پخش زنده فرانسه مقابل هلند 21 مهر 1402

پخش زنده فرانسه مقابل هلند 21 مهر 1402

در این صفحه لینک پخش زنده فرانسه مقابل هلند 21 مهر 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده فرانسه مقابل هلند 21 مهر 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی و جام ملت‌های اروپا، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم فرانسه و هلند را روز جمعه به تاریخ 21 مهر (13  اکتبر 2023) در ساعت 22:30، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

 تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات جام ملت‌های اروپا، این بار بین دو تیم پرطرفدار هلند و فرانسه برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته هلند و فرانسه در سری دیدارهای جام ملت‌های اروپا

فرانسه بالاترین رده را در تیم‌های اروپایی را خود اختصاص داده است. این تیم به طرز عجیبی، ترکیبی از بازیکنان بااستعداد، باتجربه و با افتخار را در ترکیب دارد. هیچ نقطه ضعفی در این تیم نیست و آن‌ها تاکنون توانسته‌اند هر 5 بازی انتخابی یورو را با پیروزی پشت سر بگذارند.

پخش زنده فرانسه مقابل هلند 21 مهر 1402
پخش زنده فرانسه مقابل هلند 21 مهر 1402

اگر بخواهیم عملکرد این دو تیم در سری بازی‌های گذشته را بررسی کنیم باید گفت:

تیم فرانسه، در 5 بازی اخیر خود، 4 برد و 1 باخت کسب کرده است. آخرین بازی این تیم، مقابل تیم آلمان در یک بازی دوستانه بود که سرانجام بازی را با نتیجه 2 بر 1 به تیم حریف واگذار کرد.

در مقابل تیم ملی هلند، در 5 بازی اخیر خود، تاکنون 3 برد و 2 باخت کسب کرده است. آخرین بازی این تیم، مقابل تیم جمهوری ایرلند از سری مسابقات جام ملتهای اروپا بود، که موفق شد، بازی را با نتیجه 2 بر 1 از تیم حریف ببرد.

در 5 بازی اخیر دو تیم هلند و فرانسه که در مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند، تیم هلند، تنها یک بار پیروز میدان بوده و 4 بار هم برد از آن تیم فرانسه بوده است. بنابراین با توجه به نتایج به دست آمده و عملکرد دو تیم در بازی‌های گذشته پیش بینی می‌شود که تیم فرانسه پیروز میدان شود، البته فوتبال یک بازی غیرقابل پیش‌ بینی بوده و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.

بازی هلند و فرانسه در جام ملت‌های اروپا، یکی از دیدارهای مهم گروه A رقابت‌های انتخابی یورو 2024 می باشد.

فرانسه در حال حاضر از 5 بازی حداکثر امتیاز ممکن را به دست آورده و صدرنشین است. هلند اما از 4 بازی 9 امتیاز دارد و با یونان هم‌امتیاز است. به همین دلیل است که بازی روز جمعه برای هلند و کاپیتانش ویرژیل فن‌دایک از اهمیت بالایی برخوردار است. متاسفانه هلند در حال حاضر غایبان و مصدومان زیادی دارد و بازی در این شرایط با نایب‌قهرمان جهان برایش دشوار خواهد بود.

البته لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم فرانسه و هلند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه برد را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال هلند و فرانسه چه ساعتی است؟              

ساعت بازی دو تیم هلند و فرانسه نیز ساعت 22:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز جمعه، از طریق سایت پرمخاطب fam.ir از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.