پخش زنده آاس رم و سالزبورگ 4 اسفند 1401

پخش زنده آاس رم و سالزبورگ 4 اسفند 1401

در این صفحه پخش زنده آاس رم و سالزبورگ 4 اسفند 1401 در پلی آف لیگ اروپا با کیفیت بالا برای فوتبال دوستان قرار داده شده است.

لینک پخش زنده آاس رم و سالزبورگ 4 اسفند 1401

پخش شبکه ورزش

پخش شبکه ورزش

سایت  fam.ir  برای علاقه‌مندان به فوتبال‌های خارجی و لیگ اروپا امکان تماشای آنلاین پخش زنده بازی دو تیم آاس رم و سالزبورگ را روز پنج‌‌شنبه به تاریخ 4 اسفند (23 فوریه 2023) در ساعت 23:30، از پخش زنده شبکه ورزش فراهم نموده است. تا در این‌راستا دوستداران فوتبال بتوانند بدون نیاز به تلویزیون، پخش زنده این بازی را از طریق سایت فام دنبال کنند. دیدار پلی آف لیگ اروپا، این بار بین دو تیم پرطرفدار آاس رم و سالزبورگ برگزار می‌شود و بر همین اساس لحظاتی پرهیجان و به ‌یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهند گذاشت.

نگاهی بر بازی‌های گذشته آاس رم و سالزبورگ در لیگ اروپا

در مرحله پلی آف لیگ اروپا 2023، دو تیم آاس رم و سالزبورگ در ورزشگاه الیمپیکو به مصاف یکدیگر می‌روند. تیم آاس رم، یک باشگاه حرفه‌ای فوتبال ملقب به جالوروسی که در سری آ ایتالیا است و در شهر رم در کشور ایتالیا قرار دارد. این باشگاه  در سال ۱۹۲۷ بنا نهاده شد. رم ۳ بار فاتح سری آ شده‌ است. آن‌ها همچنین ۹ بار قهرمان جام حذفی فوتبال ایتالیا و ۲ بار قهرمان سوپر جام فوتبال ایتالیا شده‌اند. تیم آاس رم در بازی گذشته خود، مقابل تیم هلاس ورونا قرار گرفت و بازی را با نتیجه 1 بر 0 از تیم حریف برد و در مجموع این تیم در 5 بازی آخر خود، 2  برد، 1 مساوی و 2  باخت به ‌‌دست آورده است. تیم سالزبورگ، یک باشگاه حرفه‌ای فوتبال در بوندس‌لیگا اتریش است. این باشگاه در شهر والز-زیتسنهایم در ایالت زالتسبورگ در کشور اتریش قرار دارد. این باشگاه در سال ۱۹۳۳ تأسیس شده ‌است. این تیم ۱۳ بار قهرمان لیگ اتریش شد که ۹  بار آخر آن پیاپی بوده وهمچنین دراین مدت 9 بار قهرمان جام حذفی شده که هر ۹ بار لیگ و حذفی را با هم کسب کرده‌ است. این باشگاه اولین عنوان قهرمانی خود در بوندسلیگا اتریش را در سال ۱۹۹۴ کسب کرد.

پخش زنده آاس رم و سالزبورگ 4 اسفند 1401
پخش زنده آاس رم و سالزبورگ 4 اسفند 1401

تیم سالزبورگ در بازی گذشته خود، مقابل تیم آاس رم قرار گرفت و بازی را با نتیجه 1 بر 0 از تیم حریف برد و در مجموع این تیم در 5 بازی آخر خود، 3  برد و 2  مساوی به ‌‌دست آورده است. این دو تیم، تنها یک بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند و حاصل آن هم 1 برد برای تیم سالزبورگ ثبت شده است. بنابراین با توجه به نتایج جدول و بازی‌های گذشته دو تیم، پیش‌بینی می‌شود، بازی روز پنج‌شنبه به نفع سالزبورگ تمام شود. اما همان‌طور که می‌دانیم، فوتبال یک بازی غیر منتظره است و احتمال هر اتفاقی ممکن است، بیفتد. لازم به ذکر است، این بازی، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بازیکنان در تلاش هستند تا از دور مسابقات حذف نشوند و همین امر باعث شده تا لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

زمان پخش زنده آاس رم و سالزبورگ 4 اسفند 1401

ساعت بازی دو تیم آاس رم و سالزبورگ نیز ساعت 23:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌‌توانید روز پنج‌شنبه، از طریق سایت پرمخاطب  fam.ir  از پخش زنده شبکه ورزش دنبال کنید.

IPTV