پخش زنده بازی اسپانیا و نروژ 5 فروردین 1402

پخش زنده بازی اسپانیا و نروژ 5 فروردین 1402

در این صفحه لینک پخش زنده بازی اسپانیا و نروژ 5 فروردین 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده بازی اسپانیا و نروژ 5 فروردین 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌ جام ملت‌های اروپا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم اسپانیا و نروژ را روز شنبه به تاریخ 5 فروردین (25 مارس 2023) در ساعت 23:15، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار جام ملت‌های اروپا، این بار بین دو تیم ملی اسپانیا و نروژ برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی به جزئیات بازی اسپانیا و نروژ

تیم‌های ملی فوتبال اسپانیا و نروژ در اولین بازی مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ در ورزشگاه لاروسالدا به مصاف هم می‌روند. اسپانیا سابقه ۳ قهرمانی در جام ملت‌های اروپا را دارد و تنها به دلیل نایب قهرمانی کمتر بعد از آلمان دومین تیم پرافتخار این رقابت‌ها است.

 

رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ در کشور آلمان برگزار خواهد شد و ۵۳ تیم در ۷ گروه ۵ تیمی و ۳ گروه ۶ تیمی تلاش خواهند کرد تا با ایستادن بر جایگاه اول یا دوم گروه خود، به این مسابقات راه پیدا کنند. البته به جز ۲۰ تیم صعودکننده از مرحله مقدماتی، آلمان میزبان و برنده ۳ دیدار پلی آف که تیم‌های حاضر در آن بر اساس رتبه‌بندی‌های لیگ ملت‌های اروپا تعیین خواهند شد، ۴ تیم دیگر جام ملت‌های اروپا در سال ۲۰۲۴ را تشکیل می‌دهند.

پخش زنده بازی اسپانیا و نروژ 5 فروردین 1402
پخش زنده بازی اسپانیا و نروژ 5 فروردین 1402

پیش بینی بازی اسپانیا نروژ

اسپانیا و نروژ در گروه اول این رقابت‌ها قرار گرفته‌اند. حالا باید دید مصاف دو تیمی که روی کاغذ بیشترین شانس را در این گروه برای صعود مستقیم به مسابقات یورو ۲۰۲۴ آلمان دارند، به کجا خواهد رسید. البته تاکنون این دو تیم، دو بار دیگر هم مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند و حاصل این رقابت‌ها یک  برد برای تیم اسپانیا و یک نتیجه مساوی با یک گل زده ثبت شده است.اگر بخواهیم 5 بازی اخیر تیم نروژ را بررسی کنیم، باید گفت، این تیم تاکنون 2 برد، 1 مساوی و 2 باخت به دست آورده و بازی آخر را که با تیم فنلاند داشته، موفق شده تا با نتیجه مساوی تک گل خاتمه دهد.

تیم اسپانیا هم در 5 بازی اخیرش 2 برد،  2 مساوی و 1 باخت کسب کرده و در آخرین بازی‌اش با تیم مراکش، موفق شد تا بازی را با نتیجه مساوی تمام کند و به همین دلیل بازی به ضربات پنالتی کشیده شد و با برد تیم  مراکش خاتمه یافت.گفتنی است ارلینگ هالند ستاره بی بدیل نروژ به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست داده تا تیم ملی نروژ در مهم‌ترین بازی دور رفت مرحله مقدماتی مهم‌ترین ستاره خود را به همراه نداشته باشد.

ارلینگ هالند از ناحیه کشاله ران مصدوم شده است. البته مصدومیت ستاره سابق دورتموند جدی نیست و این تصمیم بیشتر به منظور جلوگیری از تشدید آسیب‌دیدگی او گرفته شده است. پپ گواردیولا سرمربی سیتی در هر دو بازی اخیر این تیم، به ترتیب برابر لایپزیگ در لیگ قهرمانان اروپا و پس از آن در جام حذفی انگلیس در اواسط نیمه دوم هالند را تعویض کرد و به او اجازه نداد که تا پایان مسابقه در زمین بماند.

زمان بازی اسپانیا و نروژ 5 فروردین 1402 ?     

ساعت بازی دو تیم اسپانیا و نروژ نیز ساعت 23:15 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV