پخش زنده والیبال ایران مقابل برزیل 15 مهر 1402

پخش زنده والیبال ایران مقابل برزیل 15 مهر 1402

در این صفحه لینک پخش زنده والیبال ایران مقابل برزیل 15 مهر 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده والیبال ایران مقابل برزیل 15 مهر 1402

پخش شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به  بازی‌های والیبال، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی والیبال دو تیم ایران و برزیل را روز شنبه به تاریخ 15 مهر (7 اکتبر 2023) در ساعت 20:00، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.

 تا در این‌ راستا دوستداران والیبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی جذاب را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات والیبال انتخابی المپیک مردان 2024، این بار بین دو تیم پرطرفدار ایران و برزیل برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی به عملکرد تیم ایران و برزیل در بازی های گذشته

پخش زنده والیبال ایران مقابل برزیل 15 مهر 1402
پخش زنده والیبال ایران مقابل برزیل 15 مهر 1402

در مسابقات والیبال انتخابی المپیک 2024 ، تیم‌های برزیل میزبان و کوبا مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم برزیل علی رغم دادن ست اول، موفق شد تا با نتیجه سه بر یک مقابل کوبا به برتری دست پیدا کند و با کسب چهارمین پیروزی، امیدوار است تا به صعود در روز آخر مسابقات دست یابد.

در این دیدار کوبا بازی را بهتر آغاز کرد و توانست ست اول مسابقه را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ از آن خود کند. اما شاگردان رنان دال زوتو در تیم برزیل توانستند گیم‌های بعدی را با نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۰ از آن خود کرده و چهارمین پیروزی خود را به دست بیاورند،. کوبا نیز با این باخت تقریبا دیگر شانسی برای صعود مستقیم نخواهد داشت اما با گرفتن یک ست زیر دو امتیاز در رنکینگ از دست خواهد داد.

در این دیدار کوبا بازی را بهتر از تیم برزیل آغاز کرد و موفق شد تا ست اول مسابقه را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ از آن خود کند. اما شاگردان رنان دال زوتو در تیم برزیل توانستند گیم‌های بعدی را با نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۰ از آن خود کرده و چهارمین پیروزی خود را به دست بیاورند.

تیم کوبا با این باخت تقریبا دیگر شانسی برای صعود مستقیم نخواهد داشت اما با گرفتن یک ست زیر دو امتیاز در رنکینگ از دست خواهد داد.

و اما تیم ملی والیبال ایران در پنجمین مسابقه خود در این رقابت‌ها، به مصاف ایتالیا رفت و سه بر صفر با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 22 و 25 بر 23 شکست خورد. در این مسابقه، تیم ایران سیدمحمد موسوی را به دلیل اعتراض به داور در مسابقه با جمهوری چک در محرومیت یک جلسه‌ای، همراه خود نداشت. علیرضا طلوع‌کیان در نخستین روز مربیگری خود به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران از  ترکیب جواد کریمی، مبین نصری، محمد ولی‌زاده، صابر کاظمی، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه و محمدرضا حضرت‌پور به عنوان لیبرو برابر ایتالیا استفاده کرد.

زمان پخش بازی تیم‌های والیبال ایران و برزیل چه ساعتی است؟             

ساعت بازی دو تیم والیبال ایران و برزیل نیز ساعت 16:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید. 

IPTV