پخش زنده بایرن مونیخ و منچسترسیتی 30 فروردین 1402

پخش زنده بایرن مونیخ و منچسترسیتی

در این صفحه لینک پخش زنده بایرن مونیخ و منچسترسیتی 30 فروردین 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده بایرن مونیخ و منچسترسیتی 30 فروردین 1402

پخش شبکه 3

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌ لیگ قهرمانان اروپا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم بایرن مونیخ و منچسترسیتی را روز چهار‌شنبه به تاریخ 30 فروردین (19 آپریل 2023) در ساعت 22:30، از پخش زنده شبکه سوم سیما فراهم نموده است.

تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ قهرمانان اروپا، این بار بین دو تیم بایرن مونیخ و منچسترسیتی برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی به جزئیات بازی بایرن مونیخ و منچسترسیتی

دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2023-2022 این بار بین دو تیم بایرن مونیخ و منچسترسیتی در ورزشگاه آلیانس آرنا برگزار خواهد شد.  در این دیدار بایرن مونیخ میزبان منچسترسیتی است.

[jpg-to-webp output image]

بایرن مونیخی‌ها امید داشتند که با شوک تغییر ناگهانی مربی بتوانند اوضاع‌شان را بهبود بخشند و مسیر رسیدن به پیروزی را برای خود هموارتر سازند، اما متاسفانه باز هم موفق نشدند نتیجه مورد نظرشان را به دست بیاورند.

 از زمان ورود توماس توخل، بایرن مونیخ فرم چندان خوبی نداشت و موفق شد تا از 5 بازی، تنها 2 برد کسب کند. همچنین شکستشان مقابل فرایبورگ در دی‌اف‌بی پوکال، رویای سه گانه باواریایی‌ها را از بین برد.

در بوندسلیگا نیز اکنون باید از اشتوتگارت ممنون باشند که مانع از برد دورتموند و هم امتیاز شدن دوباره دو تیم شد. در لیگ قهرمانان اروپا هم با شکست 3 بر 0 مقابل منچسترسیتی در بازی رفت، اکنون شرایط خوبی برای صعود به مرحله بعدی ندارند و حتی برای عبور از این مرحله نیاز به یک معجزه دارند. بنابراین در چنین شرایطی باواریایی‌ها اگر حتی در صورت صعود نکردن بتوانند نمایش خوبی را از خود در آلیانتس آرنا ارائه دهند و با پیروزی زمین را ترک کنند، تا حدی موفق شدند آبروی از دست رفته خود را برگردانند و به نوعی اعاده حیثیت کنند.

منچسترسیتی پس از یک دوره افت البته به نسبت استانداردهای خود و عقب افتادن از آرسنال، اکنون دوباره به همان تیم همیشگی تبدیل شده‌ است. شاگردان پپ گواردیولا موفق شدند تا حد زیادی فاصله خود را با آرسنال صدرنشین در لیگ برتر کاهش دهند و اکنون با یک بازی کم‌تر، 4 امتیاز از آن‌ها عقب‌تر هستند. هم‌چنین در مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس هم باید به مصاف شفیلد یونایتد بروند. در لیگ قهرمانان نیز خلاف پیش‌بینی‌ها مقابل بایرن مونیخ لااقل در بازی رفت، چندان به زحمت نیفتادند.

سیتیزن‌ها که در دو رقابت داخلی انگلیس به عنوان مدعی اول شناخته می‌شوند، در اروپا هم با داشتن سلاح مخوفی مانند ارلینگ هالند که در سال‌های قبل از آن محروم بودند، می‌توان گفت مدعی اصلی هستند و در کل شانس خوبی برای کسب دومین سه گانه فوتبال انگلیس پس از منچستریونایتد را در این فصل دارند.

در این دیدار بازیکنانی چون نویر، لوکاس هرناندز، چوپوموتینگ از تیم بایرن مونیخ و فودن از تیم منچسترسیتی حضور ندارند. داوری این بازی هم برعهده کلمن تورپن از فرانسه است.

زمان پخش بازی تیم‌های بایرن مونیخ و منچسترسیتی چه ساعتی است؟     

ساعت بازی دو تیم بایرن مونیخ و منچسترسیتی نیز ساعت 22:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز چهارشنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه سوم سیما دنبال کنید.

IPTV