پخش زنده والیبال ایران مقابل ایتالیا 14 مهر 1402

پخش زنده والیبال ایران مقابل ایتالیا 14 مهر 1402

در این صفحه لینک پخش زنده والیبال ایران مقابل ایتالیا 14 مهر 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده والیبال ایران مقابل ایتالیا 14 مهر 1402

پخش شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به  بازی‌های والیبال، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی والیبال دو تیم ایران و ایتالیا را روز جمعه به تاریخ 14 مهر (6 اکتبر 2023) در ساعت 20:00، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.

 تا در این‌ راستا دوستداران والیبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی جذاب را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات والیبال انتخابی المپیک مردان 2024، این بار بین دو تیم پرطرفدار ایران و ایتالیا برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی به عملکرد تیم ایران و ایتالیا در بازی های گذشته

تیم ملی والیبال ایران که در گروه اول این مسابقات با تیم‌های برزیل (میزبان)، ایتالیا، کوبا، اوکراین، جمهوری چک، آلمان و قطر همگروه است. تیم ایران قرار است که در پنجمین دیدار خود در این رقابت‌ها به مصاف ایتالیا برود. مسابقه با ایتالیا سخت‌ترین دیدار ایران است، زیرا ایتالیا برای صعود به المپیک نیاز ندارد تا از تیم ایران ببرد.

پخش زنده والیبال ایران مقابل ایتالیا 14 مهر 1402
پخش زنده والیبال ایران مقابل ایتالیا 14 مهر 1402

تیم ایران در این مسابقات، تنها یک برد و سه شکست کسب کرده است . در حالی که تیم ایتالیا، با سه برد و یک شکست پس از سه روز صدرنشینی در رتبه سوم گروه قرار گفته است.

شکست تیم ایران برابر جمهوری چک، در واقع یکی از دلایل اشتباهات داوری علیه تیم ایران است. با توجه به استعفای شب گذشته بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران، هدایت ملی‌ پوشان کشورمان را در دیدار برابر ایتالیا علیرضا طلوع‌ کیان برعهده خواهد داشت و این مسابقه نخستین آزمون رسمی طلوع‌ کیان در این سمت خواهد بود. البته در هفته سوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ که آمریکا ویزای کامل به تیم ایران نداد، هدایت ملی ‌پوشان در مسابقات آناهایم با طلوع ‌کیان بود، اما جدال ایران و ایتالیا نخستین آزمون رسمی این مربی بین المللی والیبال ایران به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران است.

تیم ایران با حریف قدرتمندی بازی دارد، نماینده سرزمین ایتالیا در ۲۶ دیدار قبلی با تیم ملی والیبال ایران، ۱۸ برد به دست آورده است و مردان والیبال کشورمان تنها در هشت دیدار موفق به شکست این تیم شدند. آخرین دیدار دو تیم نیز در سال ۲۰۲۳ در چارچوب مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها برگزار شد که تیم ملی والیبال ایتالیا سه بر صفر به پیروزی رسید.

تیم ملی والیبال ایتالیا در سال ۱۹۷۶ (۴۷ سال پیش) برای نخستین بار در بازی‌های المپیک حضور یافتند و تا کنون ۱۲ دوره حضور در این رویداد مهم جهان را تجربه کردند. نایب قهرمانی در سال‌های ۱۹۹۶، ۲۰۰۴ و ۲۰۱۶ از جمله افتخارات تیم ملی والیبال ایتالیا در بازی‌های المپیک است. این تیم همچنین سه مقام سومی و مدال برنز المپیک را در گنجینه افتخارات خود دارد.

مردان والیبال ایتالیا تا کنون در ۱۸ دوره قهرمانی مردان جهان شرکت کردند و در سال‌های ۱۹۹۰، ۱۹۹۴، ۱۹۹۸ و ۲۰۲۲ به مقام قهرمانی دست یافتند. این تیم در سال ۱۹۷۸ نیز به مقام نایب قهرمانی جهان دست یافت.

زمان پخش بازی تیم‌های والیبال ایران و ایتالیا چه ساعتی است؟             

ساعت بازی دو تیم والیبال ایران و ایتالیا نیز ساعت 20:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز جمعه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید. 

IPTV