پخش زنده فوتسال ایران مقابل لبنان 19 مهر 1402

پخش زنده فوتسال ایران مقابل لبنان 19 مهر 1402

در این صفحه لینک پخش زنده فوتسال ایران مقابل لبنان 19 مهر 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده فوتسال ایران مقابل لبنان 19 مهر 1402

پخش شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به  بازی‌های فوتسال، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی فوتسال دو تیم ایران و لبنان را روز چهارشنبه به تاریخ  19 مهر (11 اکتبر 2023) در ساعت 13:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.

 تا در این‌ راستا دوستداران فوتسال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی جذاب را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات فوتسال انتخابی جام جهانی 2024، این بار بین دو تیم پرطرفدار ایران و لبنان برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی به عملکرد تیم‌های ایران و لبنان

پخش زنده فوتسال ایران مقابل لبنان 19 مهر 1402
پخش زنده فوتسال ایران مقابل لبنان 19 مهر 1402

تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود در مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴،   در ورزشگاه سالن بیشکک آره‌نا قرقیزستان به مصاف قرقیزستان رفت و توانست با نتیجه ۱۰ بر ۲ ، میزبان این دوره از مسابقات را در زمین خوددش، شکست دهد و به دومین پیروزی خود برسد.

گل های این بازی پرهیجان را  حسین طیبی (۲ گل)، محمدحسین درخشانی (۲گل)، مهدی کریمی (۲ گل)، امیرحسینداوودی، بهروز عظیمی، مهدی رستمی‌ها(دروازه‌بان) و سعید احمدعباسی برای ایران، دانیال عبدالرحیم و آیدار بک برای قرقیزستان ثبت کردند.

در نیمه نخست، تیم ملی بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه ۲ بازی حسین طیبی، گل اول را زد و به تیم ایران کمک کرد تا روحیه بالای خود را هم چنان خفظ کنند.

بعد از این گل، بازی آرام‌تر شد و شاگردان شمسایی یکی دو حمله نصفه و نیمه را توسط طیبی و احمدعباسی روی دروازه قرقیزستان ایجاد کردند که با واکنش‌های دروازه‌بان حریف همراه بود. در دقیقه ۸، محمدی، جلوی قرقیزستان را برای حمله به دروازه ایران را  گرفت. این گونه روند بازی ادامه داشت تا پایان نیمه اول، پنجمین گل ایران هم ثبت شد.

شمسایی در نیمه دوم ، بیش‌تر به نیمکت‌نشینان بازی داد و باعث شد تا قرقیزستان هجومی‌تر کار را آغاز کند. در نیمه دوم هم تیم ایران موفق به کسب 5 گل دیگر شد. البته در این نیمه، تیم قرقیزستان بیکار ننشسته بود و دروازه ایران را با دو گل باز کرد.

تیم ملی فوتسال لبنان نماینده لبنان در مسابقات بین‌المللی فوتسال و یکی از تیم‌های فوتسال آسیایی است که براساس رده‌ بندی فیفا تیم فوتسال لبنان جایگاه ۴۰ را در بین تیم‌های ملی فوتسال جهان دارد.

پخش زنده فوتسال ایران مقابل لبنان 19 مهر 1402
پخش زنده فوتسال ایران مقابل لبنان 19 مهر 1402

شاگردان وحید شمسایی که دومین برد خود را کسب کردند، با شش امتیاز در صدر جدول گروه C دور مقدماتی جام ملت‌های آسیا باقی ماندند و در آستانه صعود به مرحله گروهی رقابت‌ها قرار گرفتند. امید است که ایران در بازی با تیم لبنان هم، عملکردی بسیار خوب از خود نشان دهد و با سومین برد خود، هم‌چنین صدرنشینی جدول را ادامه دهد.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتسال ایران و لبنان چه ساعتی است؟             

ساعت بازی دو تیم فوتسال ایران و لبنان نیز ساعت 13:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز چهارشنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید. 

IPTV