پخش زنده مس رفسنجان مقابل استقلال 15 مهر 1402

پخش زنده مس رفسنجان مقابل استقلال 15 مهر 1402

در این صفحه لینک پخش زنده مس رفسنجان مقابل استقلال 15 مهر 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده مس رفسنجان مقابل استقلال 15 مهر 1402

پخش شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های داخلی لیگ برتر، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم مس رفسنجان و استقلال را روز شنبه به تاریخ 15 مهر (7  اکتبر 2023) در ساعت 17:45، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.

 تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات لیگ برتر، این بار بین دو تیم پرطرفدار مس رفسنجان و استقلال برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته مس رفسنجان و استقلال در سری دیدارهای لیگ برتر

در هفته هفتم از بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر کشورمان، دو تیم مس رفسنجان و استقلال، در ورزشگاه شماره دو شهدای مس رفسنجان، به مصاف یکدیگر می‌روند. در این بازی، تیم مس رفسنجان، میزبان تیم استقلال است.

پخش زنده مس رفسنجان مقابل استقلال 15 مهر 1402
پخش زنده مس رفسنجان مقابل استقلال 15 مهر 1402

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته به شرح زیر می‌باشد.

تیم مس رفسنجان، طی 5 بازی اخیر خود که تا کنون انجام داده است، 1 برد، 2 نتیجه مساوی و 2 باخت است. تیم مس رفسنجان در بازی گذشته خود، از سری بازی‌های لیگ برتر، مقابل تیم آلومینیوم اراک قرار گرفت و سرانجام موفق شد، تا بازی را با نتیجه 2 بر 0 از تیم حریف ببرد.

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم استقلال نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم در 5 بازی اخیر خود، تاکنون 3 برد و 2 باخت به‌ دست آورده است. تیم استقلال در بازی گذشته خود طی مسابقات لیگ برتر ایران، مقابل تیم استقلال خوزستان قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا بازی را با نتیجه 1 بر 0 از تیم حریف ببرد.

اگر بخواهیم بازی‌های اخیر این دو تیم را با یکدیگر بررسی کنیم، مشاهده خواهیم کرد که این دو تیم 5 بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند و در این بازی‌ها تیم استقلال، 3 بار پیروز میدان بوده است و 2 بار هم نتیجه مساوی را به دست آورده‌اند. بنابراین با توجه به نتایج به دست آمده در بازی‌های اخیر، پیش‌بینی می‌شود، بازی روز شنبه به نفع تیم استقلال تمام شود، اما همان‌طور که می‌دانیم، بازی فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.

در جدول رده بندی این رقابت‌ها، تیم مس رفسنجان با کسب 5 امتیاز و 2- گل زده، در رده یازدهم جدول لیگ برتر قرار گرفته است و تیم استقلال با کسب 9 امتیاز و 4 گل زده، در رده چهارم جدول جای گرفته‌ است. داوری این بازی را حسن اکرمی، حمیدرضا افشون و حامد صفایی برعهده دارند.

البته لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم مس رفسنجان و استقلال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه برد را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و استقلال چه ساعتی است؟           

ساعت بازی دو تیم مس رفسنجان و استقلال نیز ساعت 17:45 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV