پخش زنده آث میلان و ناپولی 29 فروردین 1402

پخش زنده آث میلان و ناپولی

در این صفحه لینک پخش زنده آث میلان و ناپولی 29 فروردین 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده آث میلان و ناپولی 29 فروردین 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌ لیگ قهرمانان اروپا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم آث میلان و ناپولی را روز سه‌شنبه به تاریخ 29 فروردین (18 آپریل 2023) در ساعت 22:30، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ قهرمانان اروپا، این بار بین دو تیم آث میلان و ناپولی برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی به جزئیات بازی آث میلان و ناپولی

دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2023-2022 این بار بین دو تیم آث میلان و ناپولی در ورزشگاه دیه‌گو مارادونای ناپل برگزار خواهد شد.ناپولی هفته گذشته در دور رفت مرحله یک ‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان مقابل میلان با نتیجه 1 بر 0 شکست خورد و حالا قرار است که در دور برگشت روز سه‌شنبه برای برگرداندن این نتیجه و صعود به مرحله نیمه‌نهایی تلاش کند. اگر ناپولی در این بازی پیروز میدان شود، برای اولین بار می‌تواند در مرحله نیمه‌ نهایی لیگ قهرمانان اروپا حاضر شود. ژوان ژسوس می‌گوید جبران کردن مقابل میلان کار راحتی است.

 

پخش زنده آث میلان و ناپولی 29 فروردین 1402
پخش زنده آث میلان و ناپولی 29 فروردین 1402

این دو تیم تا به حال در ۱۷۲ مسابقه برابر هم صف آرایی کرده‌اند که حاصل آن ۶۹ برد برای میلان و ۵۱ پیروزی برای ناپولی بوده است. هم‌چنین ۵۲ مسابقه دو تیم هم بدون مشخص شدن تیم برنده تمام شده است. مشکی و قرمز‌های شهر میلان در این مدت ۲۴۸ مرتبه دروازه حریف را باز کرده‌اند و در مقابل بازیکنان ناپولی هم ۱۹۳ مرتبه توپ را از خط دروازه روسونری عبور داده‌اند. جالب این‌جاست که تیم میلان در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا هیچ یک از ۵ بازی اخیر خود را واگذار نکرده است. شاگردان پیولی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ۵ بازی اخیر خود بصورت متوالی کلین شیت کرده اند و به نظر می‌رسد کار ناپولی برای صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها چندان هم آسان نخواهد بود.

پیش بینی بازی آث میلان و ناپولی 29 فروردین

ناپلی‌ها که به اولتراهای معروف خود در ورزشگاه مارادونا معروف هستند، حالا دست به کار عجیبی زدند و در یک همکاری سیسیلی با اولترافن‌های (هواداران تعصبی) فاینورد، رقیب رم در لیگ اروپا، قصد دارند ورزشگاه را برای میلانی‌ها به جهنم تبدیل کنند. بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بین ناپولی و میلان را شیمون مارسینیاک، داور فینال جام جهانی ۲۰۲۲، سوت خواهد زد. مارسینیاک در فصل جاری سه بازی پورتو و اینتر در یک هشتم نهایی و بارسا و اینتر و میلان و دینامو زاگرب در دور گروهی را سوت زده است. مارسینیاک ۴۲ ساله داور بازی آرژانتین و فرانسه در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ بود. دیداری بسیار هیجان‌انگیز که با پیروزی آرژانتین در ضربات پنالتی همراه بود.

 زمان پخش زنده آث میلان و ناپولی 29 فروردین 1402    

ساعت بازی دو تیم آث میلان و ناپولی نیز ساعت 22:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز سه‌شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV