در ساعت 16:45، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

 تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات لیگ برتر، این بار بین دو تیم پرطرفدار فولاد و آلومینیوم اراک برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته فولاد و آلومینیوم اراک در سری دیدارهای لیگ برتر

در هفته دهم از بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر کشورمان، دو تیم فولاد و آلومینیوم اراک، در ورزشگاه فولاد آرنای اهواز  به مصاف یکدیگر می‌روند.

پخش زنده فولاد و آلومینیوم اراک 19 آبان 1402
پخش زنده فولاد و آلومینیوم اراک 19 آبان 1402

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته به شرح زیر می‌باشد.

تیم فولاد، طی 5 بازی اخیر خود که تا کنون انجام داده است، 2 برد و 3 باخت کسب کرده است. این تیم، در هفته گذشته، مقابل تیم مس رفسنجان قرار گرفت که البته این بازی را با نتیجه 3 بر 0 به تیم حریف واگذار کرد.

پخش زنده فولاد و آلومینیوم اراک 19 آبان 1402
پخش زنده فولاد و آلومینیوم اراک 19 آبان 1402

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم آلومینیوم اراک نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم در 5 بازی اخیر خود، تاکنون 1 برد، 1 نتیجه مساوی و 3 باخت به‌ دست آورده است. تیم آلومینیوم اراک در بازی گذشته خود طی مسابقات لیگ برتر ایران، مقابل تیم ذوب آهن قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا این بازی را با نتیجه مساوی تک گل زده خاتمه دهد.

اگر بخواهیم بازی‌های اخیر این دو تیم را با یکدیگر بررسی کنیم، مشاهده خواهیم کرد که دو تیم 5 بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند و در این بازی‌ها تیم آلومینیوم اراک، تنها یک بار پیروز میدان بوده است، در حالی که 2 بار برد از آن تیم فولاد بوده و 2 بار هم، هر دو تیم نتیجه مساوی به‌دست آورده‌اند. بنابراین با توجه به نتایج به دست آمده در بازی‌های اخیر، پیش‌بینی می‌شود، بازی روز جمعه به نفع تیم آلومینیوم اراک تمام شود، اما همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.

در جدول رده بندی این رقابت‌ها، تیم آلومینیوم اراک با کسب 13 امتیاز و تفاضل 3- گل، در رده هفتم جدول لیگ برتر قرار گرفته است و تیم فولاد با کسب 6 امتیاز و تفاضل 12-  گل، در رده پانزدهم جدول جای گرفته‌ است.

البته لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم فولاد و آلومینیوم اراک، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه برد را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال فولاد و آلومینیوم اراک چه ساعتی است؟          

ساعت بازی دو تیم فولاد و آلومینیوم اراک نیز ساعت 16:45 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز جمعه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV