پخش زنده بازی هلند و فرانسه 4 فروردین 1402

در این صفحه لینک پخش زنده بازی هلند و فرانسه 4 فروردین 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده بازی هلند و فرانسه 4 فروردین 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های قهرمانی اروپا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم هلند و فرانسه را روز جمعه به تاریخ 4 فروردین (24 مارس 2023) در ساعت 23:15، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار قهرمانی اروپا، این بار بین دو تیم ملی هلند و فرانسه برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی به جزئیات بازی هلند و فرانسه

قهرمانی فوتبال اروپا یا جام ملت‌های اروپا یا یورو یک جام فوتبال است که یوفا آن را برگزار می‌کند. قهرمان این جام، قهرمان قاره اروپا در رشته فوتبال می‌باشد و به‌طور خودکار به جام کنفدراسیون‌ها راه می‌یابد. این جام از سال ۱۹۵۸ تاکنون هر چهار سال یک بار برگزار شده‌است. تاکنون فرانسه ۲ بار و هلند یک بار قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کرده‌اند.

در چارچوب رقابت های لیگ ملت های اروپا هم تیم‌های هلند و فرانسه در مقابل یکدیگر قرار گرفتند و طی این دیدار، تیم هلند که میزبان این رقابت بود با دو گل مقابل قهرمان جهان به برتری رسید و وینالدوم و ممفیس دیپای گلزنان نارنجی‌ها در این دیدار بودند.

ساعت بازی هلند و فرانسه مشخص شد

نیمه نخست این دیدار با نتیجه 1  بر 0 به نفع تیم هلند به پایان رسید، البته این گل در دقیقه 44 بازی زده شد و باعث شد تا بازیکنان هلند با خوشحالی وارد رختکن شوند. در نیمه ی دوم بازی هم، بازیکنان هر دو تیم، هم‌چنان تلاش خود را ادامه دادند تا این‌که دروازه تیم هلند با ضربه ی دپای باز شد و هلند به برتری 2 بر 0 رسید.

البته این دو تیم علاوه بر این بازی، باز هم در مقابل هم قرار گرفته‌اند. اگر بخواهیم 5 دیدار گذشته این دو تیم را بررسی کنیم، تنها یک بار تیم هلند پیروز میدان بوده است و 4 برد دیگر از آن تیم فرانسه بوده است.

تیم هلند هم در 5 دیدار گذشته خود، 3 برد و 2 نتیجه مساوی داشته است و آخرین دیدارش را در سری مسابقات جام جهانی 2022 مقابل تیم آرژانتین داشت که بازی به ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 3 به نفع تیم آرژانتین تمام شد.

جالب اینجاست تیم ملی فرانسه هم، در آخرین دیدارش، مقابل تیم آرژانتین قرار گرفت. در این دیدار هم که مربوط به مسابقات جام جهانی 2022 بود، بازی به ضربات پنالتی کشیده شد و در نهایت تیم آرژانتین پیروز میدان شد.

برای این بازی هم دیدیه دشان 3 تغییر در ترکیب تیمش نسبت به بازی با آرژانتین در فینال جام جهانی 2022 خواهد داشت‌. سرمربی تیم ملی فرانسه به دلیل بازنشستگی لوریس و رافائل واران از فوتبال ملی پس از جام جهانی، این دو بازیکن را دیگر در ترکیب خود نخواهد داشت‌. هم‌چنین در روزی که اولیویه ژیرو روی نیمکت خواهد نشست، رندال کولو موانی جای او را خواهد گرفت.

زمان پخش بازی تیم‌های هلند و فرانسه چه ساعتی است؟     

ساعت بازی دو تیم هلند و فرانسه نیز ساعت 23:15 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز جمعه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV