پخش زنده اینتر و بنفیکا 30 فروردین 1402

پخش زنده اینتر و بنفیکا

در این صفحه لینک پخش زنده اینتر و بنفیکا 30 فروردین 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

لینک پخش زنده اینتر و بنفیکا 30 فروردین 1402

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌ لیگ قهرمانان اروپا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم اینتر و بنفیکا را روز چهار‌شنبه به تاریخ 30 فروردین (19 آپریل 2023) در ساعت 22:30، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است.

تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار لیگ قهرمانان اروپا، این بار بین دو تیم اینتر و بنفیکا برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی به جزئیات بازی اینتر و بنفیکا

دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2023-2022 این بار بین دو تیم اینتر و بنفیکا در ورزشگاه سن سیرو برگزار خواهد شد.

[jpg-to-webp output image]

اینتر در سال 1908 و بنفیکا نیز در سال 1904 تاسیس شده‌اند. نماینده پرتغال تاکنون 2 بار در سال های 1961 و 1962 و نماینده ایتالیا نیز 3 بار در سال های 1964، 1965 و 2010 لیگ قهرمانان اروپا / جام باشگاه‌های اروپا را فتح کرده‌اند.

اشمیت سرمربی آلمانی تیم پرتغال که تیمش در بازی رفت با نتیجه 2 بر 0 در لیسبون شکست خورد، معتقد است بردن نماینده ایتالیا با اختلاف 3 گل و رسیدن به نیمه نهایی غیر ممکن نیست. در واقع این بازی اولین شکست این تیم در لیگ قهرمانان فصل جاری بود.

تیم آلمان روز شنبه مقابل میزبانش چاوز قرار گرفت و با دریافت گل در دقیقه 94 با نتیجه  1 بر 0 مغلوب شد تا اختلافش با پورتوی رده دومی به 4 امتیاز کاهش پیدا کند.

اینتر تیم رده پنجم جدول سری آ نیز شنبه در جوزپه مه‌آتزا به مصاف مونتزا رفت و با نتیجه 1 بر 0 شکست خورد تا کارش برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد دشوارتر شود. افعی‌ها مطمئنا می‌خواهند با حمایت طرفدارانشان صعود خود به مرحله نیمه ‌نهایی لیگ قهرمانان برای سومین بار را قطعی کنند در حالی که عقاب‌ها نیز هنوز امید خود برای خلق یک شگفتی و صعود به نیمه نهایی چمپیونزلیگ برای اولین بار را از دست نداده‌اند.

در رقابت های داخلی هم اینتر به ترتیب 19 و 8 بار فاتح اسکودتو و کوپا ایتالیا و بنفیکا نیز به ترتیب 37 و 26 بار فاتح لیگ و جام حذفی پرتغال شده‌اند.

اینتر و بنفیکا تاکنون 4 بار برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند که در این تقابل ها 3 پیروزی سهم اینتر بوده و در دیگر مسابقه نیز نتیجه تساوی حاصل شده است. همچنین نراتزوری در این 4 مسابقه 3 بار کلین‌شیت کرده است.

داوری این بازی را کارلوس دل سرو (اسپانیا) برعهده دارد. در این بازی اشکرینیار و دی فرای از تیم اینتر و باه و دراکسلر از تیم بنفیکا به دلیل مصدومیت حضور نخواهند داشت.

زمان پخش بازی تیم‌های اینتر و بنفیکا چه ساعتی است؟     

ساعت بازی دو تیم اینتر و بنفیکا نیز ساعت 22:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز چهارشنبه از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV