پخش زنده رئال مادرید و چلسی 29 فروردین 1402

پخش زنده رئال مادرید و چلسی 29 فروردین 1402

در این صفحه لینک پخش زنده رئال مادرید و چلسی 29 فروردین 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده رئال مادرید و چلسی 29 فروردین 1402

پخش شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌ لیگ قهرمانان اروپا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم رئال مادرید و چلسی را روز سه‌شنبه به تاریخ 29 فروردین (18 آپریل 2023) در ساعت 22:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.

تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ قهرمانان اروپا، این بار بین دو تیم رئال مادرید و چلسی برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی به جزئیات بازی رئال مادرید و چلسی

دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2023-2022 این بار بین دو تیم رئال مادرید و چلسی در ورزشگاه  استمفورد بریج برگزار خواهد شد. چلسی در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، فردا میزبان رئال مادرید خواهد بود. به جرات می‌توان گفت، بازی روز سه‌شنبه آخرین بازی مهم و حساس چلسی در فصل 23-2022 خواهد بود. آبی‌های لندن روزهای خوبی را در لیگ سپری نمی‌کنند و حضور فرانک لمپارد در این باشگاه نیز نتوانست شوک مثبتی را به تیم بدهد. چلسی که بازی رفت را با نتیجه 2 بر 0 از تیم رئال مادرید شکست خورده، نیاز به یک بازگشت رویایی در استمفوردبریج دارد تا حکم بقای آن‌ها در تنها جام باقی‌مانده فصل امضاء شود یا حداقل فارغ از هر نتیجه‌ای، یک نمایش آبرومندانه در آخرین ایستگاه سرنوشت‌ساز فصل ارائه دهند تا مرهمی بر زخم‌های روزهای اخیر خود بگذارند.

پخش زنده رئال مادرید و چلسی 29 فروردین 1402
پخش زنده رئال مادرید و چلسی 29 فروردین 1402

 

پیش بینی رئال و چلسی

در سوی دیگر میدان، رئال مادرید با امید زیادی به لندن سفر می‌کند. کهکشانی‌ها که به تقابل‌های سریالی اخیر خود مقابل تیم‌های انگلیسی در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا عادت کرده‌اند، این بار هم می‌خواهند بلیط نیمه‌نهایی را در لندن برای خود رزرو کنند. آخرین حضور مادریدی‌ها در استمفوردبریج برای‌ آن‌ها دل‌چسب تمام شد و با درخشش بنزما بازی را با نتیجه 3 بر 1 به سود خود تمام کردند.  

در این بازی تیم چلسی بازیکنانی چون برویا، هاورتس، چوکووئمکا، کولیبالی به دلیل مصدومیت و چیلول را به دلیل محرومیت در این بازی همراه نخواهد داشت و تیم رئال مادرید هم مندی را به دلیل مصدومیت همراه ندارد.

ترکیب تیم چلسی و رئال

جالب است بدانید، دو تیم چلسی و رئال مادرید برای سومین فصل پیاپی، در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا با هم رو‌به‌رو می‌شوند. در دیدارهای فصل گذشته چلسی قبل از قهرمانی در فصل ۲۱-۲۰۲۰ توانست در مرحله نیمه‌نهایی نماینده اسپانیا را شکست دهد و رئال مادرید هم پس از پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی فصل ۲۲-۲۰۲۱، در نهایت جام قهرمانی را بالای سر برد. چلسی در 5 دیدار اخیر خود در تمامی رقابت‌ها، 4 شکست و 1 تساوی را در کارنامه ثبت کرده و تنها 1 گل را به ثمر رسانده است. در حالی که، رئال مادرید در 5 دیدار اخیر خود در تمامی رقابت‌ها، 4 پیروزی و 1 شکست کسب کرده و 4 بار نیز موفق به ثبت کلین‌شیت شده است.

داور دیدار برگشت رئال مادرید و چلسی در لیگ قهرمانان اروپا، دنیله اورساتو است.

زمان پخش زنده رئال مادرید و چلسی 29 فروردین 

ساعت بازی دو تیم رئال مادرید و چلسی نیز ساعت 22:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز سه‌شنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV