پخش زنده فوتسال ایران مقابل قرقیزستان 17 مهر 1402

پخش زنده فوتسال ایران مقابل قرقیزستان 17 مهر 1402

در این صفحه لینک پخش زنده فوتسال ایران مقابل قرقیزستان 17 مهر 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده فوتسال ایران مقابل قرقیزستان 17 مهر 1402

پخش شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به  بازی‌های فوتسال، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی فوتسال دو تیم ایران و قرقیزستان را روز دوشنبه به تاریخ 17 مهر (9 اکتبر 2023) در ساعت 16:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.

 تا در این‌ راستا دوستداران فوتسال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی جذاب را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات فوتسال انتخابی جام جهانی 2024، این بار بین دو تیم پرطرفدار ایران و قرقیزستان برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

اطلاعاتی درباره جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴

جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ ، دهمین دوره جام جهانی فوتسال است که به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد. برای چهارمین بار است که این مسابقات در قاره آسیا و برای اولین بار است که در آسیای مرکزی برگزار می‌شود. دهمین دوره جام‌جهانی فوتسال از چهاردهم ماه ‌سپتامبر تا ششم ماه ‌اکتبر ۲۰۲۴ در ازبکستان برگزار می‌شود.

۲۴ تیم در ۶ گروه ۴ تیمی قرار می‌گیرند و تیم ازبکستان به عنوان میزبان به طور خودکار به گلدان یک می‌رود و در رده اول گروه A قرار می‌گیرد. قرعه کشی به ابتدا با میزبانی A1 آغاز می‌شود و سپس تیم‌های سید ۱ قرعه کشی می‌شوند و سپس تیم‌های سیدهای ۲ و۳ و۴ برای برخورد نکردن جغرافیایی به یکدیگر باید گروه‌ها را حذف کنند . ۲ تیم از یک قاره نمی‌توانند در یک گروه قرار گیرند.

جالب است بدانید، ازبکستان اولین کشوری است که به جام‌جهانی ۲۰۲۴ با نسخه جدید ۲۴ تیمی راه یافته است. ۲۰ تیم دیگر نیز براساس اعلام فیفا سهمیه ‌بندی شده‌اند و بدین ترتیب چهار تیم دیگر از قاره آسیا، سه تیم از قاره آفریقا، چهار تیم از قاره آمریکای مرکزی و شمالی، چهار تیم از آمریکای‌ جنوبی و یک تیم از قاره اقیانوسیه به‌همراه هفت تیم از قاره اروپا می‌توانند در جام‌ جهانی ۲۰۲۴ فوتسال حضور داشته باشند.

نگاهی به عملکرد تیم‌های ایران و قرقیزستان

پخش زنده فوتسال ایران مقابل قرقیزستان 17 مهر 1402
پخش زنده فوتسال ایران مقابل قرقیزستان 17 مهر 1402

تیم ملی فوتسال قرقیزستان نماینده قرقیزستان در مسابقات بین‌المللی فوتسال و یکی از تیم‌های فوتسال آسیایی است. براساس رده‌بندی فیفا تیم فوتسال قرقیزستان جایگاه ۴٢ را در بین تیم‌های ملی فوتسال جهان دارد.

سرمربی تیم ملی فوتسال اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی به منظور حضور در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا در کشور قرقیزستان را اعلام کرد.

بر همین اساس وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال‌،اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو را به شرح زیر اعلام کرد:

باقرمحمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، امیرحسین داودی، محمدرضا سنگ سفیدی، علیرضا رفیعی‌پور، مسعود یوسف (گیتی پسند)، مجتبی پارساپور، بهروز عظیمی و مهدی رستمی‌ها (مس سونگون)، محمدحسین بازیار و امیرحسین دهقانی (پالایش نفت بندرعباس،)، علی اکرمی (کراپ الوند)، سیدعلی قاسمپور(سفیرگفتمان)، مهدی اسد شیر(سن ایچ ساوه) و مانی قانع(گهر زمین سیرجان) بازیکنانی هستند که به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتسال ایران و قرقیزستان چه ساعتی است؟             

ساعت بازی دو تیم فوتسال ایران و قرقیزستان نیز ساعت 16:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز دوشنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید. 

IPTV