پخش زنده انگلیس مقابل ایتالیا 25 مهر 1402

پخش زنده انگلیس مقابل ایتالیا 25 مهر 1402

در این صفحه لینک پخش زنده انگلیس مقابل ایتالیا 25 مهر 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده انگلیس مقابل ایتالیا 25 مهر 1402

پخش شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی و جام ملت‌های اروپا، امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم انگلیس و ایتالیا را روز سه‌شنبه به تاریخ 25 مهر (17  اکتبر 2023) در ساعت 22:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.

 تا در این ‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. این سری از مسابقات جام ملت‌های اروپا، این بار بین دو تیم پرطرفدار انگلیس و ایتالیا برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته انگلیس و ایتالیا در سری دیدارهای جام ملت‌های اروپا

پخش زنده انگلیس مقابل ایتالیا 25 مهر 1402
پخش زنده انگلیس مقابل ایتالیا 25 مهر 1402

اگر بخواهیم عملکرد این دو تیم در سری بازی‌های گذشته را بررسی کنیم باید گفت:

تیم انگلیس، در 5 بازی اخیر خود، 4 برد و 1 نتیجه مساوی کسب کرده است. آخرین بازی این تیم، مقابل تیم استرالیا در یک بازی دوستانه بود که سرانجام موفق شد تا بازی را با نتیجه 1 بر 0 از تیم حریف ببرد.

در مقابل تیم ملی ایتالیا، در 5 بازی اخیر خود، تاکنون 3 برد، 1 نتیجه مساوی و 1 باخت کسب کرده است. آخرین بازی این تیم، مقابل تیم مالت از سری مسابقات جام ملتهای اروپا بود، که موفق شد، بازی را با نتیجه 4 بر 0 از تیم حریف ببرد.

در 5 بازی اخیر دو تیم انگلیس و ایتالیا که در مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند، تیم انگلیس و تیم ایتالیا، هر کدام، یک بار پیروز میدان بوده‌اند و 3 بار هم نتیجه مساوی برای هر دو تیم ثبت شده است. بنابراین با توجه به نتایج به دست آمده و عملکرد دو تیم در بازی‌های گذشته پیش بینی می‌شود که تیم انگلیس پیروز میدان شود، البته فوتبال یک بازی غیرقابل پیش‌ بینی بوده و احتمال دارد، هر اتفاقی بیفتد.

ایتالیا در حال حاضر در گروه C مقدماتی با 10 امتیاز از پنج بازی در رده دوم قرار دارد و پشت سر انگلیس با سه امتیاز کمتر قرار گرفته است. اگرچه دو تیم برتر گروه مستقیماً به مسابقات راه پیدا می‌کنند، ایتالیا خیالش از اوکراین در رتبه سوم راحت نیست، این تیم در حال حاضر با یک بازی بیشتر هم امتیاز با ایتالیا است. بنابراین لاجوردی پوشان از انگیزه بالایی برای پیروزی مقابل انگلیس برخوردار هستند.

اسپالتی که قرار است چهارمین بازی خود را به عنوان سرمربی تیم ملی در ومبلی پشت سر بگذارد، معتقد است که رویارویی با انگلیس آزمون بزرگی برای نمایش سطح این تیم است.

البته لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم انگلیس و ایتالیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا نتیجه برد را از آن خود کنند و همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌‌رو داشته باشیم.

زمان پخش بازی تیم‌های فوتبال انگلیس و ایتالیا چه ساعتی است؟              

ساعت بازی دو تیم انگلیس و ایتالیا نیز ساعت 22:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز جمعه، از طریق سایت پرمخاطب fam.ir از پخش زنده شبکه سوم  سیما دنبال کنید.