پخش زنده بازی آرژانتین و پاناما 4 فروردین 1402

در این صفحه لینک پخش زنده بازی آرژانتین و پاناما 4 فروردین 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده بازی آرژانتین و پاناما 4 فروردین 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های دوستانه بین‌المللی امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم آرژانتین و پاناما را روز جمعه به تاریخ 4 فروردین (24 مارس 2023) در ساعت 3:00، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار دوستانه فوتبال، این بار بین دو تیم ملی آرژانتین و پاناما برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی به جزئیات بازی آرژانتین و پاناما

تیم ملی آرژانتین و پاناما پس از سال ها و در یک دیدار دوستانه در مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. این دیدار در حالی برگزار میشود که آرژانتین در ۷ و پاناما در ۳ بازی از ۱۰ بازی اخیر خود به پیروزی رسیده اند.

این دو تیم تنها یک بار در سری مسابقات کوپا 2016 مقابل یکدیگر قرار گرفتند و در نهایت بازی هم با نتیجه 5 بر 0 به نفع تیم آرژانتین تمام شد.

پیش بازی آرژانتین-پاناما؛ رونمایی لیونل مسی در کوپا آمریکا 2016 | طرفداری

تیم ملی فوتبال آرژانتین یک تیم فوتبال بین‌المللی است که به نمایندگی از کشور آرژانتین وارد میدان رقابت‌ها شده و فعالیتش را زیر نظر فدراسیون فوتبال آرژانتین انجام می‌دهد. ورزشگاه خانگی این تیم مونومنتال آنتونیو وسپوکیو لیبرتی است. از بهترین بازیکنان تیم ملی آرژانتین می‌توان به لیونل مسی که رکورددار 171 بازی است اشاره کرد و همچنین تعداد 98 گل برای این تیم به ثبت رسانده است. سرمربی فعلی این تیم لیونل اسکالونی می باشد. تاکنون تیم ملی آرژانتین ۳ بار در جام جهانی فوتبال، در سال‌های ۱۹۷۸ (به عنوان میزبان)، ۱۹۸۶ و سال ۲۰۲۲ قهرمان شده ‌است و هم‌چنین 15 بار در مسابقات کوپا آمریکا، 2 بار در مسابقات المپیک و جام کنفدراسیون‌ها به قهرمانی رسیده ‌است.

تیم ملی فوتبال پاناما به عنوان نمایندهٔ کشور پاناما در مسابقات بین‌المللی فوتبال شرکت کرده و فعالیت او زیر نظر فدراسیون فوتبال پاناما می باشد. این تیم در نوزدهم مهر ماه سال ۱۳۹۶ با پیروزی دو بر یک برابر کاستاریکا به عنوان تیم سوم منطقه کونکاکاف به صورت مستقیم به جام جهانی راه یافت. مربیگری این تیم برعهده ارنان داریو گومز و ورزشگاه خانگی این تیم، رومل فرناندزماهانی است.

اولین بازی رسمی این تیم در تاریخ ۲۹ جولای ۱۹۳۷ میلادی در برابر تیم ملی فوتبال مکزیک برگزار شده‌است.

حدود یک میلیون و ششصد هزار نفر متقاضی خرید بلیت بازی دوستانه آرژانتین و پاناما هستند، در حالی که ورزشگاه مونومنتال گنجایش 83 هزار هوادار را دارد اما درخواست‌ها برای تماشای اولین بازی تیم ملی آرژانتین به عنوان قهرمان جهان، فراتر از انتظار است.

فروش بلیت‌های این مسابقه روز گذشته آغاز شد و در همان ساعات اول، حدود یک میلیون و ششصد هزار هوادار، در صف خرید بلیت حضور پیدا کردند. این در حالی است که بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال فوتبال آرژانتین، قیمت بلیت‌های این مسابقه بین 35 تا 244 دلار هزینه تعیین شده است.

این اولین مسابقه شاگردان لیونل اسکالونی پس از قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر است و به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود هواداران آرژانتینی در حاشیه این مسابقه، جشنی را در کنار لیونل مسی و سایر بازیکنان این تیم برپا کنند.

زمان پخش بازی تیم‌های آرژانتین و پاناما چه ساعتی است؟     

ساعت بازی دو تیم آرژانتین و پاناما نیز ساعت 3:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز جمعه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV