نقدو بررسی فیلم یک میلیون مایل آن طرفتر

نقدو بررسی فیلم یک میلیون مایل آن طرفتر

نقدو بررسی فیلم یک میلیون مایل آن طرفتر : یک میلیون مایل آن طرف‌تر نام یکی از پرطرفدارترین فیلم‌های سینمایی سال 2023 است. چراکه داستان فیلم، بر اساس واقعیت زندگی فردی کوشا نوشته شده است. در این فیلم، پشتکار، همبستگی و فداکاری یک کارگر مزرعه‌ به نمایش گذاشته می‌شود تا به رویایی غیر ممکن دست پیدا کند. در این‌جا می‌خواهیم نگاهی به این فیلم جذاب و دوست‌داشتنی داشته باشیم، با عوامل آن بیشتر آشنا شده و به نقد و بررسی یک میلیون مایل آن طرف‌تر بپردازیم.

نگاهی به فیلم یک میلیون مایل آن طرف‌تر

نقدو بررسی فیلم یک میلیون مایل آن طرفتر
نقدو بررسی فیلم یک میلیون مایل آن طرفتر

فیلم سینمایی یک میلیون مایل دورتر، اثری جذاب و به یاد ماندنی است که در سال 2023 در معرض نمایش گذاشته شده است. این فیلم در سال 2023 در تئاترها به نمایش گذاشته شد و موفق شد تا در مدتی کوتاه، طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد. این اثر سینمایی در ژانر درام، علمی و تخیلی ساخته شده است و در جریان آن، داستان والدینی را روایت می‌کند که به دنبال تحقق رویاهای خود و فرزندانشان هستند. به طور کلی داستان فیلم، به گونه ای نوشته شده که رویاها محقق می‌شوند و در نهایت بر تمام مشکلات پیروز خواهند شد.

یکی دیگر از جذابیت‌های این اثر ارزشمند، حضور بازیگران ماهر و کارگردانی حرفه‌ای است و همین امر ارزش آن را دوچندان کرده است و فیلم را به اثری فاخر تبدیل کرده است. حتی اگر پای گپ و گفت تماشاگران این فیلم بنشینیم، متوجه می‌شویم که از داستان آن، پیام‌های انگیزشی و الهام بخشی را دریافت کرده‌اند.

نگاهی به داستان فیلم سینمایی یک میلیون مایل آن طرف‌تر

نقدو بررسی فیلم یک میلیون مایل آن طرفتر
نقدو بررسی فیلم یک میلیون مایل آن طرفتر

فیلم سینمایی یک میلیون مایل آن طرف‌تر، درباره زندگی خوزه هرناندز، یک کارگر مزرعه ساده و فقیر است که در یک روستای کوچک زندگی می‌کند. او در بیابان‌های بی‌انتهایی در مکزیک بزرگ شده و همواره رویاپردازی می‌کرد تا فضانورد بشود. بنابراین سیر داستان به مسیر تحول خوزه هرناندز می‌پردازد و مشکلات و موانع او در طول این مسیر پرفراز و نشیب را نمایش خواهد داد.

اگر نیاز دارید تا با دیدن یک فیلم، حس و حال خوبی به دست آورید، ما به شما فیلم یک میلیون مایل آن طرف‌تر، با بازی مایکل پینا و رزا سالانزار را معرفی خواهیم کرد. لحظات احساسی که این دو بازیگر در فیلم به وجود آورده‌اند، شما را شگفت‌زده خواهد کرد، به خصوص این که داستان فیلم بر اساس واقعیت نوشته شده است.

جالب است بدانید، در این سینمایی پرمخاطب آن قدر بر اهداف فضایی خوزه هرناندز متمرکز شده است که فراموش کرده تا زندگی درونی او را بررسی  کند. اگر مایل به تماشای این فیلم هستید، می‌توانید از طریق سایت فام اقدام کنید.

آشنایی با عوامل سینمایی یک میلیون مایل آن طرف‌تر

این فیلم توسط آلخاندرا مارکز آبلا ساخته شده است. فیلم نامه اصلی آن، توسط بتینا گیلویس نوشته شد و بازنویسی‌اش را هرنان جیمنز و آلخاندرا مارکز آبلا بر اساس زندگینامه هرناندز انجام داده‌اند.

در این سینمایی، بازیگران نام آشنایی چون مایکل پینا، رزا سالانزار، سرایو بلو، بانی سوتو، اشلی سیارا، ورونیکا فالکون، گرت دیلاهانت، میشل کروزیک، خولیو سزار سولیو، اریک جانسون، آیزاک آرلانس، جردن دین، مرلین اوریبه، اما فاسلر و بلیک وب نقش آفرینی کرده‌اند.

در ادامه با برخی از بازیگران این فیلم سینمایی پرطرفدار که در نقش اصلی فیلم بازی کرده‌اند، بیشتر آشنا خواهیم شد.

مایکل پنیا

مایکل پنیا
مایکل پنیا در فیلم یک میلیون مایل آن طرفتر

مایکل پنیا بازیگر آمریکایی است که نقش خوزه هرناندز را برعهده دارد. او برای بازی در فیلم End of Watch نامزد جایزه برای بهترین مرد مکمل شد. پینا از سال 1994 به طور منظم در تولیدات مستقل حضور داشته است و بازی‌های موفقیت آمیزی مانند عزیزم میلیون دلاری ( 2004 ) و سقوط (2004) را انجام داده است. وی در حال حاضر یکی از شناخته شده‌ترین بازیگران سینمای هالیوود است.

روزا بیانکا سالازار

روزا بیانکا سالازار
روزا بیانکا سالازار در فیلم یک میلیون مایل آن طرفتر

روزا بیانکا سالازار یکی دیگر از بازیگران مهم فیلم  یک میلیون‌ا مایل آن طرف‌تر است. وی در سریال Parenthood از شبکه NBC به عنوان بازیگر حضور پیدا کرد و شهرت خود را با بازی در نقش اصلی فیلم الیتا: فرشته نبرد در سال 2019 به دست آورد و به خاطر بازی در سریال Brand New Cherry Flavor  محصول سال 2021  مورد تحسین قرار گرفت.

سرایو رائو

سرایو رائو یا همان سرایو بلو، را شاید بیشتر به عنوان یک کمدین در آمریکا یا به عنوان یک مجری تلویزیونی بشناسیم. البته سابقه بازیگری او به چندین سریال تلویزیونی برمی‌گردد که در آن نقش مهمان را ایفا کرده است، بنابراین می‌توان گفت این اولین تجربه رسمی بازیگری اوست.

نقدی بر فیلم میلیون‌ها مایل آن طرف‌تر

این فیلم، در وبسایت IMDB، موفق شده تا در میان فیلم‌های پخش شده در سال 2023، نمره 7.6 از 10 را دریافت کند و در واقع این نمره قابل قبولی است.

هم‌چنین در وب‌سایت Rotten Tomatoes، این فیلم 89 درصد از 38 نقد، با میانگین امتیاز 6.9 از 10 را دریافت کرده است و در واقع این اعداد نشان‌دهنده رضایت مخاطبین است و طبق بررسی‌های انجام شده، این سینمایی بازخورد مثبتی داشته است.

تماشاگران، نسبت به دو نقش اصلی پینا و سالانزار بازخورد مثبتی داشته‌اند و طبق نظرات بینندگان، فیلم یک میلیون مایل آن طرف‌تر یک فیلم زندگینامه‌ای و الهام‌بخش است که به عنوان یک اثر خلاقانه، از ترفندهای سنگین استفاده نمی‌کند. داستان این فیلم، به مرزهای فراتر از زمین رفته است، البته رفتار قهرمانان فیلم جاه ‌طلبانه نیست، اما گامی رو به جلو، برای بازنمایی کیهان و همچنین در روی زمین برداشته‌اند و همین امر این دو نقش را برجسته می‌کند. حتی بینندگان این فیلم، تماشای آن را به خانواده‌ها و نوجوانان توصیه کرده‌اند. چراکه در آن مفهوم نقش خانواده و اهمیتش بسیارعالی ترسیم شده است.

مدت زمان پخش این فیلم سینمایی یک ساعت و دو دقیقه است. این تایم نشان می‌دهد که کارگردان به خوبی موفق شده تا در این مدت زمان کم، لحظات حساس و آموزنده‌ای را در معرض دید تماشاگران قرار دهد و بیننده هم بدون خسته شدن، از تماشای آن لذت ببرد.

سایت پرمخاطب فام شما را به دیدن این فیلم جذاب و دوست داشتنی دعوت می‌کند. برای تماشای این فیلم، تنها کافیست وارد سایت فام به نشانی www.fam.ir شده و از بخش فیلم های سینمایی ، پخش یک میلیون مایل آن طرف‌تر را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است کاربرانی که قصد تماشای این فیلم سینمایی را دارند می توانند کیفیت پخش آن را به دو صورت دستی و اتوماتیک تغییر دهند تا با وجود مشکلات اینترنت نیز بتوانید از تماشای این فیلم سینمایی لذت ببرید.

IMDB