پخش زنده آرسنال مقابل منچسترسیتی 16 مهر 1402

پخش زنده آرسنال مقابل منچسترسیتی 16 مهر 1402

در این صفحه لینک پخش زنده آرسنال مقابل منچسترسیتی 16 مهر 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده آرسنال مقابل منچسترسیتی 16 مهر 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی و لیگ برتر انگلیس، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم آرسنال و  منچسترسیتی را روز یک‌شنبه به تاریخ 16 مهر (8  اکتبر 2023) در ساعت 19:00، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

 تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات لیگ برتر انگلیس ، این بار بین دو تیم پرطرفدار آرسنال و منچسترسیتی برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته آرسنال و  منچسترسیتی در سری دیدارهای لیگ برتر انگلیس

در این دوره از مسابقات لیگ برتر انگلیس، دو تیم آرسنال و منچسترسیتی، در استادیوم امارات به مصاف یکدیگر می‌روند.  داوری این بازی را مایکل اولیور برعهده دارد.

پخش زنده آرسنال مقابل منچسترسیتی 16 مهر 1402
پخش زنده آرسنال مقابل منچسترسیتی 16 مهر 1402

عملکرد دو تیم در هفته‌های گذشته به شرح زیر می‌باشد.

تیم منچسترسیتی در 5 بازی اخیر خود، موفق شده تا 3 برد و 2 باخت کسب کند. این تیم در بازی اخیر خود، از سری بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم لایپزیش قرار گرفت و موفق شد تا بازی را با نتیجه 3 بر 1 از تیم حریف ببرد.

تیم آرسنال هم در 5 بازی اخیر خود، موفق شد تا 3 برد، 1 باخت و 1 نتیجه مساوی کسب کرده است. این تیم در بازی اخیرش، از سری بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم لانس قرار گرفت و سرانجام این بازی را با نتیجه  2 بر 1 به تیم حریف واگذار کرد.

 اگر نگاهی به جدول لیگ برتر انگلیس بیندازیم، مشاهده خواهیم کرد که تیم منچسترسیتی، با کسب 18 امتیاز و تفاضل  12 گل، جایگاه دوم جدول را از آن خود کند. تیم آرسنال هم موفق شده تا، با کسب 17 امتیاز و تفاضل 9 گل، جایگاه سوم جدول را از آن خود کند.

اگر بخواهیم 5 بازی اخیر این دو تیم با یکدیگر را بررسی کنیم، باید گفت، حاصل این بازی‌ها، 4 برد برای تیم منچسترسیتی و 1 نتیجه مساوی برای هر دو تیم ثبت شده است. بنابراین با توجه به نتایج به دست آمده و عملکرد دو تیم در بازی‌های گذشته پیش بینی می‌شود که  در بازی روز یک‌شنبه تیم منچسترسیتی پیروز میدان شود، البته فوتبال یک بازی غیرقابل پیش‌ بینی است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.

با این حال شاگردان میکل آرتتا به خوبی آگاه هستند که اگر به دنبال قدم گذاشتن در مسیر قهرمانی باشند، باید منچسترسیتی را در امارات شکست دهند. آرسنال امیدوار است برای این بازی بوکایوکو ساکا را در اختیار داشته باشد. در سمت مقابل منچسترسیتی و پپ گواردیولا معتقد هستند هفته‌های اخیر ارلینگ هالند در بازی‌های لیگ برتر توسط دو بازیکن یارگیری می‌شود.

البته لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم آرسنال و منچسترسیتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه برد را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال آرسنال و منچسترسیتی چه ساعتی است؟              

ساعت بازی دو تیم آرسنال و منچسترسیتی نیز ساعت 19:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز یک‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب fam.ir از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV