پخش زنده استقلال مقابل تراکتور 20 آبان 1402

پخش زنده استقلال مقابل تراکتور 20 آبان 1402

در این صفحه لینک پخش زنده استقلال مقابل تراکتور 20 آبان 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده استقلال مقابل تراکتور 20 آبان 1402

پخش شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های داخلی لیگ برتر، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم استقلال و تراکتور را روز شنبه به تاریخ 20 آبان (11 نوامبر 2023) در ساعت 16:20، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.

 تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات لیگ برتر، این بار بین دو تیم پرطرفدار استقلال و تراکتور برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته استقلال و تراکتور در سری دیدارهای لیگ برتر

در هفته دهم از بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر کشورمان، دو تیم استقلال و تراکتور، در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند. داوری این بازی را سید وحید کاظمی برعهده دارد.

پخش زنده استقلال مقابل تراکتور 20 آبان 1402
پخش زنده استقلال مقابل تراکتور 20 آبان 1402

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته به شرح زیر می‌باشد.

تیم استقلال، طی 5 بازی اخیر خود که تا کنون انجام داده، 4 برد و 1 نتیجه مساوی کسب کرده است. این تیم، در هفته گذشته، مقابل تیم شمس آذر قزوین قرار گرفت که البته این بازی را موفق شد تا با نتیجه مساوی 2 گل زده خاتمه دهد.

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم تراکتور نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم در 5 بازی اخیر خود، تاکنون 3 برد و 2 باخت به‌ دست آورده است. تیم تراکتور در بازی گذشته خود طی مسابقات لیگ برتر ایران، مقابل تیم نساجی مازندران قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا این بازی را با نتیجه 3 بر 0 از تیم حریف ببرد.

پخش زنده استقلال مقابل تراکتور 20 آبان 1402
پخش زنده استقلال مقابل تراکتور 20 آبان 1402

اگر بخواهیم بازی‌های اخیر این دو تیم را با یکدیگر بررسی کنیم، مشاهده خواهیم کرد که دو تیم 5 بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند و در این بازی‌ها تیم تراکتور، تنها یک بار پیروز میدان بوده است، در حالی که 4 بار برد از آن تیم استقلال بوده است. بنابراین با توجه به نتایج به دست آمده در بازی‌های اخیر، پیش‌بینی می‌شود، بازی روز شنبه به نفع تیم استقلال تمام شود، اما همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.

جالب است بدانید که تیم تراکتور فصل گذشته سه بار مقابل استقلال شکست خورد، دو بار در لیگ و یک مرتبه در جام حذفی، بدترین شکست تاریخ باشگاه تراکتور نیز در فصل گذشته مقابل استقلال با نتیجه 7 بر یک رقم خورده  و حالا این تیم برای جبران به میدان خواهد آمد اما می‌داند که استقلال این فصل هم تیمی است که سخت گل می خورد و سخت تر امتیاز از دست می دهد.

غیبت آلوز بازیکن پرتغالی تراکتور به دلیل محرومیت قطعا به ضرر این تیم خواهد شد اما در استقلال همه بازیکنان شرایط مناسبی دارند. حتی زبیر نیک نفس و پیمان بابایی مصدوم هم ظاهرا به این بازی می رسند. این بازی را می توان جنگ ستارگان نامید جایی که بهترین های فوتبال ایران در مستطیل سبز به میدان می روند.

در جدول رده بندی این رقابت‌ها، تیم استقلال با کسب 19 امتیاز و تفاضل 7 گل، در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفته است و تیم تراکتور با کسب 15  امتیاز و تفاضل 5 گل، در رده چهارم جدول جای گرفته‌ است.

البته لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم استقلال و تراکتور، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه برد را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور چه ساعتی است؟          

ساعت بازی دو تیم استقلال و تراکتور نیز ساعت 16:20 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV