پخش زنده ایران مقابل قطر 24 مهر 1402

پخش زنده ایران مقابل قطر 24 مهر 1402

در این صفحه لینک پخش زنده ایران مقابل قطر 24 مهر 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده ایران مقابل قطر 24 مهر 1402

پخش شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های دوستانه، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم ملی ایران و قطر را روز دو‌شنبه به تاریخ 24 مهر (16  اکتبر 2023) در ساعت 21:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.

 تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات تورنمنت بین‌المللی فوتبال اردن، این بار بین دو تیم پرطرفدار ایران و قطر برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت. تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات تورنمنت بین‌المللی فوتبال اردن، این بار بین دو تیم پرطرفدار ایران و قطر برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

تورنمنت بین‌المللی فوتبال اردن

تورنمنت چهار جانبه اردن، با حضور تیم‌های ملی فوتبال ایران، عراق، اردن و قطر  از 21 تا 24 مهرماه در ورزشگاه بین المللی شهر امان برگزار شده است.

نگاهی به وضعیت تیم‌های ایران و قطر در این تورنمنت

پخش زنده ایران مقابل قطر 24 مهر 1402
پخش زنده ایران مقابل قطر 24 مهر 1402

در اولین دیدار از تورنمنت بین‌المللی فوتبال اردن، تیم‌های قطر و عراق در وررزشگاه امان به مصاف هم رفتند. در پایان ۹۰ دقیقه دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند و در ضربات پنالتی تیم قطر با نتیجه ۶ بر ۵ به پیروزی رسید تا شاگردان کارلوس کی‌روش فینالیست شوند.

در دیگر دیدار تورنمنت اردن از ساعت ۲۱:۳۰ تیم ملی کشورمان به مصاف اردن رفته است و برنده این مسابقه که تیم ایران بود، در در فینال تورنمنت اردن به مصاف قطر می‌رود. در این دیدار، شاهد رویارویی ایران و کی‌‍روش خواهیم بود که جذابیت‌های بسیار زیادی به همراه خواهد داشت.

کی‌روش به مدت هشت سال از 1391 تا 1397 و همچنین در یک مقطع کوتاه در جام جهانی 2022 سرمربی تیم ملی ایران بود و سپس هدایت تیم ملی قطر را برعهده گرفت.

تیم ملی ایران، طی 5 بازی اخیر خود که تا کنون انجام داده است، تاکنون 4 برد و 1 نتیجه مساوی به دست آورده است. این تیم در بازی گذشته خود، طی سری مسابقات تورنمنت اردن، مقابل تیم اردن قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا این بازی را با نتیجه 3 بر 1 از تیم حریف ببرد.

و اما اگر بخواهیم به عملکرد تیم ملی قطر نگاهی بیندازیم، مشاهده می‌کنیم که این تیم در 5 بازی اخیر خود، تاکنون 1 برد، 2 نتیجه مساوی و 2 باخت به‌ دست آورده است. این تیم، در بازی گذشته خود، در تورنمنت اردن، مقابل تیم عراق قرار گرفت و سرانجام موفق شد تا بازی را با نتیجه مساوی بدون گل زده، خاتمه دهد.

حال اگر بخواهیم 4 بازی اخیر این دو تیم، مقابل یکدیگر را بررسی کنیم، باید گفت، تیم ایران، همواره پیروز میدان بوده است. بنابراین با توجه به نتایج به دست آمده و عملکرد دو تیم در بازی‌های گذشته پیش بینی می‌شود که  در بازی روز دو‌شنبه تیم ایران، پیروز میدان شود، البته فوتبال یک بازی غیرقابل پیش‌ بینی است و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.

البته لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم آرسنال و منچسترسیتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه برد را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال ایران و قطر چه ساعتی است؟              

ساعت بازی دو تیم ایران و قطر نیز ساعت 21:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز دو‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب fam.ir از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV